Mesterséges intelligencia segíti a turistákat

Mostantól Budapest hivatalos turisztikai oldalán, a budapestinfo.hu-n a látogatókat mesterséges intelligencia (AI) segíti a budapesti útitervük összeállításában. A Budapest Brand nZrt., a Főváros hivatalos turisztikai, kulturális és marketing szervezete a The Trip Boutique utazástechnológia vállalattal kötött együttműködést, melynek keretében ingyenes egyedi útvonalakat és ajánlásokat kaphatnak a Budapestre érkező utazók - tájékoztatta szerkesztőségünket a Budapest Brand.

A személyes útikalauzt a látogató érdeklődési köre, stílusa és ízlése alapján rakja össze a platform. A hiper-perszonalizált utazás megtervezéséhez elég válaszolni néhány kérdésre, majd a mesterséges intelligencia és a személyes szakértelem innovatív kombinálásával olyan budapesti útitervet kap a látogató, amely leginkább megfelel a preferenciáinak.

„A mesterséges intelligenciát az utazási és turisztikai szektor számos területén használják már. Legyen szó repülőjegy foglalást segítő chatbotokról, szállodafoglaló oldalakról, automatikus repülőtéri poggyászfeladásról vagy közösségi média hirdetésekről. Az AI technológiának köszönhetően az utazás megtervezése is hatékonyabb, egyszerűbb és személyes lesz, az utazók pedig elégedettebbek.
A The Trip Boutique által fejlesztett új és ingyenes szolgáltatással lehetővé tesszük, hogy a Budapestre látogatók olyan helyeket fedezzenek fel, amelyek leginkább passzolnak az egyéniségükhöz." – mondta Faix Csaba a Budapest Brand vezérigazgatója.

A budapesti adatbázisba folyamatosan kerülnek új látnivalók, múzeumok, galériák, éttermek, kávézók, bárok, egyedi üzletek, szállodák és érdekes szabadtéri helyszínek, amiket helyi kurátorok és a The Trip Boutique szakértői frissítenek.



A The Trip Boutique egy díjnyertes svájci travel tech vállalat, amely az utazási élmények mesterséges intelligencián alapuló személyre szabására fókuszál. Modern utazási tanácsadó platformként a technológiát kihasználva jobb utazási módot hoz létre. A The Trip Boutique a mesterséges intelligencia és az emberi szakértelem innovatív kombinálásával, saját fejlesztésű eszközei és a technológia segítségével azonosítja egy úti cél azon szállodáit, éttermeit, bárjait, kávézóit, programjait, látnivalóit és élményeit, amelyek a legjobban megfelelnek az egyes utazók érdeklődési körének, életstílusának és ízlésének. Ezzel a technológiával személyre szabott és egyéni útiterveket készít, így minden utazó karnyújtásnyira élvezheti a személyes utazási tanácsadás luxusát.



"Nagyon izgatottak vagyunk, hogy a Budapest Brand-del dolgozunk együtt. Együttműködésünk során a társaság számára fontos volt, hogy a lehető leginnovatívabb élményt nyújtsa a Budapestre látogatóknak. Örülünk, hogy ebben támogathatjuk őket."  – mondta Fernanda Barrence Mutz, a The Trip Boutique vezérigazgatója és társalapítója.

Az ingyenes szolgáltatás angolul érhető el a www.budapestinfo.hu/the-trip-boutique oldalon.

 

 


Újra nyit a Dinó Park

Újra nyit a Dinó Park 

Megkezdi az idei szezont Budapest egyik kedvenc élményparkja, a DinoPark KÖKI 25 helyszínnel és 80 dinoszaurusszal várja látogatóit.
Majomtúra a Richter Safari Parkban

Majomtúra a Richter Safari Parkban 

Pénteken nyitja meg újra kapuit a nagykőrösi Richter Safari Park, ahol az idei szezonban majomtúra is várja az érdeklődőket .
Tradicionális húsvéti vásár Budapest kellős közepén

Tradicionális húsvéti vásár Budapest kellős közepén 

Nyit a Vörösmarty Tavasz. Még locsolkodás is lesz a pesti Belvárosban.
Magyar design a nemzetközi élvonalban

Magyar design a nemzetközi élvonalban 

A Magyar Divat & Design Ügynökség (MDDÜ) immár negyedik alkalommal biztosít megjelenési lehetőséget a kreatívipari szereplőknek a designipar egyik legnívósabb szakmai eseményén, a Milan Design Weeken április 7-13. között.
Mátraszentistváni Sípark: soha ennél rosszabb szezont!

Mátraszentistváni Sípark: soha ennél rosszabb szezont! 

Közel ötvenezer vendéget fogadott a Sípark a 2023-2024-es téli szezonban.
Több, mint ötven koncert – teljes a Jazzfest Budapest programja

Több, mint ötven koncert – teljes a Jazzfest Budapest programja 

A Jazzfest Budapest április 27. és május 14. között negyedik alkalommal hozza el a műfaj legkiválóbb hazai és nemzetközi előadóit a főváros különböző helyszíneire.
Még jelentkezhet a Kerékpáros Turisztikai Konferenciára

Még jelentkezhet a Kerékpáros Turisztikai Konferenciára 

Így még azok is csatlakozhatnak előadóként, akik nem tudták időben elkészíteni az absztraktjukat.
Vidéki vs. fővárosi rendezvényhelyszínek – szakértői kerekasztal a Rókusfalvy Birtokon

Vidéki vs. fővárosi rendezvényhelyszínek – szakértői kerekasztal a Rókusfalvy Birtokon 

Az „Út a fenntartható desztinációmenedzsment felé” című kerekasztalbeszélgetés a vidéki és fővárosi rendezvényhelyszínek szerepét vizsgálta.
Francia példa a szatmári és beregi térségben a turizmus fellendítéséért

Francia példa a szatmári és beregi térségben a turizmus fellendítéséért 

Cél, hogy a helyi nyersanyagok és termékek, valamint a térség épített és természetei értékei széles körben ismertté váljanak.
Várják a pályázatokat a MaReSz Flash Awardra

Várják a pályázatokat a MaReSz Flash Awardra 

Már több mint 50 pályázat érkezett az idei Flash díjra, a rendezvényszakma legnevesebb megmérettetésére.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.