Ismét lehet nevezni a Greennovációs Nagydíjra

Idén két új kategóriával bővül kiadónk, a Professional Publishing Hungary környezettudatos vállalati működést díjazó versenye, a Greennovációs Nagydíj. Az újítás eredményeként a még csak ötletként létező megoldásokkal is lehet nevezni, valamint keressük Magyarország legzöldebb települését. A versenyen 14 kategória van, a nevezési határidő 2015. január 30.

A fejlett gazdaságban a környezettudatos vállalati működés alapkövetelmény, ezért minden cégnek érdeke és kötelessége a működését szűkebb és tágabb társadalmi és természeti környezete figyelembevételével kialakítani, hiszen nem mindegy, hogy milyen környezetben élünk, és mit hagyunk magunk után.

A legjobb hazai példák minél szélesebb körű megismertetésére az Élelmiszer, a Gyártástrend, a Medical Tribune, a Kreatív és a Turizmus Trend/Vendég és Hotel szaklapok kiadója, a Professional Publishing Hungary idén negyedik alkalommal hirdeti meg Greennovációs Nagydíj versenyét.

Két új nevezési kategória

Idén az egyik legfontosabb újítás, hogy a még csak ötletként létező megoldásokat is be lehet nevezni az Innovációs ötletek/projektek kategóriába, tehát a még csak tervezési szakaszban lévő projektek is esélyesek a díjra, a közönség pedig már az elgondolásokat is megismerheti.

A versenyen idén van még egy új kategória, a Település, ahová önkormányzatok, civil közösségek nevezhetnek. Itt Magyarország legzöldebb települését keressük.

A IV. Greenovációs Nagydíjat 2015 tavaszán adjuk át, az eredményhirdetést workshoppal kötjük egybe, ahol a pályázók röviden bemutatják a győztes projektjeiket. A versenyre nevező cégek további publicitást kapnak, hiszen jövő tavasszal valamennyi pályázat összefoglalója megjelenik a Greennováció 2015 kiadványban, amelyet a Publishing Hungary juttat el ingyenesen a különböző érdeklődő csoportokhoz.

A IV. Greennovációs Nagydíj kategóriái:

• Élelmiszer
• Gyógyszeripar
• Szolgáltatás
• Építőipar
• Technológiai megoldások
• Energiaszolgáltatók
• Hulladékkezelés
• Újrahasznosítás
• Mezőgazdaság
• Közlekedés
• Elektronikai megoldások
• Promóció/kommunikáció
• Település
• Innovációs ötletek/projektek

Nevezési határidő: 2015. január 30.

További részletek: www.greennovacio.hu


Körkép Budapest gyógyfürdőiről – ez várható 2025-ben

Körkép Budapest gyógyfürdőiről – ez várható 2025-ben 

Tény, hogy egyik legfontosabb turisztikai vonzerőnk, a fővárosi történelmi fürdőinek egy része felújításra szorul.
Kakasozás és pittyezés: majális a Skanzenben

Kakasozás és pittyezés: majális a Skanzenben 

Májust gyakran nevezik zöld hónapnak, hiszen a természet, a fák és virágok újjászületésének ideje.
A gyönyörködtetés művészete – kiállítás Budapesten

A gyönyörködtetés művészete – kiállítás Budapesten 

Három nő, három művészeti ág, egy közös nyelv: megnyílt a PRIMAVERA kiállítás a FISE Galériában.
Idén is Háromváros Kerékpáros Fesztivál

Idén is Háromváros Kerékpáros Fesztivál 

Június 7-én és 8-án rendezik meg negyedik alkalommal Békéscsabán, Békésen és Gyulán a Háromváros Kerékpáros Fesztivált .
Programhegyek az Európa-napon

Programhegyek az Európa-napon 

Izgalmas programokkal és hasznos információkkal várják a szervezők az érdeklődőket az Európa-napon és az immár hagyományos EU-s futáson.
Kék Zóna Noszvajon

Kék Zóna Noszvajon  

Különleges eseménynek adott otthont a Nomád Hotel & Glamping.
Flash Award: lezárult a jelentkezés, már bírálják a pályázatokat

Flash Award: lezárult a jelentkezés, már bírálják a pályázatokat 

Hatvanhárom pályázat érkezett a MaReSz idei versenyére.
Első önálló koncertjét adja Budapesten a skót sztárzenekar

Első önálló koncertjét adja Budapesten a skót sztárzenekar 

Június 11-én először lép fel önálló koncerttel Magyarországon a Biffy Clyro.
Miért olyan hatékony az ablakra ragasztható fólia?

Miért olyan hatékony az ablakra ragasztható fólia?  

Egy hétvégi séta vagy reggeli kocogás során, ahogy a városban haladunk, láthatjuk, hogy rengeteg bolt kirakatán található fólia vagy valamilyen matrica. Ezek többféle célt szolgálhatnak, amelyek közül az első a figyelemfelkeltés. Ez egy jól bevált offline marketingeszköz, amit érdemes minden vállalkozásnak használnia.
Újabb hazai telepen ütötte fel a fejét a száj-és körömfájás járvány

Újabb hazai telepen ütötte fel a fejét a száj-és körömfájás járvány 

A Győr-Moson-Sopron vármegyei Rábapordányban is találtak ragadós száj- és körömfájásban fertőzött szarvasmarhát.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.