Mi köze az Animal Cannibalsnek a Magyar Turizmus Zrt.-hez?

„Ezt a várost" című szerzeménye alapján készített Budapest környékét bemutató (Szentendre, Visegrád, Esztergom, Vác, Gödöllő, Ráckeve) videoklipet az Animal Cannibals. A film – amelyet a Magyar Turizmus Zrt. három éven át használhat promóciós céllal – a fiatal, 20-as, 30-as korosztályhoz tartozó belföldi közönséget célozza meg lendületes és trendi zenei aláfestéssel.

A 3 perces videoklipet és annak 30 másodperces rövidített változatát az MT Zrt. külföldi és belföldi turisztikai célú rendezvényein, online felületein, valamint a szerzők Facebook és Youtube oldalán, illetve egyéb zenei csatornákon is vetítik. A néhány napja debütált klipet máris több mint 10 ezren töltötték le, a Facebookos premier pedig kb. 20.000 felhasználóhoz jutott el. A régió legjelentősebb látnivalóit turisztikai szemlélettel bemutató hiánypótló alkotás két életvidám, bohém ifjú hölgy Budapest környéki kalandozásaira van felfűzve: friss finomságokat vásárolnak a ráckevei Duna-part csónakos piacán, belekóstolnak a csikóslegények világába Domonyvölgyben, önfeledten szaladgálnak keresztül-kasul a titokzatos szentendrei sikátorokon, kézműveskednek Szentendre belvárosában, csatacsillagot dobálnak és reneszánsz lakomán vesznek részt Visegrádon, bort kóstolnak Esztergomban, vagy éppen farkasszemet néznek a váci MementoMori kiállítás múmiáival.

A nemzeti marketingtevékenységben egyre fontosabb a fiatal célcsoport, hiszen ők részben a jelen, részben a jövő utazói, akik később családosként, seniorként is visszatérhetnek oda, ahol jól érzik magukat. Őket, de mára már az idősebb korosztályt is csak korszerű módszerekkel lehet elérni. A Magyar Turizmus Zrt. arra törekszik, hogy Magyarország régi és új arcát, a hagyományos és a korszerű turisztikai attrakciókat együtt mutassa be modern, lendületes és kreatív módon. Új módszereket, új eszközöket, új piacokat és új kínálati elemeket kell folyamatosan keresni annak érdekében, hogy a magyar turizmus sikertörténete folytatódhasson.

{youtube|id=JyzVqD7RTy8}


Javult a természetes fürdővizeink minősége

Javult a természetes fürdővizeink minősége 

A 2024-ben 288 természetes fürdővizet tartottak nyilván Magyarországon. Ezek közül 193 kiváló, 58 jó és 4 tűrhető minősítést kapott.
Itt a friss TKI index

Itt a friss TKI index 

2025. májusban a turisztikai cégek 70 százalék szolgáltatási árainak növekedéséről számolt be az elmúlt 3 hónapra vonatkozóan az előző év azonos időszakához mérten.
Határon átívelő turisztikai egyesület született

Határon átívelő turisztikai egyesület született 

Megalakult a Fernenet – új határon átnyúló turisztikai egyesület a Fertő-tó térségében.
Életműkiállítás a belvárosi galériában

Életműkiállítás a belvárosi galériában 

Grandiózus életműkiállítással indítja útjára a nyarat a Virág Judit Galéria.
Megújult a legendás gemenci kőkereszt

Megújult a legendás gemenci kőkereszt 

A település központi részén, az árvízvédelmi töltés mellett, az egykori keselyűsi csárda előtt álló emlékművet bárki megcsodálhatja.
Indul a Muslinca Bringakör

Indul a Muslinca Bringakör 

A Muslinca Bringakör egy ingyenes, játékos, felfedező jellegű kerékpáros kihívás.
 Érdekes belföldi úti célok a hosszú hétvégén

Érdekes belföldi úti célok a hosszú hétvégén 

Siófok a legnépszerűbb pünkösdi úti cél belföldön az egyik szállásfoglaló portál friss foglalási adatai szerint a közelgő hosszú hétvégén.
Közel félezer pályázat az idei Virágos Magyarország versenyen

Közel félezer pályázat az idei Virágos Magyarország versenyen 

Az országos környezetszépítő verseny legnépszerűbb kategóriái 2025-ben az Év főtere és az Év fasora.
 Nyugdíjasok megpróbálják beállítani Phileas Fogg rekordját

Nyugdíjasok megpróbálják beállítani Phileas Fogg rekordját 

Negyven nap, majdnem 30.000 kilométer, 3274 gyalogló.
Kulturális randevú Göcsejben

Kulturális randevú Göcsejben 

Az eseménysorozat a göcseji dombok között idén 22 településen több mint 60 programot és közel 100 élményt kínál a „fenntartható lassúság” jegyében.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.