Bérletértékesítési csúcsot döntött az Operaház

Az Operaházban a most zárult idényhez képest a 2015/2016-os évadban négyezerrel nőtt az eladott bérletek száma - közölte az intézmény az MTI-vel hétfőn.

A 2012-es bázisévhez viszonyítva ez 97 százalékos növekedést jelent, miközben ugyanilyen mértékben, csaknem kétszeresére nőtt a nézőszám is. A jövő évadban immár biztosan 28 489 eladott bérlettel várja látogatóit az Operaház és az Erkel Színház, ám még tízféle bérlettípus váltható az Opera Értékesítési Centrumában a márciusban meghirdetett 61-ből - írják a közleményben.

Újdonságként hétfőtől vásárolható meg az úgynevezett Hatos kártya, amely a bérletváltásról lemaradt vagy az Operaházba csak alkalomszerűen eljutó vendégek érdeklődésére tarthat számot. Aki a Hatos kártyára hat teljes árú operás vagy erkeles előadást gyűjt, további hat jegyet vásárolhat 30 százalékos kedvezménnyel a teljes szezon előadásaira. A bérletárusítás lezárásával egy időben az intézmény megnyitotta a szóló jegyek árusítását az egész évadra. A most záruló, 2014/2015-ös évadban 25 bemutatót, 420 nagytermi előadást és rendezvényt tartottak a két színházban, amelyekben az össznézőszám 557 067 volt.

A társulat japán turnéján további 25 ezer ember, a Gördülő Opera és a szabadtéti előadások, kivetítések alkalmával további tízezrek, a számos televíziós és rádiós közvetítésnek köszönhetően pedig milliók élvezhették a szezon eseményeit, a 68 féle produkciót - olvasható az Operaház közleményében. Az intézmény erősödő közönségkapcsolata az online adatokban is tükröződik: az évad során több mint 666 ezer felhasználó összesen csaknem 7 millió oldalt nyitott meg az opera.hu-n. A 666 ezer felhasználóból 453 ezer magyar és 213 ezer külföldi user navigált az oldalra a világ minden tájáról. Egy év alatt csaknem tízezer új like-olóval bővült az Opera Facebook-oldala, és elindult az Instagram- és a Twitter-oldal is.

Az Operaház és az Erkel Színház most évadszünetet kezd, de a nyár folyamán szabadtéren három helyszínen is fellépnek a dalszínház művészei: augusztusban a Toscát játsszák a Margitszigeti Szabadtéri Színpadon, július 23-tól 26-ig a balatonfüredi Gyógy téren, augusztus 7-től 11-ig pedig a Sziget Fesztiválon adnak műsort. A 2015/2016-os programok szabadtéri előadásokkal kezdődnek az Operaház Szfinx-teraszán és az Andrássy úton felállított nagyszínpadon szeptember 19-én.

Forrás: Vendég&Hotel Online / MTI


Körkép Budapest gyógyfürdőiről – ez várható 2025-ben

Körkép Budapest gyógyfürdőiről – ez várható 2025-ben 

Tény, hogy egyik legfontosabb turisztikai vonzerőnk, a fővárosi történelmi fürdőinek egy része felújításra szorul.
Kakasozás és pittyezés: majális a Skanzenben

Kakasozás és pittyezés: majális a Skanzenben 

Májust gyakran nevezik zöld hónapnak, hiszen a természet, a fák és virágok újjászületésének ideje.
A gyönyörködtetés művészete – kiállítás Budapesten

A gyönyörködtetés művészete – kiállítás Budapesten 

Három nő, három művészeti ág, egy közös nyelv: megnyílt a PRIMAVERA kiállítás a FISE Galériában.
Idén is Háromváros Kerékpáros Fesztivál

Idén is Háromváros Kerékpáros Fesztivál 

Június 7-én és 8-án rendezik meg negyedik alkalommal Békéscsabán, Békésen és Gyulán a Háromváros Kerékpáros Fesztivált .
Programhegyek az Európa-napon

Programhegyek az Európa-napon 

Izgalmas programokkal és hasznos információkkal várják a szervezők az érdeklődőket az Európa-napon és az immár hagyományos EU-s futáson.
Kék Zóna Noszvajon

Kék Zóna Noszvajon  

Különleges eseménynek adott otthont a Nomád Hotel & Glamping.
Flash Award: lezárult a jelentkezés, már bírálják a pályázatokat

Flash Award: lezárult a jelentkezés, már bírálják a pályázatokat 

Hatvanhárom pályázat érkezett a MaReSz idei versenyére.
Első önálló koncertjét adja Budapesten a skót sztárzenekar

Első önálló koncertjét adja Budapesten a skót sztárzenekar 

Június 11-én először lép fel önálló koncerttel Magyarországon a Biffy Clyro.
Miért olyan hatékony az ablakra ragasztható fólia?

Miért olyan hatékony az ablakra ragasztható fólia?  

Egy hétvégi séta vagy reggeli kocogás során, ahogy a városban haladunk, láthatjuk, hogy rengeteg bolt kirakatán található fólia vagy valamilyen matrica. Ezek többféle célt szolgálhatnak, amelyek közül az első a figyelemfelkeltés. Ez egy jól bevált offline marketingeszköz, amit érdemes minden vállalkozásnak használnia.
Újabb hazai telepen ütötte fel a fejét a száj-és körömfájás járvány

Újabb hazai telepen ütötte fel a fejét a száj-és körömfájás járvány 

A Győr-Moson-Sopron vármegyei Rábapordányban is találtak ragadós száj- és körömfájásban fertőzött szarvasmarhát.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.