Három zalakarosi kampány is gyémánt díjas

A példaértékű zalakarosi városmarketing tevékenység a vendégéjszakák rekordszámú alakulásában is érzékelhető volt 2018-ban, a kiváló munkát pedig most újabb országos díjakkal ismerték el. A Magyar Marketing Szövetség 2019. évi budapesti Országos Városmarketing Díjátadóján három gyémánt díjat vehetett át Kovács Szabolcs, a marketingkampányok ötletgazdája és kidolgozója.

Az elismert szakemberekből álló zsűri,a pályamunkákat a kreativitás mellett a szakszerű megvalósítás, a kitűzött célok elérését jelentő hatásosság és a források célszerű felhasználását jelentő hatékonyság szempontjai alapján értékelte. A szakemberek külön kiemelték a zalakarosi kampányok kreativitását és újszerűségét.

A pályázatban három kommunikációs kampányt és azok elért eredményeit mutatta be az ügyvezető, Kovács Szabolcs. A „Zalakaros Go Wild” kampány és az „Érzékek Útján” interaktív élménytúra külső kommunikációs, a „Karos Insider” program pedig belső kommunikációs megoldás kategóriákban vívták ki a rangos szakmai díjakat.

"A 2018-as kampányokkal jócskán kiléptünk a komfortzónánkból. A „Zalakaros Go Wild” program keretében kerestük Magyarország első wild food ételét, de az eredetileg vadgasztronómiai szlogent más területekre is átemeltük és a „Vadulj meg velünk” gerilla üzenetként használtuk a kommunikációban. Ez egy merészebb kísérlet volt és bejött, a program több milliós elérést generált Zalakaros számára, a wild food pedig önálló gasztronómiai kategóriává vált,a zalakarosi gŐZgombóc több fesztiválra is meghívást kapott, erősítve a város imázsát" - tette hozzá Kovács Szabolcs.

"A Karos Insider vlogger pályázatban a zalakarosiak mutathatták be a desztináció egy-egy rejtett kincsét, amit aztán külső kommunikációban is alkalmaztunk. A kampány elsősorban a viralitásra épített, a videók nagyon jól teljesítettek, a generált elérések és aktivitási arányszámok kimagaslóak voltak. Az "Érzékek útján" – interaktív élménytúra különlegessége, hogy az attrakciók mellett az érzékszerveinket is játékba hozza, így valódi élményláncként mutatja be Zalakarost és térségét. Az élménytúra titkos tippekkel, kedvezményekkel, érdekes információkkal és kvíz kérdésekkel segíti a minőségi idő eltöltését. A túra tesztelésében Harsányi Levente és gyermekei is besegítettek, élménybeszámolóikat és videóikat óriási érdeklődés övezte" – foglalta össze a kampányokat Kovács Szabolcs, a Zalakarosi Turisztikai Nonprofit Kft ügyvezetője.

Zalakaros turizmusa történelmi sikereket ért el 2018-ban. A fürdővárosban mind a kereskedelmi, mind a magánszálláshelyeken realizált vendégéjszakák száma jelentős növekedést mutatott a tavalyi évben. A közel 740 ezer összesített vendégéjszakaszám 17 %-os növekményt jelentett előző évhez viszonyítva, ami kimagasló eredmény, hiszen mind az országos mind a régiós növekedés mértékének többszöröse volt. A Zalakarosi Fürdő is kiemelkedő üzleti évet zárt, a látogatók száma 5 százalékos növekedéssel meghaladta a 650 ezret. A fürdőváros belföldi,kereskedelmi vendégéjszakáit tekintve a legnépszerűbb település volt a Balaton régióban 2018-ban.

 

Forrás: Turizmus Online


A termálturizmus valósága Budapesten

A termálturizmus valósága Budapesten 

A gyógy- és termálturizmus egyre fontosabb szerepet tölt be, ugyanakkor számos kihívással is szembesül, mint a fenntarthatóság, a piaci elvárások, az orvosi validáció, a vendégigények és a nemzetközi versenyhelyzet.
Jön a VéNégy Fesztivál

Jön a VéNégy Fesztivál 

Július első napjaiban, Nagymarosnál.
Javult a természetes fürdővizeink minősége

Javult a természetes fürdővizeink minősége 

A 2024-ben 288 természetes fürdővizet tartottak nyilván Magyarországon. Ezek közül 193 kiváló, 58 jó és 4 tűrhető minősítést kapott.
Itt a friss TKI index

Itt a friss TKI index 

2025. májusban a turisztikai cégek 70 százalék szolgáltatási árainak növekedéséről számolt be az elmúlt 3 hónapra vonatkozóan az előző év azonos időszakához mérten.
Határon átívelő turisztikai egyesület született

Határon átívelő turisztikai egyesület született 

Megalakult a Fernenet – új határon átnyúló turisztikai egyesület a Fertő-tó térségében.
Életműkiállítás a belvárosi galériában

Életműkiállítás a belvárosi galériában 

Grandiózus életműkiállítással indítja útjára a nyarat a Virág Judit Galéria.
Megújult a legendás gemenci kőkereszt

Megújult a legendás gemenci kőkereszt 

A település központi részén, az árvízvédelmi töltés mellett, az egykori keselyűsi csárda előtt álló emlékművet bárki megcsodálhatja.
Indul a Muslinca Bringakör

Indul a Muslinca Bringakör 

A Muslinca Bringakör egy ingyenes, játékos, felfedező jellegű kerékpáros kihívás.
 Érdekes belföldi úti célok a hosszú hétvégén

Érdekes belföldi úti célok a hosszú hétvégén 

Siófok a legnépszerűbb pünkösdi úti cél belföldön az egyik szállásfoglaló portál friss foglalási adatai szerint a közelgő hosszú hétvégén.
Közel félezer pályázat az idei Virágos Magyarország versenyen

Közel félezer pályázat az idei Virágos Magyarország versenyen 

Az országos környezetszépítő verseny legnépszerűbb kategóriái 2025-ben az Év főtere és az Év fasora.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.