A HRKOMM AWARD szervezőjének, a Hrpwr.hu és az Üzlet és Pszichológia kiadójának, a PPH Mediának célja bemutatni a HR szakma stratégia jelentőségét, és megismertetni a szakmával a legérdekesebb, leghatékonyabb, legvagányabb megoldásokat, amikből mások is inspirálódhatnak, ezzel is évről évre emelve a HR-kommunikációs megoldások színvonalát.
Várjuk minden HR-osztály és/vagy kommunikációs ügynökség munkáját, ahol olyan intézkedéseket hoztak létre, melyeket megmutatni érdemes.
Új kategóriák, különdíjak, pontszerzési lehetőség a Kreatív toplistán
A tavalyi és tavalyelőtti kategóriák mind megmaradtak, de újakkal egészültek ki, úgymint például „Z generációnak szóló kommunikáció”, vagy „környezettudatos munkahely”, illetve a kategóriabesorolás struktúrája is változott, azaz idén már nem csupán a tartalmat díjazzuk, de akár a formát is: lehetőség van kommunikációs csatorna alapján is benevezni az alkotásokat.
Továbbá két különdíjat is kiosztunk: egyiket a legvállalkozószelleműbb HR-osztály kapja, másikat pedig a legkreatívabb HR-kommunikációs ügynökség. Mindkettőt a nevezések alapján választjuk ki.
A kategóriák és a különdíj díjazottjai számára ez egyben pontszerzési lehetőség is a Kreatív PR Toplistáján. Pályázni a 2018. július 1. és 2019. június 30. között, Magyarországon futott HR megoldásokkal lehet. A versenybe nevezhet minden, Magyarországon tevékenykedő cég saját, vagy ügynökség által készített megoldásaival, illetve ügynökségek és tanácsadócégek más vállalatok számára készített HR-tematikájú kommunikációs munkáival.
Tavaly közel 100 pályázat érkezett, a legnagyobb cégektől a legkisebbekig kaptunk izgalmas anyagokat, reméljük idén is hasonlóan nagy kihívásnak ígérkezik a zsűrizés. Zsűritagjaink közé idén újonnan csatlakozott Márton Kata, a Praktiker HR-vezetője és Horváth Sándor Farkas, a Decathlon HR-vezetője, és nem kizárt, hogy még bővül a zsűritagok listája.
A verseny részleteit itt olvashatja, jelentkezni pedig itt lehet. Kíváncsian várjuk az idei pályázatokat!
(Forrás: hrpwr.hu )