Ez az első ilyen típusú co-branded megállapodása a CitySIMnek Magyarországon. A cég több, mint 5 éve dolgozik együtt magyar utazási irodákkal, üzleti utazókat elérő cégekkel, sportversenyek szervezőivel, de most először adnak ki közös brand alatt terméket.
„ Örülünk, hogy egy új és egyedi termékkel tehetjük gazdagabbá a kínálatunkat, amely valós megoldást nyújt az utazók problémáira. Mára már bárki számára megadatott az utazás lehetősége, és szeretjük megmutatni barátainknak, ismerőseinknek, hogy merre járunk.
A Facebook és Instagram ugyanúgy része az üzleti és magán életünknek, mint a levelezés, a Viber vagy a térképhasználat. Számtalan applikációt használunk, és szeretjük, ha erről külföldön sem kell lemondanunk, ugyanakkor nem kell egy vagyont fizetni a drága roaming-ért. Ezért remek megoldás ez a kártya.” – mondta Tóth Ákos, az Utazómajom alapítója és vezetője.
Ákos szerkesztőségünk megkeresésére elmondta, hogy mivel ez egy co-branded kártya, csak ő fogja majd értékesíteni. Néhány napon belül már elérhető lesz a webshopjukban.
Míg az Európai Unióban már konszolidálódtak a roaming díjak a legtöbbek számára, az EU-n kívül továbbra is magas a telefonálás és az internetezés díja.
A CitySIM képviselője, Veres Gabriella így kommentálta az együttműködést: „Nagyon vártuk, hogy elinduljon az együttműködés az Utazómajommal, ez minden szempontból izgalmas. Az Utazómajom egy új megközelítése az utazásnak, és ez a friss, új gondolkodás nagyon szimpatikus számunkra. Nem véletlen, hogy ilyen dinamikusan nő a követők száma, szenzációs, amit Ákos csinál, sok embernek mutat új perspektívákat az utazásban, és örülünk, hogy ennek mi is részesei lehetünk.”
Az Utazómajom és a CitySIM hosszú távú együttműködésben gondolkodik, és folyamatos fejlesztéseket terveznek a közös terméken.
Forrás: Turizmus Online