A Worldwide Events több mint 15 éve megrendezésre kerülő m&i Private Europe fórumának célja, hogy összehozza az ügyfeleiknek exkluzív, prémium szolgáltatásokat kereső vevőket a megfelelő szolgáltatókkal.
A négynapos rendezvény fő helyszínéül a Budapest Marriott Hotel szolgált. Itt zajlottak szeptember 1-3. között a résztvevők közötti előre egyeztetett tárgyalások, valamint az ebédek. A m&i Private Europe budapesti lebonyolításában a 14 főnyi m&i személyzet mellett a Kongresszusi Iroda és tendernyertes Bo Live Branding Agency rendezvényügynökség, valamint Mauri DMC koordinálásával 23 hazai alvállalkozó több mint 400 munkatársa - szervezők, idegenvezetők, fotósok, sofőrök, stb. – vett részt.
A rendezvényre 24 országból érkeztek a szakemberek. Az üzleti tárgyalásokon a fent megnevezett öt magyar szolgáltatón túl a Kongresszusi Iroda által biztosított mintegy 80%-os részvételi díj támogatással élve további öt hazai cég vehetett részt kiállítóként: IMS Budapest DMC, Microcosmos DMC Budapest, Mystery Hotel Budapest, Párisi Udvar Hotel, Danubius Hotels.
A három délelőttön át tartó tárgyalásokat desztinációs élményprogramok tették még színesebbé. A tárgyalások utáni programokon résztvevők meglátogathatták a Budai Várat, főzni tanulhattak a Klauzál téri piacon, SUP-on evezhettek a Dunán, csobbanhattak a Széchenyi fürdőben, a zsidónegyeddel ismerkedhettek illetve a Parlament, valamint a Bazilika magasából csodálhatták a budapesti panorámát.
A fórumot követően a Kongresszusi Iroda és partnerei kétnapos tanulmányi úton mutattak be 12 résztvevő számára budapesti MICE-helyszíneket. Szeptember 3-4. között az érdeklődők megismerkedhettek egyebek mellett a Kiscelli Múzeummal, a Matild Palotával, a Hungexpo fejlesztéseivel, valamint a főváros különleges gasztronómiai kínálatával.
„Az m&i Fórum elnyerése - a felállása után fél évvel - az újjászervezett Kongresszusi Iroda csapatának egyik első jelentős nemzetközi sikere volt. Az üzleti rendezvény Magyarországra hozatalával a célunk a 2021-es iparági újraindulás erős ösztönzése volt. A külföldi szakemberek jó része nem járt korábban Budapesten, többen már a fórum alatt meghosszabbították itt tartózkodásukat és a desztináció lehetőségeitől, illetve a megtapasztalt szolgáltatási színvonaltól elragadtatva jelezték, mindenképpen visszatérnek ide ügyfeleikkel, rendezvényeikkel. Az előkészítés folyamán kiemelt célunk volt a hazai szolgáltatók minél nagyobb mértékű bevonása. Tudatos lépés volt részünkről, hogy a megvalósításra tendert írtunk ki, lehetőséget adva így a piaci szereplőknek a munkára. Nagy örömünkre lehetőségünk nyílt külön szervezői engedéllyel további magyar kiállítóknak helyet biztosítanunk, amely eredeti 6.900 £ árat rendkívüli támogatással tudtuk elérhetővé tenni. Megalakulásunk óta kiemelt érték stratégiánkban a fenntarthatóság. Ennek szellemében került kialakításra a programstruktúra, közlekedési megoldások, étkezések és magyar tervezőktől, készítőktől származó ajándéktárgyak koncepciója is. Az exkluzív, butik rendezvény fókuszú fórum tárgyalófelei között sokan képviselnek olyan ügyfelet, ahol kifejezetten nagylétszámú eseményekkel foglalkozó üzletág is van. Desztinációnk sikeres bemutatása jelentősen segíti a nemzetközi üzleti rendezvények számának növelését következő években.„ – hangsúlyozta Békefi Anna, a Magyar Kongresszusi Iroda ügyvezetője.
A Kongresszusi Iroda által elnyert és előkészített m&i Private Europe 2021 lebonyolításának anyagi hátterét a fogadó desztináció képviseletében a Magyar Turisztikai Ügynökség biztosította.