63 év után bezár a Jégbüfé

Miután a Mellow Mood Group tavaly megvásárolta a Párisi Udvart, a Jégbüfé és a műemléki védettség alatt álló épület összes üzlete bezár, hogy átadja helyét az épülő luxushotelnek.

Hatvanhárom év után bezár a belvárosi Jégbüfé. A Párisi Udvarban található legendás cukrászda a felújítás áldozata lett – írja az Origo. Az 1952-ben nyílt fővárosi cukrászda augusztus 29-én, szombaton nyit ki utoljára.

Nemcsak a cukrászda, hanem a Párisi Udvarban még megtalálható összes üzlet lehúzza a rolót, a palotát tavaly megvásárló Mellow Mood Group ugyanis hamarosan megkezdi az épület felújítását. A fejlesztők vendéglátóhelyeket, rendezvényhelyszínt és egy ötcsillagos apartmanhotelt hoznak létre a helyszínen.

Az Origo információi szerint a Jégbüfé tulajdonosa szeretne a környéken maradni, de egyelőre nem talált másik helyszínt, mert nagyon drágák a bérleti díjak a környéken.

A Jégbüfé utolsó nyitva tartási napján akciókkal várja a vásárlókat, hogy kiárusítsa a megmaradt készletet. Ezután is elérhetők lesznek a termékek, csak nem a Ferenciek terén, hanem a Fény utcai üzletben.

Tavaly jelentették be a Párisi Udvar értékesítését

Rogán Antal, az V. kerület volt polgármestere tavaly májusban jelentette be hivatalosan, hogy 2,1 milliárd forintért értékesítették a Párisi Udvart. Ahogy arról mi is beszámoltunk, a Mellow Mood Groupnak sikerült olyan külföldi befektetőt találnia Ayesh-Majdi Helmi Rida személyében, aki a műemléképület megvásárlásával lehetőséget teremtett annak megóvására. Az új tulajdonos Magyarországon folytatta egyetemi tanulmányait, de később Dubajba költözött. Magyarországra évente többször visszatér látogatóba, és mivel Budapesthez a mai napig erősen kötődik, ezért kereste a befektetési lehetőségeket.

Idén februárban pedig napvilágot látott az a hír, miszerint a Párisi Udvar 12 milliárd forintból alakul ötcsillagos hotellé. A cégcsoport alakított át már szállodává régi épületeket a VII., a VIII. és a X. kerületben is, a belvárosban a szomszédos Klotild palota felújítása volt a legutóbbi projektjük – adott betekintést a Mellow Mood tevékenységébe Sameer Hamdan még februárban. Több mint 700 alkalmazottjuk van, a Párizsi Udvarban további 250 embernek adnak munkát - tette hozzá. Az épületet a műemléki előírások szerint újítják fel, a szerződés szerint a fejlesztést 7 éven belül kell befejezni.

A témával kapcsolatban a Mellow Mood Csoportot is megkérdeztük, de hivatalos választ egyelőre nem kaptunk tőlük.

Forrás: Origo


Körkép Budapest gyógyfürdőiről – ez várható 2025-ben

Körkép Budapest gyógyfürdőiről – ez várható 2025-ben 

Tény, hogy egyik legfontosabb turisztikai vonzerőnk, a fővárosi történelmi fürdőinek egy része felújításra szorul.
Kakasozás és pittyezés: majális a Skanzenben

Kakasozás és pittyezés: majális a Skanzenben 

Májust gyakran nevezik zöld hónapnak, hiszen a természet, a fák és virágok újjászületésének ideje.
A gyönyörködtetés művészete – kiállítás Budapesten

A gyönyörködtetés művészete – kiállítás Budapesten 

Három nő, három művészeti ág, egy közös nyelv: megnyílt a PRIMAVERA kiállítás a FISE Galériában.
Idén is Háromváros Kerékpáros Fesztivál

Idén is Háromváros Kerékpáros Fesztivál 

Június 7-én és 8-án rendezik meg negyedik alkalommal Békéscsabán, Békésen és Gyulán a Háromváros Kerékpáros Fesztivált .
Programhegyek az Európa-napon

Programhegyek az Európa-napon 

Izgalmas programokkal és hasznos információkkal várják a szervezők az érdeklődőket az Európa-napon és az immár hagyományos EU-s futáson.
Kék Zóna Noszvajon

Kék Zóna Noszvajon  

Különleges eseménynek adott otthont a Nomád Hotel & Glamping.
Flash Award: lezárult a jelentkezés, már bírálják a pályázatokat

Flash Award: lezárult a jelentkezés, már bírálják a pályázatokat 

Hatvanhárom pályázat érkezett a MaReSz idei versenyére.
Első önálló koncertjét adja Budapesten a skót sztárzenekar

Első önálló koncertjét adja Budapesten a skót sztárzenekar 

Június 11-én először lép fel önálló koncerttel Magyarországon a Biffy Clyro.
Miért olyan hatékony az ablakra ragasztható fólia?

Miért olyan hatékony az ablakra ragasztható fólia?  

Egy hétvégi séta vagy reggeli kocogás során, ahogy a városban haladunk, láthatjuk, hogy rengeteg bolt kirakatán található fólia vagy valamilyen matrica. Ezek többféle célt szolgálhatnak, amelyek közül az első a figyelemfelkeltés. Ez egy jól bevált offline marketingeszköz, amit érdemes minden vállalkozásnak használnia.
Újabb hazai telepen ütötte fel a fejét a száj-és körömfájás járvány

Újabb hazai telepen ütötte fel a fejét a száj-és körömfájás járvány 

A Győr-Moson-Sopron vármegyei Rábapordányban is találtak ragadós száj- és körömfájásban fertőzött szarvasmarhát.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.