A tavaszi koronavírus miatti veszélyhelyzet sajátos körülményeihez sikeresen alkalmazkodó vállalkozások és vállalatok példáit keressük a Kreatív és a Vodafone Magyarország közös új versenyén, a Readyn! A pályázat célja ösztönözni, elismerni és támogatni az eddig nem látott kihívásoknak is megfelelő cégeket és magánszemélyeket – más szavakkal: azokat, akik „readyk” voltak és maradnak, bármit is hoz a holnap.
A cégek újonnan kialakított vagy a helyzethez formált termékekkel és szolgáltatásokkal, digitálisra átállított ügymenettel, vállalatok közötti új együttműködésekkel és a veszélyhelyzet közben megtalált új kereskedelmi célcsoportokkal nevezhetnek. A magánszemélyektől is a sikeres alkalmazkodás vagy váltás inspiráló történeteit várjuk.
A pályázás a Vodafone Magyarország jóvoltából minden kategóriában ingyenes. Az értékes tárgyi nyeremények mellett a fődíjas pályázók nagyértékű kurzus-részvétellel és tanácsadással is gazdagodhatnak. A Ready pályázat részletei itt érhetők el.
Pontosan milyen nevezéseket várunk? |
A pályázatokat két – üzleti és egyéni – kategóriában várjuk. Üzleti pályázók részéről olyan megvalósított megoldásokkal, termékekkel, szolgáltatásokkal vagy digitális újításokkal lehet pályázni, amelyek segítettek a vállalkozásoknak, vállalatoknak működésük fenntartásában, vagy eredményeik növelésében 2020 első felében, és a cég vagy ügyfelei számára értéket teremtettek. Egyéni pályázók esetén olyan élettörténeteket várnak, amelyek a nehézségek sikeres leküzdéséről szólnak a munkahellyel és munkával kapcsolatban, és megoldásorientált, optimista hozzáállásuk által inspirálóak lehetnek mások számára is. A pályázatra 18. életévüket betöltött magánszemélyek, valamint nonprofit és profitorientált cégek is jelentkezhetnek – cégmérettől és társasági formától függetlenül. Egy személy vagy szervezet több pályázatot is benyújthat. A Vodafone és a Kreatív szeptember 25-ig várja a pályázatokat a ready.kreativ.hu weboldalon. |
Vodafone: a szlogenünket adjuk a versenyhez!
„Az idei év rámutatott, hogy a holnap sokszor váratlan kihívásokat tartogat. Szerencsére sokan vannak azok, akik innovatív gondolkodásukkal, rugalmas hozzáállásukkal bizonyították, hogy képesek túllendülni nehéz és váratlan helyzeteken. Készen álltak akkor, amikor gyorsan kellett lépni. A Ready pályázattal szeretnénk elismerni ezt a rátermettséget, ezért úgy döntöttünk, megosztjuk azt, ami a sajátunk: a szlogenünket. Mert a Ready most mindenkit megillet, aki sikeresen túllépett az akadályokon” – mondja Király István, a Vodafone Magyarország Vállalati Szolgáltatások Üzletág Vezérigazgató-helyettese.
„A Ready pályázattal szeretnénk lehetőséget biztosítani az üzleti élet szereplőinek és a magánszemélyeknek, hogy megosszák történetüket és ezáltal másokat is inspiráljanak. Legyen szó akár vállalkozásokról, akik egyik napról a másikra alakították át szolgáltatásaikat, vezettek be teljesen új megoldást vagy magánszemélyekről, akik szakmát váltottak és teljesen új területen próbálták ki magukat.” – nyilatkozta Vándor Ágnes, a Kreatívot kiadó PPH Media ügyvezetője.