Az ünnepélyes díjátadónak a Hélia Hotel adott helyet, ahol Varga Edit, műsorvezető (MTVA) és Varga István, a pályázat alapítója, valamint Dr. Eszes István zsűrielnök hirdették ki a nyerteseket.
Varga István elmondta, hogy egyre jobban látszik, a marketingesek kezdik komolyan venni az online jelenlétet. „Nagyon színvonalas pályázatokat zsűrizhettünk 2014-ben. Tisztán látszik, hogy az online marketing elfoglalta méltó helyét a modern vállalati marketingben. Ez számunkra öröm, hiszen a pályázat alapításakor ez volt a célunk.” A pályázatra egyébként a legtöbb nevezés szolgáltatás, (39) illetve e-kereskedelem (31) területről érkezett. Megfigyelhető azonban, hogy rohamosan növekszik a számuk a mobil marketinges megoldásoknak és az applikációknak is. A turizmus iránti érdeklődés fokozódását jelzi, hogy 16 pályázat érkezett erre a területre is.
A zsűri elnöke, Dr. Eszes István főiskolai tanár (BGF) szerint különösen erős volt a verseny az e-kereskedelem területén, ahol nagyon jó minőségű, magas szintű megoldások versenyeztek egymással, nehéz helyzet elé állítva a bírálókat. Véleménye szerint a pályaművek egy része kiválóan megállná a helyét bármelyik nyugat-európai ország üzleti életében. Ebben a kategóriában a díjazottak végül a REGIO játék, a Laptopszalon és a Netkazán webáruházak lettek.
Az estről szintén díjjal térhetett haza többek között a Mammut.hu, a Profession.hu Önéletrajz készítője, a Dr. Rose magánkórház, a Nemzetisport, a MÜPA és a Használtautó.hu is. Kiosztásra került továbbá a Közönség díj is, melyet több ezer szavazattal végül a 89.5 Music FM nyert.
Vendéglátás kategóriában az Év Honlapja díjjal gazdagodott a Bock Hotel Ermitage, különdíjas lett a Continental Hotel Budapest, míg Turizmus kategóriában Minőségi díjas a Szászi birtok, míg különdíjas lett Sopron Régió.
A díjazottak teljes listáját az alábbi linken érhetik el.
Forrás: Kreatív Online