"Indulásunk évében, 2010-ben 150 millió, idén pedig már ennek a tízszerese, 1,5 milliárd forint volt a vagyoni biztosítékunk és jövőre is ugyanezt a mértéket kötjük le. Bevált a stratégiánk, hogy klasszikus tour operátorként a viszonteladói partnerhálózatunk segítségével és azzal párhuzamosan növekedjünk. Sikerünket hosszútávú stratégiánknak is köszönhetjük, a kezdetektől ugyanazok a partnereink: a Travel Service, a QBE Atlasz, ma Colonnade Biztosító, a desztinációk, a hotelek, és az utazási irodák. Optimistán tekintünk a 2019-es évre is" - mondta el köszöntőjében a társaság tulajdonos-ügyvezetője, Tolga Deniz Sariyüce.
"A török árualapban a legnagyobb kínálatot Magyarországon a Sun & Fun-nál találják az utasok. Számos török szállodavállalatnak mi vagyunk a kizárólagos képviselői a magyar piacon" - emelte ki társaságuk egyediségét Kovács Zsolt marketing és social media asszisztens. Azt is elmondta, hogy januártól teljesen elkészül a folyamatosan formálódó B2B foglalási rendszer a partnerek számára, amely jelentősen megkönnyíti majd az értékesítést. Hozzátette, hogy a főiroda szűkös létszáma miatt és a gördülékeny működés érdekében, 2019-től minden módosítás után 5000 forintos módosítási díjat számolnak majd fel. Felhívta a figyelmet, hogy a jövő évi előfoglalásoknál egyes hotelek, akár 40 százalékos kedvezményt is adnak.
2019-ben ugyanazokra a célterületekre utaztatnak ahová eddig. Törökországba Antalyára Budapestről heti 10 járatuk közlekedik, Debrecenből pedig idén plusz egy járattal, összesen 3 gép jár hetente. A társaság kedvenc úti célja Dalaman, ahová heti 1 járatot indítanak és több mint 60 szállodát kínálnak a legkülönbözőbb kategóriákban. Észak-Ciprusba Ercanra repülnek heti 1-szer és itt is több mint 60 hotelt programoznak. A görög szigetek közül Krétára, Korfura, Rodoszra, Zakinthoszra repülnek, itt 35-50 hotelt kínálnak szigetenként. A bolgár tengerparton, amely továbbra is kiemelkedően jó ár-érték aránnyal bír, több mint 70 hotellel vannak jelen. Budapestről és Debrecenből egyaránt eljuthatnak velük az utasok Bulgáriába. Egyiptomban Hurghadát programozzák heti kétszer, összesen 60 hotellel. Minden célterületen magyar nyelvű idegenvezetővel dolgoznak.
A Sun & Fun cégcsoportjába tartozó Last Call Travel-nél a Sun & Fun-nál megszokott üdülődesztinációk foglalhatók, csak más szállodai árualappal. Ezért is javasolják a cég vezetői az értékesítőknek, hogy mindkét adatbázist egyaránt figyeljék. Emellett egzotikus útjaik, magyar idegenvezetéssel bonyolított körútjaik, repülőjegyértékesítsük és hajóútjaik is vannak, újdonságuk a csoportos hajóút magyar idegenvezetéssel. 10 hajótársaság programjai foglalhatók az LCT foglalási rendszerében, amelynek piaci előnye, hogy magyar nyelvű és a hajótársaságokkal való real time összeköttetésnek köszönhetően, dinamikus csomagok és opciós foglalások is készíthetők rajta. "2015-ben az indulás évében még nem chartereztünk és 38 főt utaztattunk, a vagyoni biztosítékunk pedig 5 millió forint volt. 2018-ban viszont már 3891 utasunk volt és 110 milliós kauciónk. Ez messze felülmúlta az induláskor készített terveinket, mert akkor még csak 2000 utast és 60 milliós vagyoni biztosítékot álmodtunk 2018-ra. 2019-re 6000 utassal és 150 milliós kaucióval számolunk" - értékelte az LCT eddigi teljesítményét az ügyvezető, Péhl Beatrix.
A 2019-es Utazás Kiállításon mindkét társaság tekintélyes méretű standdal képviselteti magát, és a Sun & Fun idén tavasszal is szervez két study tourt.
Forrás: Turizmus Online