A városi séták iparában elsőként léptek a porondra, és a COVID időszakot szolgáltatás-bővítéssel és egy friss dizájnnal zárták. Az új logó és színek nem titkoltan fő célcsoportjuknak, a kulturális szolgáltatásokat elsősorban igénybe vevő nőknek kedveznek.
Folyamataik rugalmassága nem változott: utalványuk továbbra is lejárati idő nélküli, immár az egész ország területén felhasználható, és a megrendelésnél kérhetjük online, postán vagy személyes átvétellel is. Ajándéktárgyaikat szintén átvehetjük hétköznapokon az irodájukban, vagy kérhetünk kiszállítást is.
Az új honlap vizualitásában hangsúlyosak a fotók, a színek és az egymásra csúszó layerek - a szépség nem ment a funkciók rovására. A séták aloldalain még több információ elérhető a korábbiakhoz képest - a programmal kapcsolatos sétálói visszajelzések és sajtómegjelenések mellett már a honlapon is találkozhatunk leendő sétavezetőnkkel.
Séták terén is állandó újítás jellemzi az utóbbi éveiket: 2018 óta exkluzív szerepük van a Párisi Udvar bemutatásában, 2020 óta az Esztergom-Budapesti Főegyházmegyével, 2021 óta pedig a Magyar Képzőművészeti Egyetemmel működnek együtt, hogy minél több olyan helyszínre bejuthasson az egyszeri sétáló, ahova másképp nem állna módjában. Az egyik nagy dobás a fentieken kívül egyértelműen a Föld alatti Budapest sétájuk - bunkerekkel, óvóhelyekkel és szakértőkkel. Az Imagine a következő időszakra is azt ígéri, hogy velük más szemmel nézhetjük a világot.