Regisztráljon az MTÜ téli kampányára!

A Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) új országos, desztináció alapú kommunikációs kampányt tervez 2018. január 15. és február 15. között, amelyben a szállodák, a gyógy- és élményfürdők aktív közreműködésére is számít. A kampány célja, hogy bemutassa, Magyarország a téli időszakban is számos élményt kínál a belföldi utazóknak. A kommunikáció fókuszában a preventív jellegű egészségturizmus, ezen belül a gyógyfürdők, a rekreáció és az év eleji feltöltődési lehetőségek állnak. 

Az MTÜ 2017. évi nyári és őszi kampányában is belföldi utazásra inspirált, bemutatva és népszerűsítve a hazai úti célokat és attrakciókat, Magyarország kulturális és természeti értékeit, továbbá sokszínű kulináris kínálatát, borait és borvidékeit.

Az MTÜ 2018. január elején induló kommunikációs kampányában is az utazási döntések meghozatalában kíván segítséget nyújtani. Bemutatja egy-egy desztináció egészségturisztikai kínálatát, legismertebb gyógyvizeit és fürdőit, felhívja a figylemet az ilyenkor elérhető kulturális élményekre, például a farsangi hagyományokra. Emellett aktív kikapcsolódási és gasztroturisztikai lehetőségeket is ajánl az utazóknak.

Az MTÜ induló téli kampányához ezúton várja azon magyarországi szállodák és fürdők jelentkezését, amelyek 2018. január 15. és február 15. között „Téli feltöltődés” néven speciális ajánlatot hoznak létre, értékesítenek és népszerűsítenek saját csatornáikon keresztül.

A téli utazásra serkentő ajánlat, azaz a „Téli feltöltődés” tartalmát minden partner egyénileg határozza meg, de az MTÜ javaslatot tesz a leginkább kedvező ajánlat megfogalmazására: árkedvezmény, illetve kedvezményes szolgáltatás és/vagy többletszolgáltatás biztosítása. A téli ajánlat célja, hogy segítse az egyes turisztikai élményekelmek láncba rendezését a kiemelt desztinációkban (szálláshelyeket az attrakciókkal, attrakciókat egymással). Ezzel közvetlenül növelhető az élménypontok tömege, amely hosszabb tartózkodási időt és magasabb vendégköltést eredményez a turisztikai térségekben.

Az MTÜ a forgalomélénkítő kampányhoz csatlakozó szállodákat és a fürdőket a www.hellomagyarorszag.hu weboldalon gyűjti össze és teszi közzé. Az MTÜ átfogó, országos kampányában kiemelten népszerűsíti majd a csatlakozó partnereket a weboldalon, valamint intenzív kommunikációs kampányt folytat és influenszerek bevonását tervezi (televízióban, nyomtatott és online sajtóban és a közösségi felületeken) annak érdekében, hogy minél többen kapjanak kedvet a téli utazáshoz és rekreációhoz.

Kérjük, hogy a kampányhoz való csatlakozási szándékukat legkésőbb 2017. december 8-ig szíveskedjenek jelezni a http://szakmai.itthon.hu/teli-feltoltodes weboldalon, amelyet követően az MTÜ képviselője felveszi az Önök intézményével a kapcsolatot a részletek meghatározása érdekében.

Kérjük továbbá leendő együttműködő partnereinket, hogy a téli kampányhoz kapcsolódó speciális ajánlat nevét a következőek szerint szíveskedjenek majd használni: Téli feltöltődés.

A Magyar Turisztikai Ügynökség számít szíves együttműködésükre a belföldi téli turizmus fellendítése érdekében!

(x)

 


Több mint kétmillió eurót fordíthat turisztikai fejlesztésre a Magyar Nemzeti Múzeum

Több mint kétmillió eurót fordíthat turisztikai fejlesztésre a Magyar Nemzeti Múzeum 

Az esztergomi vármúzeum és a zselízi Esterházy-kastély felújítására nyert pályázatot.
Turizmus Konjunktúra Index: a turizmus lehet idén a húzóágazat

Turizmus Konjunktúra Index: a turizmus lehet idén a húzóágazat  

Az ágazat szereplői helyzetüket pozitívnak érzékelték.
Új üzletág igazgató a HotelPremio Group-nál

Új üzletág igazgató a HotelPremio Group-nál 

Fazakas F. János a cégcsoport növekedéséért felel ez év május 1-től.
Stand up, flamenco, örökzöld slágerek: közeledik a pécsi Zsolnay Piknik

Stand up, flamenco, örökzöld slágerek: közeledik a pécsi Zsolnay Piknik 

Ingyenes kultúrális és családi programok június elsején és másodikán.
Innovációs díjat kapott a Skanzen

Innovációs díjat kapott a Skanzen 

Az előremutató projekt egyesíti a kultúrát a gondoskodással, egyedülálló módszertani és mentálhigiénés erőforrást biztosítva.
Közeleg a főszezon - milyen a jó vendégvárás a Balatonnál?

Közeleg a főszezon - milyen a jó vendégvárás a Balatonnál? 

Balatoni vendéglátás, vendégvárás témában Csapody Balázs, a Kistücsök étterem tulajdonosa, a Pannon Gasztronómia Akadémia (PGA) elnöke kérdezte a tó körül élő, szolgáltatási területen dolgozó szakértőket.
Elképzelhető, hogy végleg lezárják a Rám-szakadékot

Elképzelhető, hogy végleg lezárják a Rám-szakadékot 

A klímaváltozás a népszerű kirándulóhelyekre is hatással van.
Kiosztották a Hévíz Város Turizmusáért díjat

Kiosztották a Hévíz Város Turizmusáért díjat 

Molnár Ágnes a szálloda nyitása óta az Európafit oszlopos tagja.
Turizmusban a kulcs: az utazó fejével kell gondolkodni

Turizmusban a kulcs: az utazó fejével kell gondolkodni 

Egy friss kutatás eredményeiről számolt be Sulyok Judit, a Pannon Egyetem Turizmus Intézeti Tanszékének tudományos munkatársa a Veszprémben tartott Balaton Konferencián, május 2-án.
Titkokat őriznek az ország legkülönlegesebb és legidősebb fái

Titkokat őriznek az ország legkülönlegesebb és legidősebb fái 

Az Évgyűrűkben őrzött történetek – Magyarország fáinak titkos meséi című fotókiállítást május 4-én nyitják meg Badacsonyörsön.

Interjú

Fejes Gergő: „Számomra fontos, hogy legyen valami meghökkentő részlet”

Fejes Gergő: „Számomra fontos, hogy legyen valami meghökkentő részlet” 

Idei Klasszis TopDesign versenyünkre készülve folytatjuk a 2023. évi Klasszis TopDesign verseny legemlékezetesebb mozzanatainak, szereplőinek bemutatását.
Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.
Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni”

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni” 

A helyszín a Hardangervidda Nemzeti Park, ahol annak idején Amundsen készült fel az Antarktisz-expedícióra.