Elképesztő eredmények az Everguestnél

Az Everguest 2021-ben 1 milliárd forint bevételnövekményt ért el kiemelt partnereinél, melyből 600 millió forint direkt csatornákon érkezett. Az iparág megkerülhetetlen szereplőjévé váló startup most összeszedte 2021 legfontosabb eredményeit, melyeket annak ellenére sikerült realizálni, hogy majdnem 5 hónapon keresztül zárva tartottak a szállodák. (X)

Az Everguest értékajánlata a bevétel és profitmaximalizálás. Az ár, a vendégértékelések és az online megjelenés optimalizálásával jelentős bevételnövekedést tudnak elérni partnereiknél. Hogy ez minek köszönhető? A revenue menedzsment, a reputáció menedzsment és az online marketing szinergiáiban rejlő lehetőségek kihasználásának és maximalizálásának.

Az Everguest revenue menedzsment üzletága a piaci átlagot meghaladó bevételnövelést ért el, melynek legfontosabb statisztikái, hogy átlagosan közel 60%-kal nőtt a foglaltság, közel 40%-kal nőtt az átlagár és 63%-kal a partnerek REVPAR (Revenue per Available Room tehát szobákra vetített bevétel) értéke. 3 kiemelt partnerüknél ráadásul 1 milliárd forint bevételnövekményt értek el.


“A velünk dolgozó szállodák kivétel nélkül, messze a piaci eredmények felett teljesítettek. 2021 legtöbb hónapjában a piaci átlagár növekedés dupláját sikerült elérni úgy, hogy a töltöttségi eredmények 15 százalékponttal voltak magasabbak a piaci értékeknél.” - mondta el Gyenes Ákos, a Revenue Management üzletág igazgatója.



Az Everguest marketing szolgáltatásainak köszönhetően 600 millió forint direkt csatornákon keresztüli bevételnövekményt sikerült elérni. Ezen felül az Everguesttel együttműködő szállodák átlagosan 45%-os növekedést jelentettek a direkt foglalások számában, valamint 71%-os növekedést a direkt foglalásokból származó bevételükben.



A professzionális vendégvélemény kezeléssel foglalkozó reputációs üzletág is remek eredményeket szállított. A beérkező vendégértékelésekből rendszeresen statisztikákat és döntéstámogató riportokat készítő reputációs menedzserek szállodánként átlagosan több mint havi 40 üzletfejlesztési folyamathoz járultak hozzá munkájukkal, ezzel segítve a szállodák szolgáltatás fejlesztését. Ráadásul az általuk menedzselt és megválaszolt vendégvéleményeknek köszönhetően 5 tizedpontos növekedést tudtak elérni vendégértékelési pontszámban kiemelt partnerüknél.

A turisztikai szolgáltatóval együttműködő szállodák a növekvő költségeikre, és a válság kedvezőtlen körülményeire a lehető legjobban reagáltak, hiszen arra fókuszáltak, amire ténylegesen van ráhatásuk: ez pedig a bevételnövelés.

A részletes eredmények az alábbi oldalon megtekinthetők!

(X)


Utazás 2025 kiállítás: fókuszban a különleges élmények

Utazás 2025 kiállítás: fókuszban a különleges élmények 

Az idei évben különös figyelmet kap a Balaton négyévszakos turizmusa, míg a nemzetközi vendégek közül Szlovákia mutatkozik be különleges gasztronómiájával és kulturális örökségével.
 Most először: nemzetközi snowboard verseny Magyarországon

Most először: nemzetközi snowboard verseny Magyarországon 

Látványos nemzetközi snowboard-verseny, tökéletes hó és minden pályán zavartalan nyitvatartás várja a sízőket a hétvégén Mátraszentistvánon.
Hosszabb a balatoni STRAND Fesztivál, mint korábban

Hosszabb a balatoni STRAND Fesztivál, mint korábban 

Egy nappal hosszabb lesz a STRAND Fesztivál.
NGM: díjmentes marad a szálláshely-minősítés

NGM: díjmentes marad a szálláshely-minősítés 

Visszavonják a társadalmi egyeztetésre bocsátott rendelettervezetet, amely a szálláshely-minősítési tevékenységhez kapcsolódó igazgatási szolgáltatási díjak szabályozását célozta.
Sétálójeggyel nyit újra a szentendrei Skanzen

Sétálójeggyel nyit újra a szentendrei Skanzen 

A Skanzen házaiba ugyan még nem térhetünkk be, de sétálhatunk, túrázhatunk a Duna-Ipoly Nemzeti Parkhoz tartozó 75 hektáros területen.
Vegyes ízelítő a 2025-ös HoReCa Design Kiállítás választékából

Vegyes ízelítő a 2025-ös HoReCa Design Kiállítás választékából 

Az idei HoReCa Design Kiállítás, amely a Bútor, Lámpa, Dekor Kiállítás részeként látogatható, számtalan innovatív és különleges termékkel várja a szakmai érdeklődőket.
Csendes Olivér: a hazai turizmus idén is húzóágazat lehet

Csendes Olivér: a hazai turizmus idén is húzóágazat lehet 

Az Utazás kiállítás szakmai napján a Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara (BKIK) szervezésében megrendezésre kerülő konferencián a hazai turizmus szereplői osztották meg tapasztalataikat.
Kicsi gazdák, nagy kalandok: egyedülálló farsang a múzeumban

Kicsi gazdák, nagy kalandok: egyedülálló farsang a múzeumban 

A Mezőgazdasági Múzeum szervezői egyedülálló farsangi kalandra hívják a családokat 2025. március 1-jén a Vajdahunyad várába. Egy napra gyermekeinkből lehet tehenész, lovász, gabonatermesztő vagy szatócsboltos.
PwC: erősödő bizalom a világgazdaságban, óvatos vállalati várakozások

PwC: erősödő bizalom a világgazdaságban, óvatos vállalati várakozások 

A hazai cégvezetők 70 százaléka számít globális gazdaság gyorsulására, 60 százalék a hazai gazdasággal kapcsolatban is optimistán nyilatkozott, míg saját vállalata növekedésében mindössze 39 százalék bízik.
Így zajlott a jubileumi BCEFW

Így zajlott a jubileumi BCEFW 

A Budapest Central European Fashion Week (BCEFW) az elmúlt években a régió egyik legjelentősebb divateseményévé vált, a 15. szezon pedig minden eddiginél színesebb programmal és új nemzetközi együttműködésekkel ünnepelte a közép-európai divatot február 10-16. között.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.