„Ez a fesztivál egy igazi „love brand", a hazai fesztiválpiac jelentős rendezvénye, nekünk is szívügyünk, azonban már az idei soproni fesztivál is csak jelentős költségmegszorításokkal tudott létrejönni", mondta Kádár Tamás, a Sziget, a Balaton Sound és a Telekom VOLT nagyfesztiválokat rendező Sziget Szervezőiroda cégvezetője. „Sajnos, a bizonytalan gazdasági helyzetben jelenleg nincs lehetőségünk a VOLT-ot olyan színvonalon megszervezni, ahogy azt a közönség korábban megszokta", tette hozzá.
A szervezők kiemelték, hogy bíznak abban, hogy a gazdasági környezet javulásával újra megtölthetik a soproni Lővéreket.
Dr. Farkas Ciprián, Sopron város polgármestere elmondta, tudomásul veszik a szervezők döntését, Sopron városa mindig is szeretettel és támogatóan fogadta be a rendezvényt, és bíznak abban, hogy a nehezebb időszak elmultával ismét otthont adhatnak ennek a nagymúltú és sokak által várt fesztiválnak.
„Több, mint 10 éve vagyunk főszponzorai a fesztiválnak, több mint 10 éve teszünk azért, hogy egy rendkívüli élménnyel induljon a nyár a fesztiválozók számára. Sosem passzív szereplői voltunk ennek a kapcsolatnak, mindig azon voltunk, hogy általunk még különlegesebb legyen az esemény. Nehéz elképzelni a következő nyarat VOLT Fesztivál nélkül, de természetesen megértjük a szervezők döntését. Azt viszont nem szeretnénk, hogy a fesztiválozók élmény nélkül maradjanak, így az előttünk lévő hónapokban azon fogunk dolgozni, valahogy betöltsük azt az űrt, amit ebben az időszakban az elmaradó fesztivál okoz", mondta Szabó Béla, Magyar Telekom márka és kommunikációs igazgatója.
Dr. Farkas Ciprián, Sopron város polgármestere elmondta, tudomásul veszik a szervezők döntését, Sopron városa mindig is szeretettel és támogatóan fogadta be a rendezvényt, és bíznak abban, hogy a nehezebb időszak elmultával ismét otthont adhatnak ennek a nagymúltú és sokak által várt fesztiválnak.
„Több, mint 10 éve vagyunk főszponzorai a fesztiválnak, több mint 10 éve teszünk azért, hogy egy rendkívüli élménnyel induljon a nyár a fesztiválozók számára. Sosem passzív szereplői voltunk ennek a kapcsolatnak, mindig azon voltunk, hogy általunk még különlegesebb legyen az esemény. Nehéz elképzelni a következő nyarat VOLT Fesztivál nélkül, de természetesen megértjük a szervezők döntését. Azt viszont nem szeretnénk, hogy a fesztiválozók élmény nélkül maradjanak, így az előttünk lévő hónapokban azon fogunk dolgozni, valahogy betöltsük azt az űrt, amit ebben az időszakban az elmaradó fesztivál okoz", mondta Szabó Béla, Magyar Telekom márka és kommunikációs igazgatója.
Forrás: MTI