Szerda reggel közzétette a Google magyarországi irodája a 2016-os keresési toplistákat – az van, hogy hihetetlen képet rajzoltunk idén együtt az országról.
Az összetett kategória dobogója még nem annyira durva (Eb, Rió, Pokémon GO), de mutatja a trendeket, hogy befért a tízbe a "Pixwords megoldások" és a slither.io online játék is.
A tévéműsoroknál X-Faktor, VV 8 és némiképp meglepő módon a földbe állt Star Academy az élboly. A Kreatív elkérte a legkeresettebb reklámokat is, itt a Fluimucil mögé a Decathlon és az "osztrák vasút reklám" fért a dobogóra, utóbbi, ugye, az Eb-re reagált.
Koncertből a 2017-es Depeche Mode, Havasi és Rihanna az élboly, de a tízben van a Modern Talking, a Neoton, a Red Hot Chili Peppers, a Tankcsapda, Jean-Michel Jarre, Hans Zimmer és Bródy János is. A színházak közül második legtöbbször a Nemzeti Lovas Színházra kerestek, ezt most meg is kell néznie mindenkinek, akinek nem volt meg, hogy van egy ilyen dolog. A rendes Nemzeti egyébként csak a nyolcadik lett, never forget Jordán Tamás.
De az igazi nemzetkarakterológiai tanulságokat a Hogyan?, a Hol? és a ...-t akarok struktúrájú keresések húsbavágó szabadverssel felérő statisztikája hozza. Szeretnénk jobb szeretők lenni, elélvezni, origami sárkányt hajtogatni és sajnos sokan vetélni. Akarunk fiút és mégis lemondanánk a szerelemről, néha annyira aludnánk, hogy beírjuk a keresőbe, csinálnánk gyereket és maradnánk is azok. És tudni akarjuk, hol fogták el Jézust, hol vannak Pokémonok és hol jön az Izaura tv. (Kattintsatok a képre, és akkor nem lesz ilyen béna elmosódott.)
Forrás: Kreatív Online