Egy amerikai weboldal értékelésében tavaly a második legszebb város, a European Best Destination szerint a legvonzóbb európai úticél volt Budapest. Most ijónéhány budapesti látnivaló, gasztro- és vendégváróhely összefogott azért, hogy a hazai utazók egymásba fűzve felfedezzék a kedvenc helyeket, Budapest legszínvonalasabb helyszíneit, eddig nem ismert szegleteit és megújult látnivalóit, és így olyan élmény részesei legyenek, melyért messze földről érkeztek hozzánk (a covid beköszönte előtt) a vendégek.
Azért, hogy jobban megismerjék ezt az ismeretlen ismerős várost egy egyedülálló összefogás keretében, Budapest ikonikus szolgáltatói most együtt hívják a magyar vendégeket, hogy élvezzék a világváros adta örömöket, írják közös közleményükben. Kulturális kikapcsolódás, testi és lelki feltöltődés, ötcsillagos szállás, gasztrokalandok, városi séták várják az utazókat, akik biztosak lehetnek abban, hogy nem fognak csalódni: ez a városlátogatás is felejthetetlen, pihentető és izgalmas emlékekkel teli lesz majd.
Az emlékezetes időtöltéshez a tippeket ezúttal a kampányba bekapcsolódott partnerek adják – az érdeklődőknek csak válogatni kell a jobbnál jobb lehetőségek között.
A programhoz csatlakozott partnerek:
ImagineBudapest - tematikus városi séták
Kempinski Hotel Corvinus Budapest
Szent Gellért Gyógyfürdő
Gerbeaud Café
Émile ház
Legenda City Cruises
Forrás: Turizmus Online