A Colonnade Biztosító ATLASZ termékeivel piacvezető a hazai utasbiztosítások területén, különösen az utazási irodák által értékesített szolgáltatásaival. A koronavírus helyzet fokozódása ugyan nem igényelte az alaptermékek megújítását, hiszen kezdettől fogva védelmet kínáltak a megbetegedésre, de frissült az ATLASZ Menetjegy Biztosítás, valamint a kifejezetten utazási irodák igényeire szabott ATLASZ Fakultatív Útlemondás Biztosítás is, illetve friss arculatot kapott a teljes termékcsalád.
Az eseményen közel 50 magyarországi utazási iroda vezetője és munkatársa jelent meg, akiket Dr. Kéringer Csaba, a Colonnade Biztosító Értékesítési és disztribúciós vezetője köszöntött egy rövid prezentációval. Ebben rávilágított a Colonnade és a kanadai székhellyel rendelkező anyavállalata, a Fairfax Financial Holdings kapcsolatára, valamint a mindennapi munkát és az üzleti gondolkodást meghatározó értékekre, alapelvekre, és természetesen a vírushelyzet utazási és biztosítási szektorra gyakorolt hatásait is összefoglalta. Ezt követően Kovács Gábor, magyarországi fióktelep vezető felhívta a figyelmet arra, hogy a vállalat hosszú távú célokban gondolkodik, és személyes tapasztalatokat is megosztott az anyavállalat vezetési irányelveiről, majd Sárközi Csilla key account manager részletesen bemutatta a megújult biztosítási termékeket és szolgáltatásokat.
Forrás: Turizmus Online