Az Origo a saját, utazással foglalkozó rovata mellett a médiacsoporthoz tartozó We Love Budapest és We Love Balaton révén, illetve a Szeretlek Magyarország portál értékesítési partnereként már korábban is benne volt az utazás témákörében. A Travelo.hu-t és az Ongo.hu-t is kiadó Confhotel-Net Kft. akvizíciójával pedig tovább erősítenék a turisztikai piaci pozíciójukat - derül ki a közleményből.
"Minden utazással foglalkozó platformunknak megvan a maga sajátossága és erénye, a téma iránt érdeklődőknek pedig akkor tudjuk minél tágabb körét elérni, ha ezek a márkák összhangban, egymást kiegészítve működnek. A tendenciák szerint a utazási tartalmakra egyre inkább nő mind az olvasói, mind a hirdetői igény, amelyet a hozzánk újonnan csatlakozó branddel a jövőben még szélesebb spektrumban tudunk kiszolgálni. A Travelót lojális és dinamikusan emelkedő olvasóbázisával igazi love brandnek tartjuk, amely hozzájárul portfóliónk minőségi bővítéséhez – mondta el Tókos Lóránt, az Origo-NWM vezérigazgató-helyettese. A Travelót működtető szakmai csapat összetétele az akvíziót követően nem változik meg.
"Ahogy azt mind az olvasóink, mind a turisztikai partnereink megszokhatták, a Travelo a továbbiakban is egyedülállóan komplex kínálattal lesz jelen a piacon: saját élményeken alapuló cikkekben hívjuk fel a figyelmet a legkülönlegesebb úticélokra, adunk tippeket és ötleteket a bátrabbaknak, hogy hogyan szervezzék meg külföldi vagy belföldi utazásaikat, és segítjük foglalható utazási- és belföldi szállásajánlatokkal azokat, akik ezt igénylik – tette hozzá Fináczy Dóra, a Confhotel-Net Kft. ügyvezető igazgatója.
A 14 éves múlttal rendelkező cég a CEMP portfóliójából az értékesítési ügymenet lezárása után, rövid integrációs folyamatot követően kerül át új tulajdonosához - írják még.
Forrás: Kreatív Online