A várorban szakmai fórumok és átfogó egyeztetések után arra jutottak a város polgármesterével, a legnagyobb szállodák tulajdonosaival és igazgatóival, a vendéglátóegységek képviselőivel, az apartmanok, panziók érdekképviseletét is ellátó Gyulai Idegenforgalmi Egyesület vezetőivel és a legnagyobb vonzerővel bíró turisztikai attrakciók igazgatóival, nemhogy bezárják a turisztikai attrakciókat, hanem egyenesen kampányt indítanak annak érdekében, hogy még többen látogassanak hozzájuk.
Mint ezzel kapcsolatos, hozzánk eljuttatott közleményükben leszögezik, sorra értesültek más desztinációkban zajló ideiglenes vagy akár végleges bezárásokról, ezért nem is lehetne időszerűbb az üzenetük: „Gyula nyitva van!” és továbbra is várja a kikapcsolódni, feltöltődni vágyókat.
Turisztikai szolgáltatóik elköteleződtek amellett, hogy ezt az üzenetet egy átfogó és látványos marketingkampány keretében közvetítsék.
Az eredményesség érdekében széleskörű marketingkampányt indítottak 2022 októberében. A kampány fő üzenete:Gyula nyitva van!
A kampány koordinálását a Gyulai Turisztikai Nonprofit Kft. végzi, a megvalósításra pedig partneri összefogásban, közös erővel kerül sor. A gyulai turisztikai szolgáltatók – a Várfürdőtől az apartmanokig – írásbeli és szóbeli kommunikációjuk során tudatosítják mindenfelé, hogy a város továbbra is várja a hozzájuk látogatókat.
Forrás: gyulai tdm