Regisztráljon az MTÜ téli kampányára!

A Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) új országos, desztináció alapú kommunikációs kampányt tervez 2018. január 15. és február 15. között, amelyben a szállodák, a gyógy- és élményfürdők aktív közreműködésére is számít. A kampány célja, hogy bemutassa, Magyarország a téli időszakban is számos élményt kínál a belföldi utazóknak. A kommunikáció fókuszában a preventív jellegű egészségturizmus, ezen belül a gyógyfürdők, a rekreáció és az év eleji feltöltődési lehetőségek állnak. 

Az MTÜ 2017. évi nyári és őszi kampányában is belföldi utazásra inspirált, bemutatva és népszerűsítve a hazai úti célokat és attrakciókat, Magyarország kulturális és természeti értékeit, továbbá sokszínű kulináris kínálatát, borait és borvidékeit.

Az MTÜ 2018. január elején induló kommunikációs kampányában is az utazási döntések meghozatalában kíván segítséget nyújtani. Bemutatja egy-egy desztináció egészségturisztikai kínálatát, legismertebb gyógyvizeit és fürdőit, felhívja a figylemet az ilyenkor elérhető kulturális élményekre, például a farsangi hagyományokra. Emellett aktív kikapcsolódási és gasztroturisztikai lehetőségeket is ajánl az utazóknak.

Az MTÜ induló téli kampányához ezúton várja azon magyarországi szállodák és fürdők jelentkezését, amelyek 2018. január 15. és február 15. között „Téli feltöltődés” néven speciális ajánlatot hoznak létre, értékesítenek és népszerűsítenek saját csatornáikon keresztül.

A téli utazásra serkentő ajánlat, azaz a „Téli feltöltődés” tartalmát minden partner egyénileg határozza meg, de az MTÜ javaslatot tesz a leginkább kedvező ajánlat megfogalmazására: árkedvezmény, illetve kedvezményes szolgáltatás és/vagy többletszolgáltatás biztosítása. A téli ajánlat célja, hogy segítse az egyes turisztikai élményekelmek láncba rendezését a kiemelt desztinációkban (szálláshelyeket az attrakciókkal, attrakciókat egymással). Ezzel közvetlenül növelhető az élménypontok tömege, amely hosszabb tartózkodási időt és magasabb vendégköltést eredményez a turisztikai térségekben.

Az MTÜ a forgalomélénkítő kampányhoz csatlakozó szállodákat és a fürdőket a www.hellomagyarorszag.hu weboldalon gyűjti össze és teszi közzé. Az MTÜ átfogó, országos kampányában kiemelten népszerűsíti majd a csatlakozó partnereket a weboldalon, valamint intenzív kommunikációs kampányt folytat és influenszerek bevonását tervezi (televízióban, nyomtatott és online sajtóban és a közösségi felületeken) annak érdekében, hogy minél többen kapjanak kedvet a téli utazáshoz és rekreációhoz.

Kérjük, hogy a kampányhoz való csatlakozási szándékukat legkésőbb 2017. december 8-ig szíveskedjenek jelezni a http://szakmai.itthon.hu/teli-feltoltodes weboldalon, amelyet követően az MTÜ képviselője felveszi az Önök intézményével a kapcsolatot a részletek meghatározása érdekében.

Kérjük továbbá leendő együttműködő partnereinket, hogy a téli kampányhoz kapcsolódó speciális ajánlat nevét a következőek szerint szíveskedjenek majd használni: Téli feltöltődés.

A Magyar Turisztikai Ügynökség számít szíves együttműködésükre a belföldi téli turizmus fellendítése érdekében!

(x)

 


Szipál 101: programsorozat a fotóslegenda nyomában

Szipál 101: programsorozat a fotóslegenda nyomában 

Hamarosan az ország több pontján is megtekinthető a Szipál-univerzum.
TKI: az ágazat szereplői negatívan látják helyzetüket

TKI: az ágazat szereplői negatívan látják helyzetüket 

Bár a turizmus bizalmi mutatói még így is kedvezőbbek, mint a nemzetgazdasági átlag vagy más ágazatok indexei, a szálláshely-szolgáltatás, a vendéglátás és az egyéb turisztikai szektor is visszaesést mutat.
Együttműködési megállapodás az erdő és a természet védelméért

Együttműködési megállapodás az erdő és a természet védelméért  

Célja, hogy a terület ökológiai, klímavédelmi és turisztikai szempontból is megújulhasson.
Új szakember a HotelPremio Group csapatában

Új szakember a HotelPremio Group csapatában 

Senior event szakember érkezett az ügynökséghez.
Fesztiválszervezők, taxisok, szórakozóhely üzemeltetők a célkeresztben

Fesztiválszervezők, taxisok, szórakozóhely üzemeltetők a célkeresztben 

Mindezek fokozott ellenőrzésére készül a fogyasztóvédelmi hatóság a tavaszi-nyári turisztikai szezonban.
Művészeti pályázat Tokajon

Művészeti pályázat Tokajon 

A világörökségi ranggal büszkélkedő borvidék helytörténeti jeleneteit, kulturális jelképeit ábrázoló művészi mozaikok tervezésére írt ki pályázatot Tokaj Város Önkormányzata.
 Műhelytitkok és épületséták: jön a Műtárgyak Éjszakája

Műhelytitkok és épületséták: jön a Műtárgyak Éjszakája  

Hetven fővárosi helyszínen, több mint 100 programmal rendezik a IX. Műtárgyak Éjszakája Fesztivált.
Kutyás örökbefogadó nap Budán

Kutyás örökbefogadó nap Budán 

A FogadjÖrökbe Alapítvány ismét örökbefogadó napot és közönségtalálkozót tart.
A CNN is beszámolt a hétvégi budapesti kutyás fesztiválról

A CNN is beszámolt a hétvégi budapesti kutyás fesztiválról 

Több száz tacskó és gazdi gyűlt össze a Városligetben.
Lengyelország több, mint Krakkó vagy Zakopane – kiállítás bizonyítja Budapesten

Lengyelország több, mint Krakkó vagy Zakopane – kiállítás bizonyítja Budapesten  

Kiállítás, amely megmutatja, milyen fejlődési irányokat képviselhet egy ország, ha jó ötletek, elkötelezett emberek és megfelelő támogatás találkoznak egymással.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.