A 3 perces videoklipet és annak 30 másodperces rövidített változatát az MT Zrt. külföldi és belföldi turisztikai célú rendezvényein, online felületein, valamint a szerzők Facebook és Youtube oldalán, illetve egyéb zenei csatornákon is vetítik. A néhány napja debütált klipet máris több mint 10 ezren töltötték le, a Facebookos premier pedig kb. 20.000 felhasználóhoz jutott el. A régió legjelentősebb látnivalóit turisztikai szemlélettel bemutató hiánypótló alkotás két életvidám, bohém ifjú hölgy Budapest környéki kalandozásaira van felfűzve: friss finomságokat vásárolnak a ráckevei Duna-part csónakos piacán, belekóstolnak a csikóslegények világába Domonyvölgyben, önfeledten szaladgálnak keresztül-kasul a titokzatos szentendrei sikátorokon, kézműveskednek Szentendre belvárosában, csatacsillagot dobálnak és reneszánsz lakomán vesznek részt Visegrádon, bort kóstolnak Esztergomban, vagy éppen farkasszemet néznek a váci MementoMori kiállítás múmiáival.
A nemzeti marketingtevékenységben egyre fontosabb a fiatal célcsoport, hiszen ők részben a jelen, részben a jövő utazói, akik később családosként, seniorként is visszatérhetnek oda, ahol jól érzik magukat. Őket, de mára már az idősebb korosztályt is csak korszerű módszerekkel lehet elérni. A Magyar Turizmus Zrt. arra törekszik, hogy Magyarország régi és új arcát, a hagyományos és a korszerű turisztikai attrakciókat együtt mutassa be modern, lendületes és kreatív módon. Új módszereket, új eszközöket, új piacokat és új kínálati elemeket kell folyamatosan keresni annak érdekében, hogy a magyar turizmus sikertörténete folytatódhasson.
{youtube|id=JyzVqD7RTy8}
Forrás: Magyar Turizmus Zrt.