Hogyan változtak meg az ügyféligények, milyen igényeik vannak a MICE (meeting, konferencia és esemény) piaci szereplőknek? Hogyan tudom a leggyorsabban és legkönnyebben feltérképezni az ügyféligényeket? Kiből lesznek a nyerő értékesítők és kik azok, akik csak értékesítenek? Milyen új készségeket kell ehhez elsajátítani? Hogyan érjük el, hogy tőlünk rendeljék meg a szolgáltatást? Hogyan növeljük leghatékonyabban az ügyfélkörünkből származó bevételeinket? Hogyan jussunk be leggyorsabban vállalati döntéshozókhoz? Milyen az az ajánlat, ami mindenkinek a figyelmét felkelti? Milyen MICE bemutatkozó anyagot érdemes készíteni? Ezt és sok más gyakorlati tudást lehet megszerezni következő tréningünkön.
A tréning időpontja 2017. május 10. 10.00, Early Bird kedvezmény 2017. április 27-ig történő foglalás esetén, mely a tréningen kívül tartalmaz egy 1,5 órás utó coaching konzultációt is, ami elengedhetetlenül fontos ahhoz, hogy a tanultak beépüljenek. Szakmai szövetségek tagjainak kedvezményes árat biztosítunk!
Tréner: Bacsi Krisztina, a MaReSz (Magyarországi Rendezvényszervezők és –szolgáltatók Szövetsége) főtitkára, business és sales coach, a Smart Management Coaching, Oktatási és Tanácsadó Bt. cégvezetője.
Ha szeretné zseniálisan felkelteni az ügyfelek érdeklődését, ha olyan ajánlatot akar írni, amire minden ügyfél bukik, ha hatékonyan akarja növelni ügyfélkapcsolatát és a maximális bevételt szeretné kiaknázni, várjuk tréningünkön! Legyen Ön a legtöbb bevételt hozó értékesítő és ehhez mi minden gyakorlati tudást megadunk!
További információ és jelentkezés: www.kontaktmuhely.hu/mice