A karantén alatt sem állt meg a Neverland budapesti szórakoztató központjában az élet. Arra használták fel azt az időszakot, hogy fejlesszenek, karbantartsanak, megtervezzék az újranyitást. Szerencsére egyetlen embert sem kellett elküldeniük, sőt bővülni tudtak, és az elmúlt hetekben megduplázták a forgalmukat.
„Olyan marketing és értékesítési stratégiát dolgoztunk ki, amivel a tavalyi évhez képest duplázni tudtunk a legnagyobb vendéglátóipari válság közepén is. Számos új szakembert vontunk be a munkába. A koronavírusos időszakban ez lett a sikerünk titka: gondolkodás, befektetett munka és kitartás. A szolgáltatás minőségét a célközönségünknek megfelelően állítottuk be, a marketing stratégiánknak köszönhetően, összesen 9 marketinges szakemberrel dolgozunk együtt, akiknek mind más a szakterületük, ezeket a munkákat 3 grafikusunk segítségével látjuk el” – nyilatkozta Josep Zara, a Neverland ötletgazdája és alapítója.
14 fős kreatív stáb tervezi a játékmenetet
A Neverland a vírus okozta válság alatt kezdett bele egy új szabadulószoba fejlesztésébe is. Magyarország legnagyobb, legfélelmetesebb horror szabadulószobájának játékmenetét már 6 hónapja egy 14 fős kreatív stáb tervezi. A kivitelezési munkálatokat szeptemberben kezdik, a tervek szerint néhány hónap alatt kialakítják a 250 m2-es egyedülálló játékteret. „A tervezésbe és kivitelezésbe hollywoodi filmstúdióknak dolgozó díszlet és speciális effekteket készítő cégeket is bevontunk. Mellettük művészeket, műszerészeket, mérnököket, dizájnereket, díszlettervezőket, hangmérnököket is felkértünk. Külön filmes stáb is dolgozik a szobán belüli kis videókon, együtt dolgozunk többek között Hevér Gáborral, Leonardo Dicaprio magyar hangjával szinkronszínészi feladatokban” – tette hozzá Josep Zara.
Fontosak az apró részletek
„A sikerünk titka az, hogy mindent nagyon átgondolva, rengeteg visszajelzést követően megtervezünk és kivitelezzük. Rengeteg munkát teszünk az apró részletekbe is, amit a vendégek nem mindig vesznek észre, de egy aprósággal évente akár 10 milliós plusz bevételt termelünk. Csak a most megjelenő itallapunkat 6 hónapja tervezzük, kézzel rajzoljuk és alakítjuk ki. A vendégeink reményeink szerint, ahogy kinyitják: nem bírnak majd ellenállni a különböző italok megkóstolásának” – mesélte az ötletgazda, majd hozzátette: van, amiről ő sem beszélhet, mert marketing stratégiájuk egy részét úgy őrzik, mint a Coca Cola a titkos receptjét.
Ausztráliába terjeszkednének
Josep hamarosan hosszú hetekre Ausztráliába utazik, hogy előtervezze a Neverland ausztrál terjeszkedését. A kontinens négy legnagyobb városában szeretnének nyitni: a tervek szerint Sydney, Melbourne, Perth, Brisbane lakosságát is megfertőzik majd a szabadulószobák világával és „felrobbantják” a helyi szórakoztatóipart. Ha ez megtörtént, az Egyesült Államokban is szeretnének egységeket nyitni.
Forrás: Turizmus Online