Újabb infografika készült a magyar mobilpiacról

A Madhouse csapata idén is elkészítette az évente megjelenő infografikáját a magyarországi mobilhirdetési-piacról, ráadásul most először a román, cseh és szlovák mobil piacról is készült egy hasonló .

Idén is elkészült a Madhouse átfogó infografikája, ezúttal nemcsak a hazai mobilhirdetési-piacról, hanem a román, szlovák és cseh piacról is, hiszen tavaly elindult a bukaresti Madhouse iroda, amelyet idén egy prágai és egy pozsonyi követett.

A Madhouse célja az infografikával, hogy betekintést nyújtsanak egy olyan témába, amelyről egyelőre kevés szakirodalom, információ érhető el, azonban még az eddigieknél is fontosabb lenne azok megléte, mivel a mobil egyre nagyobb szeletet hasít ki a kommunikációs büdzséből.

Még mindig rendkívül csekély adatmennyiség áll rendelkezésre a médiatervezők és marketingszakemberek számára, így a Madhouse csapata elsősorban nekik szeretne segíteni. Ezenfelül a későbbiekben is hasznos lehet valamennyi piaci szereplő számára, ha megtalálható az adott időszak írásos „lenyomata” a mobilhirdetési-piacról. „Folyamatosan azon vagyunk, hogy közelebb hozzuk a mobilt mint hirdetési platformot, amelynek egy kis, ám fontos része az évente frissülő infógrafikánk. Idén pedig a román, illetve a cseh és szlovák piacot is körbejártuk, így most már ott is egy csokorban állnak rendelkezésre a főbb adatok” - hangsúlyozta Brindza Gábor, a Madhouse alapítója és ügyvezetője.

Az egyik legszembetűnőbb változás egyértelműen a mobilhirdetési piac töretlen növekedése költés szempontjából: 2013-ban még kevesebb, mint 2 milliárd forintot tett ki a teljes mobilköltés, ez az összeg 2014-ben már majdnem 5 milliárd forintra tehető, amely közel 2,5-szeres növekedést jelent (fontos kiegészítés, hogy az adatok nem összehasonlíthatóak a különböző szegmensek miatt, de a trend így is egyértelmű). Ezenkívül az okostelefont használók száma is megállíthatatlanul nő, valamint a külföldi trendeknek megfelelően a mobil egyre több időt hasít ki a hazai médiafogyasztásból is, sőt bizonyos célcsoportban az jelenti a fő csatornát.


Fenntarthatósági jó gyakorlatokról és az osztrák piac jelentőségéről az MSZÉSZ régiós ülésein

Fenntarthatósági jó gyakorlatokról és az osztrák piac jelentőségéről az MSZÉSZ régiós ülésein 

A március 27-28-i régiós üléseken több mint 150 szállodaipari szakember vett részt.
Újabb két magyarországi szarvasmarhatelepen lehet száj- és körömfájásjárvány

Újabb két magyarországi szarvasmarhatelepen lehet száj- és körömfájásjárvány 

A helyzet azért is aggasztó, mert a két telep a magyar-szlovák határ közelében van.
A hazai munkavállalók fele nyitott egy új munkalehetőségre

A hazai munkavállalók fele nyitott egy új munkalehetőségre 

A fizetés mértéke és a juttatási csomag a legfőbb vonzerő.
Digitális színház, történelmi tárlat és időutazás: nyílik a Time Machine

Digitális színház, történelmi tárlat és időutazás: nyílik a Time Machine  

Április 8-án Budapest legújabb attrakciója egy egyedülálló időutazásra hív.
Nyomozós játék, cellalátogatás, börtönkoszt, tombolanyeremények a Várbörtönben

Nyomozós játék, cellalátogatás, börtönkoszt, tombolanyeremények a Várbörtönben 

Egyéves születésnapját igencsak különleges módon ünnepli a veszprémi Várbörtön Látogatóközpont.
Békéscsabán kezdődik a tavaszi fesztivál

Békéscsabán kezdődik a tavaszi fesztivál 

Csaknem harminc rendezvényt kínál a Békéscsabai Tavaszi Fesztivál.
Ennyit költött a rendezvényszektor 2024-ben

Ennyit költött a rendezvényszektor 2024-ben 

A rendezvényszektor vállalati eseménymarketing piacának árbevétele 2024-ben 78,4 milliárd forint volt és 4,3 százalékos növekedést mutatott.
Különleges programokkal ünnepel a Folly Arborétum

Különleges programokkal ünnepel a Folly Arborétum 

Idén 120 éves a badacsonyörsi botanikus kert.
Hagyományőrző húsvéti napok Matyóföldön

Hagyományőrző húsvéti napok Matyóföldön 

Matyó Húsvét Mezőkövesden április 20-21-én.
Ilyen lesz a Debrecenbe költöző Természettudományi Múzeum

Ilyen lesz a Debrecenbe költöző Természettudományi Múzeum 

Eredményt hirdettek a múzeum megjelenésére kiírt pályázaton: az első helyet a világ egyik vezető irodája szerezte meg.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.