Sárvár egyre népszerűbb a németajkú küldőpiacokon

Sárvár évek óta őrzi biztos pozícióját a magyar termálfürdős települések sorrendjében. A vasi fürdőváros a külföldi vendégéjszakákat nézve a tavalyi adatok alapján ezúttal is a negyedik legnépszerűbb úticél lett. Ebben óriási szerepe van az egyre erősödő közvetlen nemzetközi sajtókapcsolatoknak - vélekedik Haller Ferenc.

A Sárvár Tourist & TDM Nonprofit Kft. ügyvezetője szerint rengeteget segít a fürdőváros kínálatának külföldön történő megismertetésében az, ha a helyi turisztikai szakemberek, a szállodák képviselői közvetlenül, egy kötetlenebb beszélgetés során mesélhetnek az újságíróknak Sárvárról. Ez történt a napokban Bécsben is.

A TDM-nek és a város egyik legnépszerűbb szállodájának, a Spirit Hotel Thermal Spa ***** superior -nak a képviselői egy sajtóreggelin vettek részt. Ahol osztrák, svájci és német újságíróknak mondták el, hogy Sárvár milyen élménnyekkel várja a gyógyfürdőzés iránt nyitott érdeklődőket. Az idei esemény már a második volt a sorban, ráadásul ezúttal kétszer annyi újságírónak mutathatták be a sárvári kínálatot, mint egy éve. A közvetlen érdeklődés is jóval nagyobb volt a fürdőváros lehetőségei iránt, mint az előző találkozón. A sajtó munkatársai a vártnál több direkt kérdést tettek fel a TDM és a szálloda munkatársainak, mint a legutóbbi sajtóreggelin.

Haller Ferenc elmondta: jelentős érdeklődés mutatkozott például a családbarát szálláslehetőségek iránt, többen informálódtak a fürdővárosban elérhető gyógyfürdős kúrák részleteiről, illetve tájékozódtak az olyan egyéb kikapcsolódási lehetőségekről is, mint mondjuk a vadászat. Az ügyvezető szerint fontos, hogy Sárvár a bécsihez hasonló, a német nyelvterületen zajló eseményeken a jövőben is képviseltesse magát. Hosszútávú cél ugyanis, hogy a cseh, a lengyel és a szlovák vendégéjszaka növekedés mellett az osztrák, a német és a svájci érdeklődésből se veszítsen jelentősen a város. A sárvári szakember meggyőződése: nem szabad, hogy kizárólag az erős küldőországokra koncentráljanak. Továbbra is fontos cél, hogy az idősebb osztrák és német generáció körében jól csengő Sárvár nevet a fiatalabb német ajkú generáció is megismerje.

Haller Ferenc ezzel kapcsolatban kifejtette: A sajtóreggelin a legnagyobb érdeklődést egyértelműen az Ausztriában tevékenykedő újságírók részéről tapasztaltuk. Ami a kitűzött irányokat nézve biztató. Ha a sajtó érdeklődik Sárvár iránt, az már nagy lépés afelé, hogy a fiatalabb osztrák generációnak is el tudjuk mondani azt, amit a szüleik már tudnak: Sárvár egy kiváló úticél azoknak, akik igazi feltöltődésre vágynak - mondta el mindezt Haller Ferenc.

Forrás: Turizmus Online


 Turizmusmarketing konferencia Pécsett

Turizmusmarketing konferencia Pécsett 

2025. április 11-én rendezik Pécsett a hazai turizmus- szakmai konferenciák zászlóshajójává vált évenkénti turizmusmarketing konferenciát.
Fenntarthatósági jó gyakorlatokról és az osztrák piac jelentőségéről az MSZÉSZ régiós ülésein

Fenntarthatósági jó gyakorlatokról és az osztrák piac jelentőségéről az MSZÉSZ régiós ülésein 

A március 27-28-i régiós üléseken több mint 150 szállodaipari szakember vett részt.
Újabb két magyarországi szarvasmarhatelepen lehet száj- és körömfájásjárvány

Újabb két magyarországi szarvasmarhatelepen lehet száj- és körömfájásjárvány 

A helyzet azért is aggasztó, mert a két telep a magyar-szlovák határ közelében van.
A hazai munkavállalók fele nyitott egy új munkalehetőségre

A hazai munkavállalók fele nyitott egy új munkalehetőségre 

A fizetés mértéke és a juttatási csomag a legfőbb vonzerő.
Digitális színház, történelmi tárlat és időutazás: nyílik a Time Machine

Digitális színház, történelmi tárlat és időutazás: nyílik a Time Machine  

Április 8-án Budapest legújabb attrakciója egy egyedülálló időutazásra hív.
Nyomozós játék, cellalátogatás, börtönkoszt, tombolanyeremények a Várbörtönben

Nyomozós játék, cellalátogatás, börtönkoszt, tombolanyeremények a Várbörtönben 

Egyéves születésnapját igencsak különleges módon ünnepli a veszprémi Várbörtön Látogatóközpont.
Békéscsabán kezdődik a tavaszi fesztivál

Békéscsabán kezdődik a tavaszi fesztivál 

Csaknem harminc rendezvényt kínál a Békéscsabai Tavaszi Fesztivál.
Ennyit költött a rendezvényszektor 2024-ben

Ennyit költött a rendezvényszektor 2024-ben 

A rendezvényszektor vállalati eseménymarketing piacának árbevétele 2024-ben 78,4 milliárd forint volt és 4,3 százalékos növekedést mutatott.
Különleges programokkal ünnepel a Folly Arborétum

Különleges programokkal ünnepel a Folly Arborétum 

Idén 120 éves a badacsonyörsi botanikus kert.
Hagyományőrző húsvéti napok Matyóföldön

Hagyományőrző húsvéti napok Matyóföldön 

Matyó Húsvét Mezőkövesden április 20-21-én.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.