Az összesen tízezer példányban megjelenő magazin és gasztronómiai különszáma a Balatonnál nyaralókat célozza. A kiadvány bemutatja a Káli-medencét, Jancsó Miklós ide köthető munkásságát, a török-kor és a betyárvilág emlékeit, az egykori idegenforgalmi hirdetések és a későmodern építészet helyi emlékeit. Olvashatók benne történetek művészekről, a vitorlázásról és szépségkirálynőről, az Arcok, sztorik rovat Balatonhoz kötőtő szereplőiről és a bulik világáról is.
A PLT célja, hogy magazinüzletágának zászlóshajójaként az Északipart a többi termék megújításában is szerepet játsszon. Így például a megyénként negyedévente megjelenő Prémium című magazinokat is segíteni fogja a tartalmi, tipográfiai megújulásban, valamint további magazinokat is a portfólióba vonz majd – áll a kiadó közleményében.
Forrás: Kreatív Online