A személyes útikalauzt a látogató érdeklődési köre, stílusa és ízlése alapján rakja össze a platform. A hiper-perszonalizált utazás megtervezéséhez elég válaszolni néhány kérdésre, majd a mesterséges intelligencia és a személyes szakértelem innovatív kombinálásával olyan budapesti útitervet kap a látogató, amely leginkább megfelel a preferenciáinak.
„A mesterséges intelligenciát az utazási és turisztikai szektor számos területén használják már. Legyen szó repülőjegy foglalást segítő chatbotokról, szállodafoglaló oldalakról, automatikus repülőtéri poggyászfeladásról vagy közösségi média hirdetésekről. Az AI technológiának köszönhetően az utazás megtervezése is hatékonyabb, egyszerűbb és személyes lesz, az utazók pedig elégedettebbek.
A The Trip Boutique által fejlesztett új és ingyenes szolgáltatással lehetővé tesszük, hogy a Budapestre látogatók olyan helyeket fedezzenek fel, amelyek leginkább passzolnak az egyéniségükhöz." – mondta Faix Csaba a Budapest Brand vezérigazgatója.
A budapesti adatbázisba folyamatosan kerülnek új látnivalók, múzeumok, galériák, éttermek, kávézók, bárok, egyedi üzletek, szállodák és érdekes szabadtéri helyszínek, amiket helyi kurátorok és a The Trip Boutique szakértői frissítenek.
A The Trip Boutique egy díjnyertes svájci travel tech vállalat, amely az utazási élmények mesterséges intelligencián alapuló személyre szabására fókuszál. Modern utazási tanácsadó platformként a technológiát kihasználva jobb utazási módot hoz létre. A The Trip Boutique a mesterséges intelligencia és az emberi szakértelem innovatív kombinálásával, saját fejlesztésű eszközei és a technológia segítségével azonosítja egy úti cél azon szállodáit, éttermeit, bárjait, kávézóit, programjait, látnivalóit és élményeit, amelyek a legjobban megfelelnek az egyes utazók érdeklődési körének, életstílusának és ízlésének. Ezzel a technológiával személyre szabott és egyéni útiterveket készít, így minden utazó karnyújtásnyira élvezheti a személyes utazási tanácsadás luxusát.
"Nagyon izgatottak vagyunk, hogy a Budapest Brand-del dolgozunk együtt. Együttműködésünk során a társaság számára fontos volt, hogy a lehető leginnovatívabb élményt nyújtsa a Budapestre látogatóknak. Örülünk, hogy ebben támogathatjuk őket." – mondta Fernanda Barrence Mutz, a The Trip Boutique vezérigazgatója és társalapítója.
Az ingyenes szolgáltatás angolul érhető el a www.budapestinfo.hu/the-trip-boutique oldalon.