Az EFOTT alapvetően egy zenei fesztivál, amely miden programját és megmozdulását úgy alakítja, hogy az elérje a fiatal célcsoportot. Ehhez pedig nagyban hozzásegít egy olyan fülbemászó dal, egy sláger, amely hangulatában a fesztiválon töltött órákat, napokat idézi, előhozza az emlékeket, és amely minden alkalommal erre a fesztiválra emlékezteti a hallgatót. A dal és a klip a célcsoporthoz közel álló stílussal és előadókkal erősíti a rendezvény pozícióját, úgy, hogy közben elrugaszkodik a megszokott fesztivál image videóktól. A dal és klip középpontjában a szerelem és szabadág áll, ezzel is utalva az EFOTT-ra, vagyis annak szlogenjére: csak szabadon…
A Feszt szerelem című dal a Margaret Island alapötlete, amelyet Horváth Gáspár, a.k.a. JumoDaddy turbózott fel zeneileg. A szöveg Felcser Máté tollából született, aki épp a Margaret Island énekesnőjének, Lábas Viki emlékeiből inspirálódott. A klip mellőzi a klasszikus fesztivál hangulatképek felvonultatását és egy kibontakozó, könnyed nyári szerelem történetét meséli el. A fókuszba a szabadság, a fiatalság és a pillanat megélése kerül. Ehhez a gondolatmaghoz illeszkedik a megvalósítás is. A klip nem akar szájbarágós lenni, magát a fesztivált a helyszínnel jeleníti meg, illetve az EFOTT-ot nem mint terméket, hanem mint életérzést mutatja be. Egy bontakozó fesztivál-szerelem boldog pillanatait követhetjük végig, ahol nem létezik más, csak a két főszereplő.
A klip helyszíne stílusosan Velence, nagyjából az a terület, ahol tavaly és idén is tábort ver majd az EFOTT.
A reklám:
{youtube|id=JyBJ5DdNt_U}
Werkfotók:
Forrás: Kreatív Online