Kiemelte, hogy jövőre a „luxus/high-end” beutazókon lesz a hangsúly, de az incentive vonalat is erősíteni szeretnék. Ez utóbbit a MABEUSZ-szal közösen, és a szervezettel további kerekasztal-beszélgetéseken felállítanak újabb fő irányelveket, illetve olyan kreatív „out-of-the-box” programokat, melyek kivitelezhetőek és versenyelőnybe hozzák desztinációnkat a versenytársakkal szemben, valamint ahol esetlegesen a konferencia/kongresszus turizmus jobban értékesíthető a szélesebb lehetőségek miatt.
Az MTÜ 2020-ban több vásáron is részt kíván venni. Emellett weboldalát részletesen fejlesztette, és itt minden információ megtalálható, hiszen a jövőben a kiadványok helyett erre szeretnék fektetni a hangsúlyt. Az MTÜ jövő évi külföldi kommunikációjában három fő kampánya lesz: a luxus fókuszú, az építészeti, illetve a folk. A jövőben az a cél, hogy a MABEUSZ és az MTÜ közösen fejlesszen új, kreatív programokat, illetve találjon új helyszíneket, amelyekre nagyon is szükség van a szakmában.
Az MTÜ előadásán kívül, a rendezvény házigazdája, Peter Knoll, a Hotel Hilton Budapest igazgatója ismertette a szálloda 2020-as fejlesztési terveit, kiemelve a SkyBar Budapest koncepciót.