Teljesen megújítja fedélzeti szolgáltatásait az Emirates

A világ legnagyobb nemzetközi légitársasága „Fly Better" szlogenjéhez hűen most több mint 2 milliárd dollárt (800 milliárd forintot) fordít a fedélzeti élmény fejlesztésére. Ennek részeként több mint 120 repülőgépen újítja meg a kabinbelsőket, és minden utasosztályon számos új szolgáltatást vezet be.

Sir Tim Clark, az Emirates légitársaság elnöke a bejelentés kapcsán elmondta: „Míg más légitársaságok költségcsökkentésekkel reagálnak az iparági kihívásokra, az Emirates előre megy, és befektetéseinkkel még magasabb szintű szolgáltatásokat nyújtunk ügyfeleinknek. A világjárvány során folyamatosan új szolgáltatásokat és termékeket vezettünk be, hogy ügyfeleink számára biztonságos és nyugodt utazást biztosítsunk, beleértve a digitális szolgáltatásokat is, amelyek segítségével a földön töltött időből is ki lehet hozni a maximumot. Most pedig egy sor olyan kezdeményezést mutatunk be, amelyekkel az Emirates méltán híres fedélzeti élményeit még magasabb szintre emeljük."

Augusztustól az Emirates utasai a következőkre számíthatnak:

Új inspirációk, új menük

Az Emirates díjnyertes séfjei, világszínvonalú catering-csapata és vállalat beszállítóinak széles köre fogott össze, hogy megtervezzék és megvalósítsák a valaha volt legjobb fine dining élményt a felhők felett. Az Emirates új First Class menüt kínál utasainak egyes járatain, az étlapon olyan fogásokkal, mint a serpenyőben sült lazacpisztráng moqueca-mártással és kreol rizzsel, a sült kacsamell narancsos kakukkfűszósszal, párolt brokkolinivel és fondant burgonyával. Szeptember 1-jétől pedig a Business és Turistaosztályokon is megújult étlapok várják az utasokat.

Vegán választék

Mivel egyre több utasa választja a növényi alapú étrendet, az Emirates a megújult vegán menüjét is körültekintően állította össze. Nem csak a vegánok, de mindenki, aki egészséges és ínycsiklandozó növényi-alapú fogást választana, olyan kézzel készített, ínyenc ételek közül választhat, mint a serpenyőben sült ördögszekérgomba, az ízletes jackfruit biryani vagy a narancskeserűvel ízesített karalábészeletek. A desszertek ehhez illőek: választhatunk mogyoróval, pisztáciával és aranylevéllel díszített trüffeltortát, kandírozott rózsaszirmokkal és vaníliasodóval díszített zöldszőlő tortát vagy japáncitrom-gyöngyökkel meghintett bogyósgyümölcs-kompótot.



Pezsgő és kaviár

Az Emirates First Class élménye, amely mindig is a kiváló szolgáltatások etalonja volt, 2022-ben még magasabb szintre lép. A „dine on demand" szolgáltatásnak köszönhetően az utasok mostantól korlátlan mennyiségben fogyaszthatnak kaviárt, melyhez kísérőnek a világhírű Dom Perignon pezsgőt kínálja a légitársaság. Az Emirates az egyetlen légitársaság, amely – egy exkluzív megállapodásnak köszönhetően – a fedélzetén szolgálhatja fel a luxus pezsgőmárkát.



Mozi a fellegekben

A First Class utasok emlékezetes filmes élményeket szerezhetnek a fedélzeten, ha nem mindennapi rágcsálnivalókat rendelnek maguknak, miközben az Emirates ice fedélzeti szórakoztató rendszerének 5000 csatornáját böngészik. A snack-menü olyan ínyencségeket kínál, mint a homár-szendvics, a hamburger-falatkák, az edamame bab, de a klasszikus sózott popcorn is rendelhető. Az utasok már a repülés előtt összeállíthatják saját ice lejátszási listájukat egyszerűen az Emirates mobilalkalmazáson keresztül, és előre kiválaszthatják a filmeket vagy tévéműsorokat, amelyeket mobiltelefonjukkal a beszállás pillanatában szinkronizálhatnak az ülésükön található fedélzeti szórakoztató rendszerrel.



A farmról a tányérba - fenntartható ellátási lánc

Az Emirates Dubajból induló járatainak utasai a frissen szüretelt zöldségeket ropogtathatnak, melyeket a Bustanica kertjeiből takarítottak be. A Bustanicát, a világ legnagyobb vertikális farmját 40 millió dolláros befektetésből hozta létre az Emirates Flight Catering, az Emirates fedélzeti kiszolgálásra szakosodott leányvállalata. Az Emirates további fenntartható beruházásokba invesztál, és ahol csak lehet, helyi élelmiszer-beszállítókat és farmokat választ, hogy a legfrissebb termékeket szolgálhassa fel a fedélzeten.

