Lezárult a MOL és a Budapesti Közlekedési Központ által a MOL Bubi közbringarendszert reprezentáló ajándéktárgyak tervezésére, valamint grafikai tervezésre kiírt pályázata. A kiírás célja a BKK ajándéktárgy-kínálatának bővítése volt olyan elemekkel, amelyek a budapesti közbringarendszert hivatottak bemutatni. A pályázók választhattak, hogy előre megadott tárgyakra készítenek grafikai tervet, vagy szabadon választott ajándéktárgyat terveznek, esetleg mindkettőt – mindezt a MOL Bubi közbringarendszer eszmeiségéhez, arculatához, kommunikációjához kapcsolódva.
A június 8-i határidőig a BKK-hoz beérkezett pályaműveket szakmai zsűri bírálta el, emellett a nagyközönségnek is volt lehetősége szavazni. A pályázati anyagokat a MOL Bubi Facebook-oldalán támogathatták az érdeklődők június 14-éig. A szakmai zsűri szavazatai alapján a grafika kategória fődíját Korcsmáros László kapta, a tárgytervezés kategória nyertese pedig Vörösmarti Daniella lett, aki egyben a közönségdíjat is elnyerte ugyanebben a kategóriában. A MOL Bubi Facebook-oldalán leadott szavazatok alapján grafika kategóriában Kópiás Csaba és Simon Zsófi lett közönségdíjas.
A képek forrása a Mol Bubi Facebook-oldala.
A pályázat nyerteseinek Lublóy Zoltán designer, a MOME egyetemi adjunktusa, Dr. Szűcs Panni, a BKK kommunikációs igazgatója és Konja Boldizsár, a MOL Magyarország marketingkommunikációs szakértője gratulált. A szakmai zsűri képviselői a Madách téren megrendezett „Bringával a kifutón” elnevezésű eseményen adták át a díjakat június 17-én. A zsűri díjazottjai a grafikai tervezés kategóriában iPad Air2 táblagépet, a szabadon választott tárgy tervezése kategóriában pedig 10-10 darab VIP bérletet nyertek a nyári Strand Fesztiválra, illetve a B.my.Lake Fesztiválra. A közönségdíjasok munkáját egy-egy éves MOL Bubi bérletettel jutalmazták. Az első ránézésre szerénynek tűnő díjazásról szóló cikkünket itt olvashatják.
Forrás: Kreatív Online