Keressük a legjobb turisztikai kommunikációs projekteket

A Turizmus Trend / Vendég & Hotel szaklap kiadója, a PPH Média 2017-ben is keresi a legjobb turisztikai kommunikációs megoldásokat. Ha büszke cége honlapjára, kiadványára, reklámkampányára, pr-akciójára, nevezzen be versenyünkre!

Az Iránytű 2017 kommunikációs verseny célja, hogy megtalálja és díjazza a legjobb 2016-os turisztikai kommunikációs projekteket. Tavaly ismét rekordszámú, 58 pályamű érkezett be felhívásunkra, közülük 19 részesült a szakmai zsűri elismerésében. Most ismét keressük a legjobb turisztikai kommunikációs projekteket! Idén hét főkategóriában várjuk a nevezéseket. Ezek a következők: print, digitális megoldások, eseménymarketing, értékesítés helyén megjelenő kommunikáció, hirdetések, turisztikai pr megoldások és integrált kampányok. Ez utóbbi kategóriából választják ki a zsűritagok Az Év Turisztikai Kommunikációs Projektjét.

Újdonságok 2017-ben

Az idén különválasztottuk a digitális megoldások kategóriát, így külön versenyeznek a saját médiafelületek – weboldal, applikáció, mobilra optimalizált weboldal – és a közösségimédia-megoldások: Facebook, Instagram vagy egyéb közösségimédia oldalon futó felület, illetve ezen zajló kampány. Weboldal esetén a dizájnt, kivitelezést, felhasználhatóságot díjazzuk. Mobil felület esetében a zsűritagok értékelni fogják, hogy az adott applikáció mennyire felhasználóbarát, mennyire hasznos az alkalmazás letöltése, illetve adott esetben számíthat a letöltések száma is a díjazásban. Mobilra optimalizált weboldal esetében a felhasználhatóság és a dizájn lesz a legfontosabb szempont. Közösségimédia-megoldások esetében figyelembe veszi a szakmai zsűri az adott projekt népszerűségét, a követők számát, valamint az aktivitást is.

Szintén újdonság az idén az értékesítés helyén megjelenő kommunikáció kategória, amely turisztikai létesítmények, utazási irodák, szállodák fogadótereinek, recepciójának kialakítását értékeli. A kategóriában a legszebb belső tereket fogjuk díjazni, funkció, dizájn és kivitelezés alapján.

Szakmai zsűri

A beérkezett anyagokat elismert szakmai zsűri fogja pontozni, melynek tagjai elismert turisztikai és marketingszakemberek.

A zsűri elnöke Liptay Gabriella, a Magyar Turisztikai Ügynökség kommunikációs igazgatója

A zsűri tagjai:

Csényi Csaba, Ambiance Travel, ügyvezető

Németh Tamás, McCann/Lowe, art director

Rényi Balázs, Isobar, közösségimédia-részleg vezető

Szabó Zsuzsanna, PPH MEDIA, grafikus

Szántó Zoltán, Turizmus Trend, főszerkesztő

Víg Tamás, Vitalentum, turisztikai tanácsadó

Tavaly a legnagyobb érdeklődés a digitális kampányokat és a pr-megoldások kategóriákat kísérte, emellett jelentős számú nevezés érkezett a print kategóriában, a településmarketing kiadványokra és az integrált kampányokra is.

További információk és a nevezés az alábbi linken: http://iranytu.turizmusonline.hu/


Körkép Budapest gyógyfürdőiről – ez várható 2025-ben

Körkép Budapest gyógyfürdőiről – ez várható 2025-ben 

Tény, hogy egyik legfontosabb turisztikai vonzerőnk, a fővárosi történelmi fürdőinek egy része felújításra szorul.
Kakasozás és pittyezés: majális a Skanzenben

Kakasozás és pittyezés: majális a Skanzenben 

Májust gyakran nevezik zöld hónapnak, hiszen a természet, a fák és virágok újjászületésének ideje.
A gyönyörködtetés művészete – kiállítás Budapesten

A gyönyörködtetés művészete – kiállítás Budapesten 

Három nő, három művészeti ág, egy közös nyelv: megnyílt a PRIMAVERA kiállítás a FISE Galériában.
Idén is Háromváros Kerékpáros Fesztivál

Idén is Háromváros Kerékpáros Fesztivál 

Június 7-én és 8-án rendezik meg negyedik alkalommal Békéscsabán, Békésen és Gyulán a Háromváros Kerékpáros Fesztivált .
Programhegyek az Európa-napon

Programhegyek az Európa-napon 

Izgalmas programokkal és hasznos információkkal várják a szervezők az érdeklődőket az Európa-napon és az immár hagyományos EU-s futáson.
Kék Zóna Noszvajon

Kék Zóna Noszvajon  

Különleges eseménynek adott otthont a Nomád Hotel & Glamping.
Flash Award: lezárult a jelentkezés, már bírálják a pályázatokat

Flash Award: lezárult a jelentkezés, már bírálják a pályázatokat 

Hatvanhárom pályázat érkezett a MaReSz idei versenyére.
Első önálló koncertjét adja Budapesten a skót sztárzenekar

Első önálló koncertjét adja Budapesten a skót sztárzenekar 

Június 11-én először lép fel önálló koncerttel Magyarországon a Biffy Clyro.
Miért olyan hatékony az ablakra ragasztható fólia?

Miért olyan hatékony az ablakra ragasztható fólia?  

Egy hétvégi séta vagy reggeli kocogás során, ahogy a városban haladunk, láthatjuk, hogy rengeteg bolt kirakatán található fólia vagy valamilyen matrica. Ezek többféle célt szolgálhatnak, amelyek közül az első a figyelemfelkeltés. Ez egy jól bevált offline marketingeszköz, amit érdemes minden vállalkozásnak használnia.
Újabb hazai telepen ütötte fel a fejét a száj-és körömfájás járvány

Újabb hazai telepen ütötte fel a fejét a száj-és körömfájás járvány 

A Győr-Moson-Sopron vármegyei Rábapordányban is találtak ragadós száj- és körömfájásban fertőzött szarvasmarhát.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.