Mint írják, együttműködési megállapodást kötöttek a Climate Action-el, azzal a céllal, hogy rendezvények szervezése esetén már az ajánlatban szerepeljen az ár és a megvalósítás mellett az esemény becsült karbonlábnyoma is. Az ajánlatok több, ökológiai lábnyom alapján rangsorolt alternatívát is tartalmaznak és az ügyfeleknek kell dönteni, hogy melyik verzióval kívánnak élni.
A kiajánlott rendezvények karbonlábnyomát összehasonlítják az elmúlt egy év tapasztalatai alapján mért átlag értékkel, és meghatározzák, hogy kategóriájában mennyivel környezetkímélőbb a kért megoldás az átlaghoz képest és milyen változtatásokkal lehet ezen tovább csökkenteni.
A környezetbarát megoldások szállítása mellett szeretnénk azt a hamisan kialakult képet is ledönteni, hogy a fenntartható rendezvények drágábbak. Tapasztalataink alapján a költséget nem, hogy nem változtatja, sok esetben még csökkenti is, ha kevésbé környezetterhelő megoldásokat választunk.
- mondta Erdős Ákos, a Hello Agency ügyvezető igazgatója.