Sárban dagonyáztak a márkák a Soundon

Soha ennyi ember és soha ennyi eső nem volt a Mastercard Balaton Soundon. A márkák megáztak, de ott voltak a helyszínen, mint ahogy a Kreatív fotósa is.

Összesen 145 ezer látogatót vonzott Zamárdi szabadstrandjára a hétfő hajnalban véget ért Mastercard Balaton Sound – áll a szervezők közleményében. A vendégek közel fele külföldről érkezett, a bérletek már elővételben elkeltek. A Telekom támogatásával és a Ustream segítségével a Sound élő streaming közvetítése több mint 300 ezer megtekintést ért el. A közleményben azzal is tréfálkoznak, hogy soha ennyi látogató és soha ennyi eső nem érkezett a Balaton Soundra, mint idén.

A Kreatív helyszínen tartózkodó fotósát viszont idén is elsősorban a márkák, márkahelyszínek, hoszteszek érdekelték, magyarán minden, aminek marketinges vonatkozása van. Derekasan végig is kattintgatta a márkákkal nem szolidan feldíszített fesztivált, a képeket a fotókra kattintva megnyíló galériákban tekinthetik meg.

Múlt heti fesztiválajánlónkban a márkák és a helyszínek kapcsán a szervezőket is megkérdeztük. Akkor Fülöp Zoltán alapító így nyilatkozott: „Messziről nézve mondhatnánk, hogy a Sound egy szponzortemető, hiszen itt a márkák jelen akarnak lenni. Arra viszont hangsúlyt fordítunk, hogy ne molinóval, vagy szórólapozással jelenjenek meg, hanem csináljanak valami izgalmasat és hasznosat, vagy közösen találjunk ki ilyeneket. A MasterCard Balaton Sound esetében a névadónk mellett a korábbi névadó, a Heineken, illetve a Telekom a legerősebb partnerünk."

Tavaly óta teljesen átalakult a Sound helyszíne is. A kempingek egy külső területre költöztek, így idén a szabadstrand egészét elfoglalta a fesztivál. A Nagyszínpad mellett gigantikus virágok és más látványosságok épültek, a Balaton vízére pedig egy húszméteres Balaton Sound felirat került. A helyszínek kapcsán Fülöp Zoltán elmondta: „A Nagyszínpadunk tavaly több tervezési díjat nyert, az egy nagyon látványos helyszín, de idén az egész fesztivál varázslatos külsőt kapott. Hervé ArtCom képzőművésznek köszönhetően egy 3 méter magas, 20 méteres Balaton Sound felirat úszik a vízen, amelyről meggyőződésünk szerint ezrével készülnek majd fotók. Ugyancsak vele közösen terveztünk és hoztunk létre megannyi hatalmas virágot, ami a fesztivált díszíti, látványos lampionok és izzósorok ejtik majd ámulatba a vendégeinket éjszakánként. A szponzoraink felé elvárásként fogalmaztuk meg, hogy ne egy sörsátorban, vagy koncertszínpadban gondolkodjanak, hanem legyen innovatívak."

Forrás: Kreatív Online


Körkép Budapest gyógyfürdőiről – ez várható 2025-ben

Körkép Budapest gyógyfürdőiről – ez várható 2025-ben 

Tény, hogy egyik legfontosabb turisztikai vonzerőnk, a fővárosi történelmi fürdőinek egy része felújításra szorul.
Kakasozás és pittyezés: majális a Skanzenben

Kakasozás és pittyezés: majális a Skanzenben 

Májust gyakran nevezik zöld hónapnak, hiszen a természet, a fák és virágok újjászületésének ideje.
A gyönyörködtetés művészete – kiállítás Budapesten

A gyönyörködtetés művészete – kiállítás Budapesten 

Három nő, három művészeti ág, egy közös nyelv: megnyílt a PRIMAVERA kiállítás a FISE Galériában.
Idén is Háromváros Kerékpáros Fesztivál

Idén is Háromváros Kerékpáros Fesztivál 

Június 7-én és 8-án rendezik meg negyedik alkalommal Békéscsabán, Békésen és Gyulán a Háromváros Kerékpáros Fesztivált .
Programhegyek az Európa-napon

Programhegyek az Európa-napon 

Izgalmas programokkal és hasznos információkkal várják a szervezők az érdeklődőket az Európa-napon és az immár hagyományos EU-s futáson.
Kék Zóna Noszvajon

Kék Zóna Noszvajon  

Különleges eseménynek adott otthont a Nomád Hotel & Glamping.
Flash Award: lezárult a jelentkezés, már bírálják a pályázatokat

Flash Award: lezárult a jelentkezés, már bírálják a pályázatokat 

Hatvanhárom pályázat érkezett a MaReSz idei versenyére.
Első önálló koncertjét adja Budapesten a skót sztárzenekar

Első önálló koncertjét adja Budapesten a skót sztárzenekar 

Június 11-én először lép fel önálló koncerttel Magyarországon a Biffy Clyro.
Miért olyan hatékony az ablakra ragasztható fólia?

Miért olyan hatékony az ablakra ragasztható fólia?  

Egy hétvégi séta vagy reggeli kocogás során, ahogy a városban haladunk, láthatjuk, hogy rengeteg bolt kirakatán található fólia vagy valamilyen matrica. Ezek többféle célt szolgálhatnak, amelyek közül az első a figyelemfelkeltés. Ez egy jól bevált offline marketingeszköz, amit érdemes minden vállalkozásnak használnia.
Újabb hazai telepen ütötte fel a fejét a száj-és körömfájás járvány

Újabb hazai telepen ütötte fel a fejét a száj-és körömfájás járvány 

A Győr-Moson-Sopron vármegyei Rábapordányban is találtak ragadós száj- és körömfájásban fertőzött szarvasmarhát.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.