A rendezvényen a Qantas légitársaság helyi képviselője is jelen volt, aki a Travelport csapatával együtt emelte ki a Travelport légiközlekedési szolgáltatásainak értékesítése terén nyújtott technológiájának előnyeit. A Travelport megoldása megkönnyíti az értékesítőknek a légitársaság saját terméknévvel ellátott viteldíjainak (Branded Fare) és kiegészítő szolgáltatásainak eladását és ezáltal a bevételeik növelését.
Figyelembe véve, hogy a légitársaságok kiegészítő szolgáltatásokból származó bevétele 2015-ben már elérte az 52 milliárd dollárt és évi 21%-os évi növekedést mutatott fel 2010 óta, a légitársaságoknak fontos, hogy az értékesítők tisztában legyenek a különböző tarifák jellemzőivel és a kiegészítő termékek által képviselt értékekkel. Ennek érdekében a Travelport megoldása révén a légitársaságok hatékonyabban tudják megkülönböztetni saját márkájukat, valamint növelni az egy eladott ülőhelyre eső bevételüket azáltal, hogy befolyásolni tudják termékeik megjelenését az utazásszervezők rendszerében.
A rendezvényen a Travelport csapata bemutatót tartott arról, hogy az ügynököknek miként lehet a Travelport értékesítési megoldása révén elérni a légitársaságok saját terméknévvel ellátott viteldíjait (Braded Fare) és kiegészítő szolgáltatásait. A ‘Travelport Smartpoint’ grafikonokat, összehasonlító funkciót, leírásokat és térképeket is tartalmaz, amelyek jelentős mértékben javítják az értékesítő ügynökök hatékonyságát és több lehetőséget adnak számukra az olyan „opcionális kiegészítők” értékesítésére, mint a feladott poggyász, étkezés vagy exkluzív utasvárók használata.
Forrás: Turizmus Online