A Szallas.hu eladta Konferenciahotelek.hu márkáját a Szallodak.hu-nak, így mindkét cég mostantól arra a területre fókuszál, amelyben vezető szerepe van. A Szallas.hu kizárólag a B2C piacon tevékenykedik ezentúl, a Szallodak.hu pedig rendezvényhelyszín platformjaival a B2B fogyasztókra koncentrál.
A vevő cég tulajdonosa, a 2019-ben 978 millió Ft árbevételű HotelPremio Kft., amely az akvizícióval tovább erősítette pozícióját a vállalati szegmensben.
A portált attól a B2C piacon vezető Szallas.hu-tól vásárolták meg, aki erős regionális terjeszkedésbe kezdett az online szállásfoglalás területén, ezzel a lépéssel viszont kiszállt a B2B területről, a HotelPremio Kft. pedig a céges rendezvénypiac legnagyobb szereplőjévé vált.
“Innen szép nyerni", mondta Tatár György, a vevő cég ügyvezetője és tulajdonosa, aki az előre menekülést választotta vészforgatókönyvként.
"A felvásárlást is tulajdonképpen a járvány okozta vészhelyzet gyorsította fel, hiszen minden piaci résztvevőnek az volt a legfőbb érdeke, hogy az erőforrásait optimalizálja és erősségeire koncentráljon, így mi éltünk a piaci tisztulás adta lehetőségekkel. Az elmúlt években egyértelmű volt számunkra az irány: a B2C fókuszból mára a B2B területre koncentrálunk. A jelenlegi vírushelyzetnek köszönhető óriási visszaesést a felvásárlással nyert újabb piaci szelettel is szeretnénk enyhíteni, és hisszük, hogy a helyszíneket biztosító partnereinknek, szállodáknak a lehető legnagyobb mértékben tudunk megrendeléseket biztosítani.”
“Amikor az eladás mellett döntöttünk, olyan partnert kerestünk, aki a magas minőségű szolgáltatás és folyamatos fejlesztés által tudja tovább vinni az eladott weboldalt", mondta Szigetvári József, az eladó portál vezérigazgatója. Ezáltal mi növelni tudtuk a fókuszt a közép-európai B2C piacon és a céges partnereink pedig továbbra is jó kiszolgálásban bízhatnak.”
Forrás: Szallas.hu