A Főpolgármesteri Hivatal évtizedekig zárt udvarait és parkolóját is megnyitotta a városlakók előtt. A Városháza pop-up park óriás homokozóval és kivetítővel, mászófallal, koncertekkel garantálta a nyári kikapcsolódás lehetőségét. A májusban megnyitott közösségi tér a City Nation Place Award globális döntőjébe került, a nemzetközi zsűri a világ hat legjobb placemaking projektje közé sorolta. A díjátadót november 7-én tartották a világ legkiválóbb városmárka szakértői jelenlétében.
A Budapest Brand más projektjei is a hazai kreatív szcéna figyelmének középpontjába kerültek. November 6-án az OVA (Online Video Audio Awards) zsűrije arany fokozattal és egy Casting különdíjjal jutalmazta a Közösségi Költségvetést reklámozó videóját. Még aznap az RGB Kreatív Design Award díjátadóján a 151 hazai illusztrátort felvonultató The Budapester koncepciója RED, azaz arany fokozatot, a város tereit kalandjátékká formáló Budapest Bejáró és a Városháza pop-up park arculata GREEN, azaz ezüst fokozatot, a 150. születésnap arculata, illetve az EU-csatlakozás húszéves, kerek évfordulóját ünneplő Helló, Európa Fesztivál 20 év, 20 sláger produkcióját hirdető animáció pedig BLUE, azaz bronz fokozatot kapott.
„Nagyon büszke vagyok a kollégáimra, hogy olyan eseményeket szerveztek, amelyeket nem csak szerettek és látogattak az emberek, de a szakma is díjakkal értékelt”
– mondta el Faix Csaba, a Budapest Brand vezérigazgatója. „A munkánkkal azt szeretnénk elérni, hogy ebben a sokszínű városban ne csak lakjanak, hanem éljenek is az emberek. Ezek az elismerések megerősítenek abban, hogy jó úton járunk és nagy szükség van arra, amit csinálunk” – tette hozzá.
Még idén is számos program várható a fővárosban: november 15-től három napon keresztül ünnepeljük Budapest 151. születésnapját, ahol játékok, koncertek és egy bulivillamos is várja az érdeklődőket. Megnyílik a Városháza Téli Élménypark és Karácsonyi vásár is, elkezdhetünk az ünnepekre hangolódni. Az eseményekről a Budapest Te meg Én Facebook-oldalán lehet tájékozódni.