Megjelent az új Budapest Guide és Card katalógus

Tavasszal nemcsak a természet újul meg, hanem a rengeteg ingyenes programot, és még több kedvezményt kínáló Budapest Card is. Budapest hivatalos városkártyájával egy napon, szintén április 1-jén jelenik meg –nyolc nyelven –az idei turisztikai évre (2020. április 1. –2021. március 31.) kiadott Budapest Guide és Budapest Card katalógus. Budapest főváros hivatalos, ingyenes turisztikai kiadványa széles áttekintést ad Budapest látványosságairól és programjairól, valamint bemutatja a Budapest Card partnerek szolgáltatásait.

Ettől függetlenül tény: aki a hivatalos Budapest Card 2020/2021 városkártyát megvásárolja, azt ebben a szezonban a korábbinál is több kedvezményes ajánlat várja. A Budapesti Fesztivál- és Turisztikai Központ (BFTK) a piaci igényeket felmérve és elemezve, a KSH által kiadott kedvező vendégforgalmi mutatók további élénkítését, illetve a Budapestre érkező vendégek komfortérzetének növelését tekinti céljának a 2020/21. évi szezonra szóló Budapest Card városkártya és kiadványa kidolgozásával és forgalmazásával. A kiadvány kinyomtatva, de jelenleg online a budapestinfo.hu weboldalon várja a Budapest iránt érdeklődőket. A BFTK viszonteladó partnereinek az április 1-jei kártyafordulót követően is 20% jutalékot biztosít a vételárból!

A Budapesti Fesztivál- és Turisztikai Központ angol és magyar nyelven az otthonmaradást megkönnyítő programkínálatot gyűjtött össze, hogy virtuális ablakot nyithasson mindenki Budapestre. A BFTK most így szeretné segíteni Közönségét az élményszerzésben. www.budapestinfo.hu/hu/online-programkinalat (HU), www.budapestinfo.hu/online-activities (EN). 

A Budapesti Fesztivál- és Turisztikai Központ (BFTK) arra számít, hogy a belföldi turizmust –tekintettel a SZÉP Kártyára, mint a diszkrecionális jövedelem egyik széles körben elterjedt formájára –fizetőképes keresletként könnyebben és gyorsabban vissza lehet építeni a krízis elmúltával, mint a beutazó turizmust. Ezért arra készülünk, hogya járvány lecsengésével egyre több hazai vendég látogat majd el egy-egy hosszú hétvégére a fővárosba. Egy háromnapos „regeneráló” városlátogatásba pedig nagyon sok minden belefér, főleg, ha a 72 órás Budapest Cardot, vagy a Budapest Card 72h Plust választja a vendég. Ez utóbbival akár 18.000 forinttal többet spórolhat a turista, ha a kártya valamennyi ingyenes extra szolgáltatását igénybe veszi.

 

Forrás: Turizmus Online


Körkép Budapest gyógyfürdőiről – ez várható 2025-ben

Körkép Budapest gyógyfürdőiről – ez várható 2025-ben 

Tény, hogy egyik legfontosabb turisztikai vonzerőnk, a fővárosi történelmi fürdőinek egy része felújításra szorul.
Kakasozás és pittyezés: majális a Skanzenben

Kakasozás és pittyezés: majális a Skanzenben 

Májust gyakran nevezik zöld hónapnak, hiszen a természet, a fák és virágok újjászületésének ideje.
A gyönyörködtetés művészete – kiállítás Budapesten

A gyönyörködtetés művészete – kiállítás Budapesten 

Három nő, három művészeti ág, egy közös nyelv: megnyílt a PRIMAVERA kiállítás a FISE Galériában.
Idén is Háromváros Kerékpáros Fesztivál

Idén is Háromváros Kerékpáros Fesztivál 

Június 7-én és 8-án rendezik meg negyedik alkalommal Békéscsabán, Békésen és Gyulán a Háromváros Kerékpáros Fesztivált .
Programhegyek az Európa-napon

Programhegyek az Európa-napon 

Izgalmas programokkal és hasznos információkkal várják a szervezők az érdeklődőket az Európa-napon és az immár hagyományos EU-s futáson.
Kék Zóna Noszvajon

Kék Zóna Noszvajon  

Különleges eseménynek adott otthont a Nomád Hotel & Glamping.
Flash Award: lezárult a jelentkezés, már bírálják a pályázatokat

Flash Award: lezárult a jelentkezés, már bírálják a pályázatokat 

Hatvanhárom pályázat érkezett a MaReSz idei versenyére.
Első önálló koncertjét adja Budapesten a skót sztárzenekar

Első önálló koncertjét adja Budapesten a skót sztárzenekar 

Június 11-én először lép fel önálló koncerttel Magyarországon a Biffy Clyro.
Miért olyan hatékony az ablakra ragasztható fólia?

Miért olyan hatékony az ablakra ragasztható fólia?  

Egy hétvégi séta vagy reggeli kocogás során, ahogy a városban haladunk, láthatjuk, hogy rengeteg bolt kirakatán található fólia vagy valamilyen matrica. Ezek többféle célt szolgálhatnak, amelyek közül az első a figyelemfelkeltés. Ez egy jól bevált offline marketingeszköz, amit érdemes minden vállalkozásnak használnia.
Újabb hazai telepen ütötte fel a fejét a száj-és körömfájás járvány

Újabb hazai telepen ütötte fel a fejét a száj-és körömfájás járvány 

A Győr-Moson-Sopron vármegyei Rábapordányban is találtak ragadós száj- és körömfájásban fertőzött szarvasmarhát.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.