Mint írják, idén a tavalyihoz képest több, összesen 14 kategóriában lehet beadni pályázatot.
2025-ben az alábbi kategóriákban várják a 2024-es év „legFLASHebb”, legjobb munkáit:
1. Az Év rendezvénye
- Év B2C rendezvénye legfeljebb 1.000 fő résztvevővel
- Év B2C rendezvénye 1.000-15.000 fő résztvevővel
- Év B2C rendezvénye 15.000 fő feletti résztvevővel
- Év B2B rendezvénye legfeljebb 500 fő résztvevővel
- Év B2B rendezvénye legalább 500 fő résztvevővel
- Év B2E belső kommunikációs rendezvénye legfeljebb 500 fő résztvevővel
- Év B2E belső kommunikációs rendezvénye legalább 500 fő résztvevővel
- Év digitális rendezvénye
2. Az Év rendezvényhelyszíne
3. Az Év catering szolgáltatása
4. Az Év stand/event design kivitelezése
- Év stand kivitelezése
- Év event design kivitelezése
5. Az Év technikai rendezvényszolgáltatása
6. Az Év kiegészítő rendezvényszolgáltatása
Szűcs Balázs, a MaReSz főtitkára felhívta a figyelmet arra, hogy
egy pályázó akár több pályázatot is beadhat, illetve, hogy tovább bontották Az Év rendezvénye kategóriát annak érdekében, hogy kisebb rendezvények is indulhassanak a versenyben. Az Év rendezvényhelyszíne kategóriában pedig nem csak klasszikus rendezvényhelyszínek, hanem rendezvényeknek otthont adó szállodák jelentkezését is várják. Újdonság továbbá, hogy idén online pályázati tájékoztatókat is tartanak az első alkalommal pályázók számára, ahol kérdéseiket is közvetlenül feltehetik a pályázat kiírójának és a jelen lévő zsűritagoknak.
A nem pályázható Különdíj-kategóriák is bővülnek:
Innovációs Különdíj
CSR Különdíj
Új: Fenntarthatósági Különdíj
Flashback – a MaReSz Életműdíja
A zsűri további különdíjak odaítéléséről is dönthet.
A pályázatok beadási határideje: 2025. március 31.
A díjátadó gálára a tervek szerint 2025 május közepén kerül sor.
A február 3-án induló verseny pályázati kiírása ITT elérhető