Regisztráljon az MTÜ téli kampányára!

A Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) új országos, desztináció alapú kommunikációs kampányt tervez 2018. január 15. és február 15. között, amelyben a szállodák, a gyógy- és élményfürdők aktív közreműködésére is számít. A kampány célja, hogy bemutassa, Magyarország a téli időszakban is számos élményt kínál a belföldi utazóknak. A kommunikáció fókuszában a preventív jellegű egészségturizmus, ezen belül a gyógyfürdők, a rekreáció és az év eleji feltöltődési lehetőségek állnak. 

Az MTÜ 2017. évi nyári és őszi kampányában is belföldi utazásra inspirált, bemutatva és népszerűsítve a hazai úti célokat és attrakciókat, Magyarország kulturális és természeti értékeit, továbbá sokszínű kulináris kínálatát, borait és borvidékeit.

Az MTÜ 2018. január elején induló kommunikációs kampányában is az utazási döntések meghozatalában kíván segítséget nyújtani. Bemutatja egy-egy desztináció egészségturisztikai kínálatát, legismertebb gyógyvizeit és fürdőit, felhívja a figylemet az ilyenkor elérhető kulturális élményekre, például a farsangi hagyományokra. Emellett aktív kikapcsolódási és gasztroturisztikai lehetőségeket is ajánl az utazóknak.

Az MTÜ induló téli kampányához ezúton várja azon magyarországi szállodák és fürdők jelentkezését, amelyek 2018. január 15. és február 15. között „Téli feltöltődés” néven speciális ajánlatot hoznak létre, értékesítenek és népszerűsítenek saját csatornáikon keresztül.

A téli utazásra serkentő ajánlat, azaz a „Téli feltöltődés” tartalmát minden partner egyénileg határozza meg, de az MTÜ javaslatot tesz a leginkább kedvező ajánlat megfogalmazására: árkedvezmény, illetve kedvezményes szolgáltatás és/vagy többletszolgáltatás biztosítása. A téli ajánlat célja, hogy segítse az egyes turisztikai élményekelmek láncba rendezését a kiemelt desztinációkban (szálláshelyeket az attrakciókkal, attrakciókat egymással). Ezzel közvetlenül növelhető az élménypontok tömege, amely hosszabb tartózkodási időt és magasabb vendégköltést eredményez a turisztikai térségekben.

Az MTÜ a forgalomélénkítő kampányhoz csatlakozó szállodákat és a fürdőket a www.hellomagyarorszag.hu weboldalon gyűjti össze és teszi közzé. Az MTÜ átfogó, országos kampányában kiemelten népszerűsíti majd a csatlakozó partnereket a weboldalon, valamint intenzív kommunikációs kampányt folytat és influenszerek bevonását tervezi (televízióban, nyomtatott és online sajtóban és a közösségi felületeken) annak érdekében, hogy minél többen kapjanak kedvet a téli utazáshoz és rekreációhoz.

Kérjük, hogy a kampányhoz való csatlakozási szándékukat legkésőbb 2017. december 8-ig szíveskedjenek jelezni a http://szakmai.itthon.hu/teli-feltoltodes weboldalon, amelyet követően az MTÜ képviselője felveszi az Önök intézményével a kapcsolatot a részletek meghatározása érdekében.

Kérjük továbbá leendő együttműködő partnereinket, hogy a téli kampányhoz kapcsolódó speciális ajánlat nevét a következőek szerint szíveskedjenek majd használni: Téli feltöltődés.

A Magyar Turisztikai Ügynökség számít szíves együttműködésükre a belföldi téli turizmus fellendítése érdekében!

(x)

 


Digitális színház, történelmi tárlat és időutazás: nyílik a Time Machine

Digitális színház, történelmi tárlat és időutazás: nyílik a Time Machine  

Április 8-án Budapest legújabb attrakciója egy egyedülálló időutazásra hív.
Nyomozós játék, cellalátogatás, börtönkoszt, tombolanyeremények a Várbörtönben

Nyomozós játék, cellalátogatás, börtönkoszt, tombolanyeremények a Várbörtönben 

Egyéves születésnapját igencsak különleges módon ünnepli a veszprémi Várbörtön Látogatóközpont.
Békéscsabán kezdődik a tavaszi fesztivál

Békéscsabán kezdődik a tavaszi fesztivál 

Csaknem harminc rendezvényt kínál a Békéscsabai Tavaszi Fesztivál.
Ennyit költött a rendezvényszektor 2024-ben

Ennyit költött a rendezvényszektor 2024-ben 

A rendezvényszektor vállalati eseménymarketing piacának árbevétele 2024-ben 78,4 milliárd forint volt és 4,3 százalékos növekedést mutatott.
Különleges programokkal ünnepel a Folly Arborétum

Különleges programokkal ünnepel a Folly Arborétum 

Idén 120 éves a badacsonyörsi botanikus kert.
Hagyományőrző húsvéti napok Matyóföldön

Hagyományőrző húsvéti napok Matyóföldön 

Matyó Húsvét Mezőkövesden április 20-21-én.
Ilyen lesz a Debrecenbe költöző Természettudományi Múzeum

Ilyen lesz a Debrecenbe költöző Természettudományi Múzeum 

Eredményt hirdettek a múzeum megjelenésére kiírt pályázaton: az első helyet a világ egyik vezető irodája szerezte meg.
A Káli-medence egyik legkisebb településére költözik nyáron a Thália Színház

A Káli-medence egyik legkisebb településére költözik nyáron a Thália Színház 

Július 5. és augusztus 17. között Salföldön várják a közönséget.
Újra nyit a Dinó Park

Újra nyit a Dinó Park 

Megkezdi az idei szezont Budapest egyik kedvenc élményparkja, a DinoPark KÖKI 25 helyszínnel és 80 dinoszaurusszal várja látogatóit.
Majomtúra a Richter Safari Parkban

Majomtúra a Richter Safari Parkban 

Pénteken nyitja meg újra kapuit a nagykőrösi Richter Safari Park, ahol az idei szezonban majomtúra is várja az érdeklődőket .

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.