Elképesztő eredmények az Everguestnél

Az Everguest 2021-ben 1 milliárd forint bevételnövekményt ért el kiemelt partnereinél, melyből 600 millió forint direkt csatornákon érkezett. Az iparág megkerülhetetlen szereplőjévé váló startup most összeszedte 2021 legfontosabb eredményeit, melyeket annak ellenére sikerült realizálni, hogy majdnem 5 hónapon keresztül zárva tartottak a szállodák. (X)

Az Everguest értékajánlata a bevétel és profitmaximalizálás. Az ár, a vendégértékelések és az online megjelenés optimalizálásával jelentős bevételnövekedést tudnak elérni partnereiknél. Hogy ez minek köszönhető? A revenue menedzsment, a reputáció menedzsment és az online marketing szinergiáiban rejlő lehetőségek kihasználásának és maximalizálásának.

Az Everguest revenue menedzsment üzletága a piaci átlagot meghaladó bevételnövelést ért el, melynek legfontosabb statisztikái, hogy átlagosan közel 60%-kal nőtt a foglaltság, közel 40%-kal nőtt az átlagár és 63%-kal a partnerek REVPAR (Revenue per Available Room tehát szobákra vetített bevétel) értéke. 3 kiemelt partnerüknél ráadásul 1 milliárd forint bevételnövekményt értek el.


“A velünk dolgozó szállodák kivétel nélkül, messze a piaci eredmények felett teljesítettek. 2021 legtöbb hónapjában a piaci átlagár növekedés dupláját sikerült elérni úgy, hogy a töltöttségi eredmények 15 százalékponttal voltak magasabbak a piaci értékeknél.” - mondta el Gyenes Ákos, a Revenue Management üzletág igazgatója.



Az Everguest marketing szolgáltatásainak köszönhetően 600 millió forint direkt csatornákon keresztüli bevételnövekményt sikerült elérni. Ezen felül az Everguesttel együttműködő szállodák átlagosan 45%-os növekedést jelentettek a direkt foglalások számában, valamint 71%-os növekedést a direkt foglalásokból származó bevételükben.



A professzionális vendégvélemény kezeléssel foglalkozó reputációs üzletág is remek eredményeket szállított. A beérkező vendégértékelésekből rendszeresen statisztikákat és döntéstámogató riportokat készítő reputációs menedzserek szállodánként átlagosan több mint havi 40 üzletfejlesztési folyamathoz járultak hozzá munkájukkal, ezzel segítve a szállodák szolgáltatás fejlesztését. Ráadásul az általuk menedzselt és megválaszolt vendégvéleményeknek köszönhetően 5 tizedpontos növekedést tudtak elérni vendégértékelési pontszámban kiemelt partnerüknél.

A turisztikai szolgáltatóval együttműködő szállodák a növekvő költségeikre, és a válság kedvezőtlen körülményeire a lehető legjobban reagáltak, hiszen arra fókuszáltak, amire ténylegesen van ráhatásuk: ez pedig a bevételnövelés.

A részletes eredmények az alábbi oldalon megtekinthetők!

(X)


Ennyit költött a rendezvényszektor 2024-ben

Ennyit költött a rendezvényszektor 2024-ben 

A rendezvényszektor vállalati eseménymarketing piacának árbevétele 2024-ben 78,4 milliárd forint volt és 4,3 százalékos növekedést mutatott.
Különleges programokkal ünnepel a Folly Arborétum

Különleges programokkal ünnepel a Folly Arborétum 

Idén 120 éves a badacsonyörsi botanikus kert.
Hagyományőrző húsvéti napok Matyóföldön

Hagyományőrző húsvéti napok Matyóföldön 

Matyó Húsvét Mezőkövesden április 20-21-én.
Ilyen lesz a Debrecenbe költöző Természettudományi Múzeum

Ilyen lesz a Debrecenbe költöző Természettudományi Múzeum 

Eredményt hirdettek a múzeum megjelenésére kiírt pályázaton: az első helyet a világ egyik vezető irodája szerezte meg.
A Káli-medence egyik legkisebb településére költözik nyáron a Thália Színház

A Káli-medence egyik legkisebb településére költözik nyáron a Thália Színház 

Július 5. és augusztus 17. között Salföldön várják a közönséget.
Újra nyit a Dinó Park

Újra nyit a Dinó Park 

Megkezdi az idei szezont Budapest egyik kedvenc élményparkja, a DinoPark KÖKI 25 helyszínnel és 80 dinoszaurusszal várja látogatóit.
Majomtúra a Richter Safari Parkban

Majomtúra a Richter Safari Parkban 

Pénteken nyitja meg újra kapuit a nagykőrösi Richter Safari Park, ahol az idei szezonban majomtúra is várja az érdeklődőket .
Tradicionális húsvéti vásár Budapest kellős közepén

Tradicionális húsvéti vásár Budapest kellős közepén 

Nyit a Vörösmarty Tavasz. Még locsolkodás is lesz a pesti Belvárosban.
Magyar design a nemzetközi élvonalban

Magyar design a nemzetközi élvonalban 

A Magyar Divat & Design Ügynökség (MDDÜ) immár negyedik alkalommal biztosít megjelenési lehetőséget a kreatívipari szereplőknek a designipar egyik legnívósabb szakmai eseményén, a Milan Design Weeken április 7-13. között.
Mátraszentistváni Sípark: soha ennél rosszabb szezont!

Mátraszentistváni Sípark: soha ennél rosszabb szezont! 

Közel ötvenezer vendéget fogadott a Sípark a 2023-2024-es téli szezonban.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.