A Torkos Csütörtök logópályázatának végéhez érkezve a héten közönségszavazás keretében derül ki, kinek az alkotását láthatjuk ezentúl a Torkos Csütörtök új jelképeként. A 266 pályázóból előzsűrizés során a Magyar Turizmus Zrt. munkatársai választották ki azt a négy pályaművet, melyek közül a nagyközönség január 5-8. között tartandó online szavazással fogja kiválasztani a nyertest.
A Magyar Turizmus Zrt. február 11-én ismét megrendezi a nagy népszerűségnek örvendő Torkos Csütörtököt. A sikeres éttermi akció 11. születésnapja alkalmából már egy teljesen új arculattal fogja várni a vendégeket.
Az idei Torkos Csütörtök egyben a „Gasztroélmények Évének" nyitánya is lesz. E tematikus év keretében az ízeké, a magyar termékeké és hagyományoké lesz a főszerep. Továbbá 4-5 nagyszabású gasztronómiai esemény mellett számos egyéb kulináris program várja majd az érdeklődőket az év során.
A Torkos Csütörtök arculatának megújítását célzó logópályázatot hatalmas érdeklődés övezte, közel 300 pályamű érkezett be a felhívás nyomán. A kötelező elemek mellett a logók tervezésekor fontos tényező volt, hogy a logó kreatív, humoros és szerethető legyen.
A Társaság nemcsak a logó tervezése során, de a végső döntésnél is a nagyközönség segítségét kéri. Január 5-étől kezdve lehetőség nyílik a továbbjutott négy logóra leadni a szavazatokat, melyet ide kattintva lehet megtekinteni.
Szavazzanak az Önöknek legjobban tetsző logóra, hogy februárban újra találkozhassanak vele a Torkos Csütörtök éttermeiben!
Érdekli, hogy milyen logótervek érkeztek be a pályázatra? Ide kattintva szemezgethet közülük.
Forrás: Magyar Turizmus Zrt.