Újabb infografika készült a magyar mobilpiacról

A Madhouse csapata idén is elkészítette az évente megjelenő infografikáját a magyarországi mobilhirdetési-piacról, ráadásul most először a román, cseh és szlovák mobil piacról is készült egy hasonló .

Idén is elkészült a Madhouse átfogó infografikája, ezúttal nemcsak a hazai mobilhirdetési-piacról, hanem a román, szlovák és cseh piacról is, hiszen tavaly elindult a bukaresti Madhouse iroda, amelyet idén egy prágai és egy pozsonyi követett.

A Madhouse célja az infografikával, hogy betekintést nyújtsanak egy olyan témába, amelyről egyelőre kevés szakirodalom, információ érhető el, azonban még az eddigieknél is fontosabb lenne azok megléte, mivel a mobil egyre nagyobb szeletet hasít ki a kommunikációs büdzséből.

Még mindig rendkívül csekély adatmennyiség áll rendelkezésre a médiatervezők és marketingszakemberek számára, így a Madhouse csapata elsősorban nekik szeretne segíteni. Ezenfelül a későbbiekben is hasznos lehet valamennyi piaci szereplő számára, ha megtalálható az adott időszak írásos „lenyomata” a mobilhirdetési-piacról. „Folyamatosan azon vagyunk, hogy közelebb hozzuk a mobilt mint hirdetési platformot, amelynek egy kis, ám fontos része az évente frissülő infógrafikánk. Idén pedig a román, illetve a cseh és szlovák piacot is körbejártuk, így most már ott is egy csokorban állnak rendelkezésre a főbb adatok” - hangsúlyozta Brindza Gábor, a Madhouse alapítója és ügyvezetője.

Az egyik legszembetűnőbb változás egyértelműen a mobilhirdetési piac töretlen növekedése költés szempontjából: 2013-ban még kevesebb, mint 2 milliárd forintot tett ki a teljes mobilköltés, ez az összeg 2014-ben már majdnem 5 milliárd forintra tehető, amely közel 2,5-szeres növekedést jelent (fontos kiegészítés, hogy az adatok nem összehasonlíthatóak a különböző szegmensek miatt, de a trend így is egyértelmű). Ezenkívül az okostelefont használók száma is megállíthatatlanul nő, valamint a külföldi trendeknek megfelelően a mobil egyre több időt hasít ki a hazai médiafogyasztásból is, sőt bizonyos célcsoportban az jelenti a fő csatornát.


Nyíregyházán és Varsányban bírál a táj- és környezetszépítő verseny nemzetközi zsűrije

Nyíregyházán és Varsányban bírál a táj- és környezetszépítő verseny nemzetközi zsűrije 

Az egyik legjelentősebb nemzetközi környezetszépítő megmérettetés zsűrije június végén érkezett azért, hogy értékeljék a két települést.
Kerékpáros fejlesztés Szolnokon

Kerékpáros fejlesztés Szolnokon 

Új szolgáltatással gazdagodik a RepTár Szolnoki Repülőmúzeum.
Új kerékpáros térkép a Kis-Balatonnál

Új kerékpáros térkép a Kis-Balatonnál 

A kiadvány a kerékpárral és gyalogosan bejárható útvonalakat ábrázolja, megkönnyítve a természetbarát látogatók tájékozódását.
Ünnepi kavalkád a Mélyvölgyben

Ünnepi kavalkád a Mélyvölgyben 

Izgalmas sportprogramok, vidám zenei és gasztró élmények.
Több, mint tízezer nevező a Balaton-átúszáson

Több, mint tízezer nevező a Balaton-átúszáson 

Négy héttel a rajt előtt a 43. Balaton-átúszás összes távja elérte a létszámlimitet.
Éjszakai futóláz Budapesten – telt házas félmaraton napnyugtától

Éjszakai futóláz Budapesten – telt házas félmaraton napnyugtától 

Közel ötezer nevezővel rekordot döntött a 31. KIPRUN Futóest, ahol idén külföldi futóturisták is nagy számban indultak.
A magyar festészet ikonja – új megvilágításban

A magyar festészet ikonja – új megvilágításban 

Egyedülálló digitális művészeti utazás a veszprémi CODE-ban.
Jubileumi programok a 20 éves Kultkikötőben

Jubileumi programok a 20 éves Kultkikötőben 

Koncertek, színházi előadások és különleges programok.
Extrém élménypark Budapesten

Extrém élménypark Budapesten 

Csúszdák, légvárak, mászófalak 4000 nm2-en.
Világsztárok, hazai kedvencek és sokszínű programkínálat a Balatonnál

Világsztárok, hazai kedvencek és sokszínű programkínálat a Balatonnál 

A MOL Nagyon Balaton eseményei várhatóan félmilliónál is több turistát vonzanak idén.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.