Az idén sorrendben kilencedik alkalommal ítélte oda a Superbrands Magyarország Szakértői Bizottsága a Business Superbrands díjakat. A márkák szakmai és pénzügyi ellenőrzése után az értékelés most is kiegészült a fogyasztók körében végzett online márkaismertségi és kedveltségi kutatással.
A díj egyértelműen szakmai alapon emeli ki a legjobbakat, hiszen arra sem pályázni, sem jelentkezni nem lehet. A 22 tagú, független szakemberekből álló zsűri a Bisnode Rating közel 4000 vállalatot tartalmazó adatbázisa alapján döntötte el, hogy milyen márkák viselhetik a Business Superbrands védjegyet. A jelentős hazai szervezetek és szövetségek ajánlásait figyelembe vette a zsűri, mielőtt kiválasztotta a jelölteket. Ebbe beletartoznak a legnagyobb nyereségű hazai cégek, valamint az olyan kisebb vállalkozások is, amelyek az üzleti élet kiválóságainak számítanak illetve kiemelkedő a kommunikációs és márkaépítési gyakorlatuk. „Igazi érték a díj, amely nemcsak a múlt teljesítményeinek igazolása, hanem komoly ösztönző is egyben a brand kitüntetett szerepének megőrzése és további erősítése érdekében” – fogalmazott dr. Salgó István, a Business Superbrands bizottság elnöke.
– Hivatalosan nem kötelez minket semmire a megtisztelő díj – mondja ifj. Pongrácz Lajos, a Gasztrometál Zrt. cégvezetője. – Úgy gondoljuk kollégáimmal, ha kapunk egy ilyen díjat, akkor igyekszünk a következő évben is elnyerni. A recept „egyszerű”: mindent jól kell csinálni továbbra is. Ehhez összehangolt csapatmunka szükséges, amelynek során a minőségre, a határidőkre, tehát a pontosságra egyaránt figyelünk. Aktívak vagyunk a termékek elkészítése után azok gondozásában, a javításában, saját szervizhálózatunk van. Büszkék vagyunk arra, hogy saját fejlesztésűek, saját tulajdonúak a termékeink. Tatabányán készül minden. Üzembiztosan.
Forrás: Vendég & Hotel Online