Elképesztő eredmények az Everguestnél

Az Everguest 2021-ben 1 milliárd forint bevételnövekményt ért el kiemelt partnereinél, melyből 600 millió forint direkt csatornákon érkezett. Az iparág megkerülhetetlen szereplőjévé váló startup most összeszedte 2021 legfontosabb eredményeit, melyeket annak ellenére sikerült realizálni, hogy majdnem 5 hónapon keresztül zárva tartottak a szállodák. (X)

Az Everguest értékajánlata a bevétel és profitmaximalizálás. Az ár, a vendégértékelések és az online megjelenés optimalizálásával jelentős bevételnövekedést tudnak elérni partnereiknél. Hogy ez minek köszönhető? A revenue menedzsment, a reputáció menedzsment és az online marketing szinergiáiban rejlő lehetőségek kihasználásának és maximalizálásának.

Az Everguest revenue menedzsment üzletága a piaci átlagot meghaladó bevételnövelést ért el, melynek legfontosabb statisztikái, hogy átlagosan közel 60%-kal nőtt a foglaltság, közel 40%-kal nőtt az átlagár és 63%-kal a partnerek REVPAR (Revenue per Available Room tehát szobákra vetített bevétel) értéke. 3 kiemelt partnerüknél ráadásul 1 milliárd forint bevételnövekményt értek el.


“A velünk dolgozó szállodák kivétel nélkül, messze a piaci eredmények felett teljesítettek. 2021 legtöbb hónapjában a piaci átlagár növekedés dupláját sikerült elérni úgy, hogy a töltöttségi eredmények 15 százalékponttal voltak magasabbak a piaci értékeknél.” - mondta el Gyenes Ákos, a Revenue Management üzletág igazgatója.



Az Everguest marketing szolgáltatásainak köszönhetően 600 millió forint direkt csatornákon keresztüli bevételnövekményt sikerült elérni. Ezen felül az Everguesttel együttműködő szállodák átlagosan 45%-os növekedést jelentettek a direkt foglalások számában, valamint 71%-os növekedést a direkt foglalásokból származó bevételükben.



A professzionális vendégvélemény kezeléssel foglalkozó reputációs üzletág is remek eredményeket szállított. A beérkező vendégértékelésekből rendszeresen statisztikákat és döntéstámogató riportokat készítő reputációs menedzserek szállodánként átlagosan több mint havi 40 üzletfejlesztési folyamathoz járultak hozzá munkájukkal, ezzel segítve a szállodák szolgáltatás fejlesztését. Ráadásul az általuk menedzselt és megválaszolt vendégvéleményeknek köszönhetően 5 tizedpontos növekedést tudtak elérni vendégértékelési pontszámban kiemelt partnerüknél.

A turisztikai szolgáltatóval együttműködő szállodák a növekvő költségeikre, és a válság kedvezőtlen körülményeire a lehető legjobban reagáltak, hiszen arra fókuszáltak, amire ténylegesen van ráhatásuk: ez pedig a bevételnövelés.

A részletes eredmények az alábbi oldalon megtekinthetők!

(X)


Turizmusban a kulcs: az utazó fejével kell gondolkodni!

Turizmusban a kulcs: az utazó fejével kell gondolkodni! 

Egy friss kutatás eredményeiről számolt be Sulyok Judit, a Pannon Egyetem Turizmus Intézeti Tanszékének tudományos munkatársa a Veszprémben tartott Balaton Konferencián, május 2-án.
Titkokat őriznek az ország legkülönlegesebb és legidősebb fái

Titkokat őriznek az ország legkülönlegesebb és legidősebb fái 

Az Évgyűrűkben őrzött történetek – Magyarország fáinak titkos meséi című fotókiállítást május 4-én nyitják meg Badacsonyörsön.
Siófokról indul a Tour de Hongrie legizgalmasabb befutó szakasza

Siófokról indul a Tour de Hongrie legizgalmasabb befutó szakasza 

Május 12-én igazi világsztárokkal is találkozhatunk!
Kedvezmények a főváros hivatalos applikációjának születésnapján

Kedvezmények a főváros hivatalos applikációjának születésnapján 

Május 1-jén ünnepelte az ÉnBudapestem applikációja az első születésnapját.
Szibériai tokhalak a Balatonban?

Szibériai tokhalak a Balatonban? 

A Balatonban megjelenő lénai tokok minden bizonnyal a vízgyűjtőn létesült halgazdálkodási létesítményekből szökhettek meg.
Nagy Márton Hévízen: a gyógyturizmusé, az egészségturizmusé a jövő

Nagy Márton Hévízen: a gyógyturizmusé, az egészségturizmusé a jövő 

Nemzetgazdasági miniszter: a nyugati világ elöregszik, nő az idősek aránya, ebből adódóan sokkal nagyobb lesz a kereslet az egészségturizmusra.
Fővárosi fölény az idei Szakma Sztár Fesztiválon

Fővárosi fölény az idei Szakma Sztár Fesztiválon 

Harmincöt budapesti tanuló állhatott dobogóra a Szakma Sztár Fesztiválon.
Ez az első magyar AI alapú éttermi asszisztens

Ez az első magyar AI alapú éttermi asszisztens 

Már több mint húsz étterem használja.
ESG jelentés az OPUS GLOBAL Nyrt.-től

ESG jelentés az OPUS GLOBAL Nyrt.-től 

Az előremutató jelentésben a jó gyakorlatok mellett a lehetőségeket is feltárták, mellyel megjelölték a cégcsoport fenntarthatósági tevékenységének irányait is.
Rekordok dőlhetnek meg az idei Ultrabalatonon

Rekordok dőlhetnek meg az idei Ultrabalatonon 

Több mint huszonötezren vesznek részt Magyarország legnépesebb tömegsport rendezvényén.

Interjú

Fejes Gergő: „Számomra fontos, hogy legyen valami meghökkentő részlet”

Fejes Gergő: „Számomra fontos, hogy legyen valami meghökkentő részlet” 

Idei Klasszis TopDesign versenyünkre készülve folytatjuk a 2023. évi Klasszis TopDesign verseny legemlékezetesebb mozzanatainak, szereplőinek bemutatását.
Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.
Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni”

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni” 

A helyszín a Hardangervidda Nemzeti Park, ahol annak idején Amundsen készült fel az Antarktisz-expedícióra.