Mint a Budapest Brand Nonprofit Zrt. ezzel kapcsolatos közleményében kifejti, úgy alakítják a főváros márka és turizmus stratégiáját, hogy élhető és szerethető városképet közvetítsen a budapestiek és az ide érkező turisták felé. A nemzetközi trendeket követve idén a cég teljes kártyaportfóliója új arculatot kapott: a lendületes és színes dizájn nem csak a Budapest Card-on, de a hozzá kapcsolódó egyéb kommunikációs eszközökön, termékeken is megjelenik, tükrözve ezzel a „Budapest, a modern európai nagyváros” üzenetet.
A 75 ezer példányban, 6 nyelven megjelent, számtalan kedvezményes városi attrakciót és szolgáltatást tartalmazó Budapest Card katalógus szintén a megújult dizájnnal várja a fővárosba látogatókat. Az új arculatot hordozzák már a szórólapok, plakátok és a Budapest Card partnereket jelölő 40 ezer példányban megjelent egyedi várostérkép is. Fokozatos bevezetésben a Budapestinfo turista információs irodák (Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér 2A és 2B terminál, Városháza park), valamint a 22 közterületi értékesítő pont is az új dizájnnal jelenik meg 2022 második félévétől.
Tartalmi és arculati frissítést, kisebb ráncfelvarrást kapott a Budapestinfo.hu weboldal és kártyawebshop is. A felhasználók a honlapon is teljesen új Budapest Card arculattal találkozhatnak színes, modern köntösben. A változáshoz kapcsolódóan az egész oldal és a webshop arculata is megújult, nem teljesen szakítva az eddig megszokott formai elemekkel.
A belföldi utazóknak szól a megújult 48 órás Hello Budapest Card, amely a Fővárosba látogatóknak nyújt számos kedvezményes lehetőséget. A 3-4-5 csillagos partner szállodákban két éjszaka közvetlen foglalása esetén a harmadik éjszakát ajándékba kapják. A belföldi turizmus élénkítését segíti a kártya 30 ingyenes és 70 kedvezményes szolgáltatása. A Hello Budapest Card díjmentes belépést biztosít egy történelmi fürdőbe és egy strandfürdőbe, tartalmazza az ingyenes közösségi közlekedést és belépőjegyet számos múzeumba és városnéző programra.
Forrás: Budapest Brand nZrt