Speciális vendéglátó képzés a légiutas-kísérő személyzet számára

Az Emirates a világ egyik legjobb vendéglátás-menedzsment iskolájával, az Ecole hôtelière de Lausanne-nal kötött megállapodást vendéglátási stratégiájának kidolgozása érdekében. Az Emirates kabinszemélyzete intenzív képzési programokon vesz részt, ahol elsajátítják a minőségi kiszolgálás minden elemét.



Korszerűsített kabinbelső minden utasosztályon

A legjelentősebb beruházás a repülőgépflotta kabinjainak átfogó felújítása. amely során lecserélik vagy újrakárpitozzák az üléseket, a kabinokat új burkolatokkal, padlóval és egyéb belső elemekkel szerelik fel. Az Emirates minden kabinosztálya megújul, és bővítik a Prémium Turistaosztályokkal felszerelt gépparkot. Az átalakítás után az Emirates 120 repülőgépén lesz elérhető a Prémium Turistaosztály, valamint a többi utasosztályon is felújított belső terek és megújult funkciók várják az utasokat. Az első repülőgép a tervek szerint novemberben érkezik meg az Emirates Engineering Centre-be az átalakításra, a tervezési munkálatok és a tesztelések pedig már javában folynak.

Az Emirates a közeljövőben további bejelentéseket tesz az új termékeiről és szolgáltatásairól.

További részletek a megújult étkezési élményről az alábbi linken találhatók:

https://www.emirates.com/hu/hungarian/experience/dining/first-class/  

 


Megvan az év legmenőbb kerékpáros útvonala

Megvan az év legmenőbb kerékpáros útvonala 

Magyarország keleti részébe vezet az idei év kedvenc kerékpáros útvonala.
Járatnyitás Budapest és egy újabb kínai nagyváros között

Járatnyitás Budapest és egy újabb kínai nagyváros között 

Újabb légijárat indul Magyarország és Kína között, így idén júniustól immár egy hetedik kínai nagyváros, Sencsen is közvetlenül elérhető lesz Budapestről.
A kollektív utazás lehet a megoldás a fenntartható jövő felé

A kollektív utazás lehet a megoldás a fenntartható jövő felé 

2023-ban több mint 1 millió tonna szén-dioxidot kibocsátását előzték meg az utazók azzal, ha buszos utazást választottak más közlekedési módok, például autó vagy repülő helyett.
Az Emirates elnöke bocsánatot kért utasaiktól a héten történt fennakadások miatt

Az Emirates elnöke bocsánatot kért utasaiktól a héten történt fennakadások miatt 

Sir Tim Clark a következő levelet fogalmazta meg, és juttatta el - többek közt rajtunk keresztül - ügyfeleiknek.
Európa legjobbja lett a budapesti légikikötő

Európa legjobbja lett a budapesti légikikötő 

A magyar főváros légikikötője ismét elnyerte a Skytrax „Kelet-Európa legjobb repülőtere” címét a World Airport Awards díjátadón. Az idei már zsinórban a tizenegyedik alkalom. 
Hétfőtől ismét időrabló lezárások a ferihegyi reptér felé vezető úton

Hétfőtől ismét időrabló lezárások a ferihegyi reptér felé vezető úton 

Április 22-én kezdődik az útfelújítás negyedik üteme a a budapesti Liszt Ferenc-repülőtérhez vezető utakon.
Visszatér az Uber Magyarországra

Visszatér az Uber Magyarországra 

Április 16-án hivatalosan lezárult a jóváhagyási folyamat.
Májusban indul a világ első kutyabarát légitársasága

Májusban indul a világ első kutyabarát légitársasága 

Beszállás előtt a BARK Air egyik légiutaskísérője a kapuban fogadja a kutyákat, hogy segítsen nekik nyugodtan venni az előttük álló akadályokat.
Hatalmas vihar Dubajban, törlik a járatokat

Hatalmas vihar Dubajban, törlik a járatokat 

Mennydörgésre és villámlásra ébredtek szerda reggel az Egyesült Arab Emírségek lakosai.
Új és újrainduló járatok a bécsi reptérről

Új és újrainduló járatok a bécsi reptérről 

Bővül az osztrák légiátrsaság kínálata.

Interjú

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.
Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni”

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni” 

A helyszín a Hardangervidda Nemzeti Park, ahol annak idején Amundsen készült fel az Antarktisz-expedícióra.
Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban

Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban 

A vendéglátóipar fenntarthatósági fordulata elkerülhetetlen az ökológiai lábnyomunk csökkentéséért - de vajon hatékonyan cselekedhet-e a fenntarthatóságért egy olyan vendéglátóhely, amelynek saját jövője sincs biztosítva?