Mint ezzel kapcsolatos közleményükben kifejtik,
a legfrissebb nemzetközi előrejelzések azt mutatják, hogy a személyes találkozások iránti igény tovább erősödik az AI-vezérelt világban. Az európai rendezvényszervezők 82 százaléka jelezte, hogy 2025-ben olyan eseményeket fog szervezni, amelyek személyes jelenlétet is igényelnek.
Fotó: MRSZ
Az MRSZ összegyűjtötte össze az vállalati eseménymarketing piac 2024-es költéseit az MRSZ kommunikációs tortájához. A B2B corporate event piac számai a MaReSz rendezvényügynökségi tagozatának tagjai által, valamint a külsős legjelentősebb piaci szereplők (TOP50 ügynökség, melyből 26 vezető ügynökség a MaReSz tagja) látható számadatai alapján kalkulált iparági becslés.
Fotó: MRSZ
A nemzetközi rendezvénypiaci trendeket figyelve lépést kell tartanunk az új élménytrendekkel, szem előtt tartva a fenntarthatóság, a digitalizáció, az élmény alapú rendezvények és az inkluzivitás szempontjait, melyek a rendezvényágazat fókusztémái 2025-ben.
– hangsúlyozta Rókusfalvy Gábor, a MaReSz alelnöke a prezentáció alkalmával.