Bánhegyi Zsófia vezetésével kezdődött meg 2017-ben az állami turizmusmarketing átalakítása és új alapokra helyezése. Elindult többek között a belföldi turizmus ösztönzésére létrehozott kommunikációs platform, a hagyományteremtés igényével megrendezésre került a hazai turizmus legnagyobb seregszemléje, a Turizmus Summit rendezvény is, valamint a turisztikai márkarendszeren alapuló marketing eszköztár megújítása is megkezdődött.
Bánhegyi Zsófia munkájával előkészítette a turizmusmarketing új stratégiai alapokra helyezését, amely a Nemzeti Turizmusfejlesztési Stratégia 2030 egyik kiemelt célja.
Guller Zoltán, a Magyar Turisztikai Ügynökség vezérigazgatója Bánhegyi Zsófia távozása kapcsán úgy fogalmazott: „Zsófia szakértelmével sokat tett azért, hogy valódi paradigmaváltás kezdődjön meg a turizmusmarketingben és az állami és piaci szereplők közötti párbeszéd tovább erősödjön. További munkájához sok sikert kívánok!”
Forrás: Turizmus Online