Összesen 145 ezer látogatót vonzott Zamárdi szabadstrandjára a hétfő hajnalban véget ért Mastercard Balaton Sound – áll a szervezők közleményében. A vendégek közel fele külföldről érkezett, a bérletek már elővételben elkeltek. A Telekom támogatásával és a Ustream segítségével a Sound élő streaming közvetítése több mint 300 ezer megtekintést ért el. A közleményben azzal is tréfálkoznak, hogy soha ennyi látogató és soha ennyi eső nem érkezett a Balaton Soundra, mint idén.
A Kreatív helyszínen tartózkodó fotósát viszont idén is elsősorban a márkák, márkahelyszínek, hoszteszek érdekelték, magyarán minden, aminek marketinges vonatkozása van. Derekasan végig is kattintgatta a márkákkal nem szolidan feldíszített fesztivált, a képeket a fotókra kattintva megnyíló galériákban tekinthetik meg.
Múlt heti fesztiválajánlónkban a márkák és a helyszínek kapcsán a szervezőket is megkérdeztük. Akkor Fülöp Zoltán alapító így nyilatkozott: „Messziről nézve mondhatnánk, hogy a Sound egy szponzortemető, hiszen itt a márkák jelen akarnak lenni. Arra viszont hangsúlyt fordítunk, hogy ne molinóval, vagy szórólapozással jelenjenek meg, hanem csináljanak valami izgalmasat és hasznosat, vagy közösen találjunk ki ilyeneket. A MasterCard Balaton Sound esetében a névadónk mellett a korábbi névadó, a Heineken, illetve a Telekom a legerősebb partnerünk."
Tavaly óta teljesen átalakult a Sound helyszíne is. A kempingek egy külső területre költöztek, így idén a szabadstrand egészét elfoglalta a fesztivál. A Nagyszínpad mellett gigantikus virágok és más látványosságok épültek, a Balaton vízére pedig egy húszméteres Balaton Sound felirat került. A helyszínek kapcsán Fülöp Zoltán elmondta: „A Nagyszínpadunk tavaly több tervezési díjat nyert, az egy nagyon látványos helyszín, de idén az egész fesztivál varázslatos külsőt kapott. Hervé ArtCom képzőművésznek köszönhetően egy 3 méter magas, 20 méteres Balaton Sound felirat úszik a vízen, amelyről meggyőződésünk szerint ezrével készülnek majd fotók. Ugyancsak vele közösen terveztünk és hoztunk létre megannyi hatalmas virágot, ami a fesztivált díszíti, látványos lampionok és izzósorok ejtik majd ámulatba a vendégeinket éjszakánként. A szponzoraink felé elvárásként fogalmaztuk meg, hogy ne egy sörsátorban, vagy koncertszínpadban gondolkodjanak, hanem legyen innovatívak."
Forrás: Kreatív Online