Ennyivel költünk többet nyáron

Akár 3 milliárd forintnyi SZÉP kártyás költés is pörgetheti a Balatoni régiót a nyári hónapokban, ha az OTP SZÉP kártya utóbbi két évének nyári adatait vesszük alapul. A nyári szezon a tapasztalatok alapján majdnem akkora SZÉP kártya-felhasználást eredményez, mint az év többi időszaka összesen. 2012-ben 15,7 milliárd forintot, 2013-ban mintegy 20 milliárd forintot. 

Balaton a legnépszerűbb

Ha az utóbbi két év tapasztalatait vesszük alapul, akkor a júniussal kezdődő és augusztussal végződő nyári szezon kiemelkedő SZÉP kártyás felhasználást hozhat. A gyógy- és wellness turizmusáról ismert Budapest-Közép-Dunavidéki régió mellett – ami a kártyás költések összegének mintegy egyharmadát adja – a másik hagyományosan népszerű régió a Balatoni. Itt 2012-ben 2,5 milliárd forintnyi juttatást használtak fel a kártyabirtokosok, elsősorban a Szálláshely alszámláról.

Kétszeres felhasználás

A nyári szezonban különösen megmutatkozik az, hogy az OTP SZÉP kártya-birtokosok tudatosan használják a kártyájukra kapott juttatásokat. Ugyanis amíg egy átlagos napon 100 millió forint körüli összeget költenek el, addig a nyári szezonban ez az összeg jóval 200 millió forint fölé emelkedik.

„Az utóbbi két év megmutatta, hogy az OTP SZÉP kártya a magyar munkavállalók pihenésének egyik kiemelten fontos eszköze lett, hiszen mind a hosszúhétvégéken, mind pedig a nyári szezonban kétszeresére, háromszorosára emelkedik a SZÉP kártyákról felhasznált juttatások összege. „Büszkék vagyunk arra, hogy olyan rendszert sikerült kiépítenünk, ami az utóbbi két évben megfelelően kezelte ezt a megugrott felhasználást is. Biztosak vagyunk benne, hogy a 765.000 kártyabirtokosunk az idei évben is elégedett lesz a 22.000 elfogadóhelyünk több mint 45.000 felhasználási lehetőségével, és szeptemberben feltöltődve vágnak majd neki az ősznek” – ismertette várakozásait Gál Tamás, az OTP Bank Cafeteria szolgáltatás vezetője.

A nyári szezonban jellemzően megemelkedik a Szálláshely alszámla felhasználása is. Amíg egy átlagos hónapban az összes felhasználásnak a 17-18 százalékát adja ez az alszámla, addig nyáron ez az arány több mint 25 százalék.

Tudni akarjuk, mennyi az annyi

A kiemelt érdeklődés érzékelhető az OTP SZÉP kártya honlapjának forgalmán is. Amíg egy átlagos napon az oldalletöltések száma 75 ezer körül mozog, addig ez a szám a nyári hónapokban elérheti a napi 100 ezer látogatást is. Ez szám azt mutatja, hogy az OTP SZÉP kártyások már nemcsak a plasztiklapot, hanem annak kiegészítő lehetőségeit, az egyenleg lekérdezést, az elfogadóhely-keresést és az ingyenes mobil alkalmazást is tudatosan, gyakorlottan használják.


Körkép Budapest gyógyfürdőiről – ez várható 2025-ben

Körkép Budapest gyógyfürdőiről – ez várható 2025-ben 

Tény, hogy egyik legfontosabb turisztikai vonzerőnk, a fővárosi történelmi fürdőinek egy része felújításra szorul.
Kakasozás és pittyezés: majális a Skanzenben

Kakasozás és pittyezés: majális a Skanzenben 

Májust gyakran nevezik zöld hónapnak, hiszen a természet, a fák és virágok újjászületésének ideje.
A gyönyörködtetés művészete – kiállítás Budapesten

A gyönyörködtetés művészete – kiállítás Budapesten 

Három nő, három művészeti ág, egy közös nyelv: megnyílt a PRIMAVERA kiállítás a FISE Galériában.
Idén is Háromváros Kerékpáros Fesztivál

Idén is Háromváros Kerékpáros Fesztivál 

Június 7-én és 8-án rendezik meg negyedik alkalommal Békéscsabán, Békésen és Gyulán a Háromváros Kerékpáros Fesztivált .
Programhegyek az Európa-napon

Programhegyek az Európa-napon 

Izgalmas programokkal és hasznos információkkal várják a szervezők az érdeklődőket az Európa-napon és az immár hagyományos EU-s futáson.
Kék Zóna Noszvajon

Kék Zóna Noszvajon  

Különleges eseménynek adott otthont a Nomád Hotel & Glamping.
Flash Award: lezárult a jelentkezés, már bírálják a pályázatokat

Flash Award: lezárult a jelentkezés, már bírálják a pályázatokat 

Hatvanhárom pályázat érkezett a MaReSz idei versenyére.
Első önálló koncertjét adja Budapesten a skót sztárzenekar

Első önálló koncertjét adja Budapesten a skót sztárzenekar 

Június 11-én először lép fel önálló koncerttel Magyarországon a Biffy Clyro.
Miért olyan hatékony az ablakra ragasztható fólia?

Miért olyan hatékony az ablakra ragasztható fólia?  

Egy hétvégi séta vagy reggeli kocogás során, ahogy a városban haladunk, láthatjuk, hogy rengeteg bolt kirakatán található fólia vagy valamilyen matrica. Ezek többféle célt szolgálhatnak, amelyek közül az első a figyelemfelkeltés. Ez egy jól bevált offline marketingeszköz, amit érdemes minden vállalkozásnak használnia.
Újabb hazai telepen ütötte fel a fejét a száj-és körömfájás járvány

Újabb hazai telepen ütötte fel a fejét a száj-és körömfájás járvány 

A Győr-Moson-Sopron vármegyei Rábapordányban is találtak ragadós száj- és körömfájásban fertőzött szarvasmarhát.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.