Újabb infografika készült a magyar mobilpiacról

A Madhouse csapata idén is elkészítette az évente megjelenő infografikáját a magyarországi mobilhirdetési-piacról, ráadásul most először a román, cseh és szlovák mobil piacról is készült egy hasonló .

Idén is elkészült a Madhouse átfogó infografikája, ezúttal nemcsak a hazai mobilhirdetési-piacról, hanem a román, szlovák és cseh piacról is, hiszen tavaly elindult a bukaresti Madhouse iroda, amelyet idén egy prágai és egy pozsonyi követett.

A Madhouse célja az infografikával, hogy betekintést nyújtsanak egy olyan témába, amelyről egyelőre kevés szakirodalom, információ érhető el, azonban még az eddigieknél is fontosabb lenne azok megléte, mivel a mobil egyre nagyobb szeletet hasít ki a kommunikációs büdzséből.

Még mindig rendkívül csekély adatmennyiség áll rendelkezésre a médiatervezők és marketingszakemberek számára, így a Madhouse csapata elsősorban nekik szeretne segíteni. Ezenfelül a későbbiekben is hasznos lehet valamennyi piaci szereplő számára, ha megtalálható az adott időszak írásos „lenyomata” a mobilhirdetési-piacról. „Folyamatosan azon vagyunk, hogy közelebb hozzuk a mobilt mint hirdetési platformot, amelynek egy kis, ám fontos része az évente frissülő infógrafikánk. Idén pedig a román, illetve a cseh és szlovák piacot is körbejártuk, így most már ott is egy csokorban állnak rendelkezésre a főbb adatok” - hangsúlyozta Brindza Gábor, a Madhouse alapítója és ügyvezetője.

Az egyik legszembetűnőbb változás egyértelműen a mobilhirdetési piac töretlen növekedése költés szempontjából: 2013-ban még kevesebb, mint 2 milliárd forintot tett ki a teljes mobilköltés, ez az összeg 2014-ben már majdnem 5 milliárd forintra tehető, amely közel 2,5-szeres növekedést jelent (fontos kiegészítés, hogy az adatok nem összehasonlíthatóak a különböző szegmensek miatt, de a trend így is egyértelmű). Ezenkívül az okostelefont használók száma is megállíthatatlanul nő, valamint a külföldi trendeknek megfelelően a mobil egyre több időt hasít ki a hazai médiafogyasztásból is, sőt bizonyos célcsoportban az jelenti a fő csatornát.


Megújult a legendás gemenci kőkereszt

Megújult a legendás gemenci kőkereszt 

A település központi részén, az árvízvédelmi töltés mellett, az egykori keselyűsi csárda előtt álló emlékművet bárki megcsodálhatja.
Indul a Muslinca Bringakör

Indul a Muslinca Bringakör 

A Muslinca Bringakör egy ingyenes, játékos, felfedező jellegű kerékpáros kihívás.
 Érdekes belföldi úti célok a hosszú hétvégén

Érdekes belföldi úti célok a hosszú hétvégén 

Siófok a legnépszerűbb pünkösdi úti cél belföldön az egyik szállásfoglaló portál friss foglalási adatai szerint a közelgő hosszú hétvégén.
Közel félezer pályázat az idei Virágos Magyarország versenyen

Közel félezer pályázat az idei Virágos Magyarország versenyen 

Az országos környezetszépítő verseny legnépszerűbb kategóriái 2025-ben az Év főtere és az Év fasora.
 Nyugdíjasok megpróbálják beállítani Phileas Fogg rekordját

Nyugdíjasok megpróbálják beállítani Phileas Fogg rekordját 

Negyven nap, majdnem 30.000 kilométer, 3274 gyalogló.
Kulturális randevú Göcsejben

Kulturális randevú Göcsejben 

Az eseménysorozat a göcseji dombok között idén 22 településen több mint 60 programot és közel 100 élményt kínál a „fenntartható lassúság” jegyében.
Indul a nyári szezon a Tisza-tó fővárosában

Indul a nyári szezon a Tisza-tó fővárosában 

Ezen a nyáron is rengeteg kalanddal és élménnyel vár Tiszafüred.
Megvan az Év kerékpárútja

Megvan az Év kerékpárútja  

Az Év kerékpárútja címet hatodik éve dönti el szavazással a nagyközönség, idén a Murakeresztúr kör nyerte el a címet 2938 szavazattal.
Nosztalgiagőzös és galambröptetés Fehérváron

Nosztalgiagőzös és galambröptetés Fehérváron 

A pünkösdi hétvégén tovább pezseg a székesfehérvári kulturális élet.
Felgyorsult a Balaton vizének melegedése

Felgyorsult a Balaton vizének melegedése 

A klímaváltozás nemcsak a vízmelegedést hozta el.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.