Meglátásuk szerint az általános vállalkozói kedv növekedésével párhuzamosan az ingatlanpiachoz kapcsolódó szolgáltatásokkal is egyre többen szeretnének foglalkozni. A fokozódó növekedés nyertesei a már jól működő ingatlanközvetítői hálózatok lehetnek, akik franchise rendszerben biztosítanak szakmai tudást és teljes körű támogatást a kezdő és a már meglévő, tapasztalt ingatlanos vállalkozóknak.
A szolgáltatásokkal foglalkozó franchise üzletágak esetében általában kisebb befektetési összeggel és gyorsabb megtérülési mutatókkal lehet számolni, így nagyon sok kezdő vállalkozó és befektető keresi ezeket a lehetőségeket. Egy mosoda, kávézó vagy étterem megnyitásához és üzemeltetéséhez több tízmilliós befektetési összeg szükséges, amelynek megtérülési ideje jóval hosszabb, mint a néhány millió forinttal elindítható szolgáltatói üzletágak esetében.
Majd itt következne egy kis cégfényezés, amiből kiderül, hogy a Duna House-nak is jól megy. Tehát, ha elege lenne az utazási szakma kihívásaiból...