Regisztráljon az MTÜ téli kampányára!

A Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) új országos, desztináció alapú kommunikációs kampányt tervez 2018. január 15. és február 15. között, amelyben a szállodák, a gyógy- és élményfürdők aktív közreműködésére is számít. A kampány célja, hogy bemutassa, Magyarország a téli időszakban is számos élményt kínál a belföldi utazóknak. A kommunikáció fókuszában a preventív jellegű egészségturizmus, ezen belül a gyógyfürdők, a rekreáció és az év eleji feltöltődési lehetőségek állnak. 

Az MTÜ 2017. évi nyári és őszi kampányában is belföldi utazásra inspirált, bemutatva és népszerűsítve a hazai úti célokat és attrakciókat, Magyarország kulturális és természeti értékeit, továbbá sokszínű kulináris kínálatát, borait és borvidékeit.

Az MTÜ 2018. január elején induló kommunikációs kampányában is az utazási döntések meghozatalában kíván segítséget nyújtani. Bemutatja egy-egy desztináció egészségturisztikai kínálatát, legismertebb gyógyvizeit és fürdőit, felhívja a figylemet az ilyenkor elérhető kulturális élményekre, például a farsangi hagyományokra. Emellett aktív kikapcsolódási és gasztroturisztikai lehetőségeket is ajánl az utazóknak.

Az MTÜ induló téli kampányához ezúton várja azon magyarországi szállodák és fürdők jelentkezését, amelyek 2018. január 15. és február 15. között „Téli feltöltődés” néven speciális ajánlatot hoznak létre, értékesítenek és népszerűsítenek saját csatornáikon keresztül.

A téli utazásra serkentő ajánlat, azaz a „Téli feltöltődés” tartalmát minden partner egyénileg határozza meg, de az MTÜ javaslatot tesz a leginkább kedvező ajánlat megfogalmazására: árkedvezmény, illetve kedvezményes szolgáltatás és/vagy többletszolgáltatás biztosítása. A téli ajánlat célja, hogy segítse az egyes turisztikai élményekelmek láncba rendezését a kiemelt desztinációkban (szálláshelyeket az attrakciókkal, attrakciókat egymással). Ezzel közvetlenül növelhető az élménypontok tömege, amely hosszabb tartózkodási időt és magasabb vendégköltést eredményez a turisztikai térségekben.

Az MTÜ a forgalomélénkítő kampányhoz csatlakozó szállodákat és a fürdőket a www.hellomagyarorszag.hu weboldalon gyűjti össze és teszi közzé. Az MTÜ átfogó, országos kampányában kiemelten népszerűsíti majd a csatlakozó partnereket a weboldalon, valamint intenzív kommunikációs kampányt folytat és influenszerek bevonását tervezi (televízióban, nyomtatott és online sajtóban és a közösségi felületeken) annak érdekében, hogy minél többen kapjanak kedvet a téli utazáshoz és rekreációhoz.

Kérjük, hogy a kampányhoz való csatlakozási szándékukat legkésőbb 2017. december 8-ig szíveskedjenek jelezni a http://szakmai.itthon.hu/teli-feltoltodes weboldalon, amelyet követően az MTÜ képviselője felveszi az Önök intézményével a kapcsolatot a részletek meghatározása érdekében.

Kérjük továbbá leendő együttműködő partnereinket, hogy a téli kampányhoz kapcsolódó speciális ajánlat nevét a következőek szerint szíveskedjenek majd használni: Téli feltöltődés.

A Magyar Turisztikai Ügynökség számít szíves együttműködésükre a belföldi téli turizmus fellendítése érdekében!

(x)

 


Jön a Társasjátékok Éjszakája

Jön a Társasjátékok Éjszakája 

Június 7-én országszerte számos egyedi programmal várják a társasjáték-rajongókat.
Múzeumok Éjszakáján ezt a helyszínt ne hagyja ki!

Múzeumok Éjszakáján ezt a helyszínt ne hagyja ki! 

Ugyanis annyira különleges és sosem látogatható – ha most kitárul a kapuja, érdemes felkeresni.
Aranyáron kelnek el művei világszerte – most alkotásai a Városligetben láthatók

Aranyáron kelnek el művei világszerte – most alkotásai a Városligetben láthatók 

Világsiker után hazai premier: a festő, akit London, New York és Hongkong is ünnepel.
Jön a tatai korhű török fesztivál

Jön a tatai korhű török fesztivál 

Látványos hadijátékok színhelye lesz a pünkösdi hétvégén a tatai Öreg-tó partja.
Állandó áramlásban – kortárs horvát képzőművészeti kiállítás az Andrássy úton

Állandó áramlásban – kortárs horvát képzőművészeti kiállítás az Andrássy úton 

Keveset tudunk a kortárs horvát képzőművészetről, pedig a kultúra is fontos vonzereje lehetne annak az országnak, amely egyébként a magyar turisták legkedveltebb külföldi úti célja.
Hamarosan Belvárosi Kutyafesztivál

Hamarosan Belvárosi Kutyafesztivál 

Családi programokkal hívják fel a figyelmet a felelős kutyatartásra és az árva állatok örökbefogadására a Belvárosi Kutyafesztiválon szombaton Budapesten, az Olimpia Parkban.
Pünkösdi szezonnyitó esemény Siófokon

Pünkösdi szezonnyitó esemény Siófokon 

Az eseményen az is kiderül, hogy melyek lettek Siófok város borai 2025-ben.
Élő hagyományok és közösségek a Skanzenben

Élő hagyományok és közösségek a Skanzenben 

2025. június 8–9-én, vasárnap és hétfőn, immár 14. alkalommal rendezi meg a szentendrei Szabadtéri Néprajzi Múzeum a Pünkösdi Örökség Ünnepet.
Már közel nyolcezer nevezés a hétvégi ALDI Női Futógálára

Már közel nyolcezer nevezés a hétvégi ALDI Női Futógálára 

És még nem zárult le a nevezési határidő.
Művészet, design, dizájnerek: mit mutat a kreatívipar legújabb felmérése?

Művészet, design, dizájnerek: mit mutat a kreatívipar legújabb felmérése? 

A teljes magyar divat-, design-, szépség-, valamint játékipari szektort érintő, átfogó felmérést kezdeményez a Magyar Divat & Design Ügynökség.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.