A Google Magyarország 2017 áprilisában jelentette be a Digital Workshop programjának bővítését, mely idén kifejezetten a magyar kis- és középvállalkozásokat célozta, amely hosszútávon a magyar gazdaság növekedését segítheti elő.
A képzéseken a kkv-k olyan kézzelfogható tudással gazdagodtak, mely lehetővé teszi számukra az internet adta előnyök eredményesebb kihasználását és ezen keresztül a valós növekedést. A képzések résztvevői ismereteket szerezhettek többek között az ingyenes piackutatási és webanalitikai eszközökről, az internetes profittermelés lehetőségeiről, a digitális marketingstratégia kialakításának módjáról.
A Magyar Turisztikai Ügynökség résztvevők között végzett felmérése alapján az előadássorozaton résztvevők 30%-os arányban vezetői, menedzseri pozícióban dolgozó szakemberek voltak. Nagy számban képviseltették magukat kommunikációs, marketing és pr szakemberek, valamint beutaztatók, kereskedelmi szálláshelyeken különböző pozíciókban dolgozók. Érdekesség, hogy szakgimnáziumok diákjai, turisztika szakos főiskolai hallgatók, oktatók is érdeklődtek az esemény iránt.
A felmérésből az is kiderült, hogy a válaszadók 95%-a szívesen részt venne turisztikai meetup sorozaton. Kiderült, hogy a résztvevők között többen vannak, akik nyomon követik a technológiai változásokat és újításokat, trendeket és ezek kompetencia képzése a javasolt témák között igényként is megjelent.
A turizmus digitális átalakításának aktualitását mi sem mutatja jobban, mint az, hogy az ENSZ Turisztikai Világszervezete (UNWTO) a szokásos éves rendezvényét – amelyre idén Magyarországon kerül sor – 2018-ban e téma köré építi fel („Tourism and the digital transformation").
Forrás: Turizmus Online