A Coca-Cola a Speciális Olimpia támogatója

A Coca-Cola 500 000 eurót adományozott a Szervező Bizottságnak és integrált marketing kampánnyal támogatja az eseményt - adta hírül a Marketinginfo.

A Speciális Olimpiát segítő számos Coca-Cola marketingtevékenység közül az egyik egy görögországi Facebook-kampány. Ebben arra kérik fogyasztóikat és a rajongókat, hogy küldjenek egy jókívánságot vagy buzdítást a sportolóknak. Minden üzenet 1 euró adományt jelent a versenyen indulóknak. Ugyanerre a témára épül a reklámfilm is, amelyben több mint száz Coca-Cola-dolgozó szerepel együtt a Speciális Olimpia-i sportoló Panayiotis Koutatzis-szal. A görög eladáshelyi kampány alatt pedig kihelyezett "Coca-Cola Boldogság Üveg"-ekbe lehetett bedobni az üzeneteket. Ezek a palackok most már a verseny helyszíneit díszítik.

Májusban a kampányon kívül a Coca-Cola adományként ajánlotta fel a görögországi Coca-Cola, Coca-Cola light és Coke zero eladásaiból származó bevételének egy bizonyos hányadát. Ezzel és a vállalat egyéb adománygyűjtő tevékenységével összesen 500.000 euró gyűlt össze.

A tervek szerint a Játékok ideje alatt a Coca-Cola körülbelül kétmillió frissítő italt szolgál fel a hétezer sportolónak és a több tízezer családtagnak, barátnak, önkéntesnek és rajongónak.

A vállalat az 1968-as megalapítása óta szponzorálja a Speciális Olimpiát pénzügyi és természetbeni hozzájárulással, önkéntes segítséggel, felszerelések, egyenruhák és egyéb szolgáltatások biztosításával.

Az idei Játékokon Andrés Delgado, a Coca-Cola 27 éves munkatársa is indul, aki postai koordinátorként dolgozik Venezuelában. 2003-ban már képviselte hazáját az Írországban megrendezett Speciális Olimpián, akkor két bronzérmet nyert súlyemelésben. Most művészi tornában versenyez - írja a Marketinginfo.

"Magunkénak érezzük a Speciális Olimpia értékeit; az elfogadást, a beilleszkedést és az optimizmust." - mondta Muhtar Kent, a The Coca-Cola Company elnök-vezérigazgatója. Legjobban úgy tudjuk támogatni a Speciális Olimpiát, ha eljuttatjuk ezeket az üzeneteket azon emberek millióihoz, akik minden nap fogyasztanak Coca-Cola-t."

A Coca-Cola Magyarország is hosszú évek óta kiemelt támogatója a Magyar Speciális Olimpiai Szövetségnek. A vállalat célja a rendszeres támogatással az, hogy hozzájáruljon a szövetség sportolóinak edzési és versenyzési lehetőségeihez. (forrás: Marketinginfo)


Művészet és vendéglátás a Káli-medencében

Művészet és vendéglátás a Káli-medencében 

A Káli Art Inn lett 2023-ban az Art is Business Díj Vállalati kategóriájának győztese. Tulajdonosai, a Molnár Júlia–Héjja Róbert házaspár, szívvel-lélekkel elkötelezett amellett, hogy ötvözze a vendéglátást a művészetek szenvedélyes támogatásával. A Káli Art Park kialakításával pedig olyan egyedülálló kiállítóhelyet hoztak létre, ahol a kortárs szobrászművészek bemutathatják és értékesíthetik alkotásaikat.
Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen?

Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen? 

A tanulmányok szerint a fogyasztók több mint 90%-át befolyásolják az utazástervezésben az online platformokon posztolt értékelések, így nem meglepő, hogy az ágazat nagy harcot vív a hamis értékelésekkel, beleértve az indokolatlan rágalmazást és az érdemtelen túlértékelést egyaránt.
Szállodatörténelmet ír a Hunguest

Szállodatörténelmet ír a Hunguest 

480 teniszpálya területével egyenlő fejlesztést tudhat maga mögött a Hunguest, ami történelmi léptékű, hiszen Magyarországon ilyen volumenű szállodaipari felújítás és szállodaépítés még nem zajlott
Ráborították az asztalt a Bookingra

Ráborították az asztalt a Bookingra 

A beérkezett észrevételek értékelése után immár végleges a Gazdasági Versenyhivatal jelentése a hazai online szálláshely-közvetítési és szálláspiacon elvégzett gyorsított ágazati vizsgálatról. A Booking-botrányként elhíresült ügyben a hatóság több javaslatot is megfogalmazott a magyar fogyasztók és a hazai szállásadók védelme érdekében.
Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban

Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban 

A téli időszakban is az egyik legfontosabb turisztikai motiváció az egészségturizmus, amely így Magyarország egyik legjelentősebb, négyévszakos turisztikai terméke. Azon vidéki települések, ahol a gyógy- és élményfürdő mellett magas színvonalú szolgáltatások is várják a vendégeket, ebben az időszakban az átlagosnál nagyobb forgalomra és magasabb foglaltságra számíthatnak.
A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése

A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése 

A párizsi Ritz alkalmazottainak volt néhány izgalmas órája, mire egy porszívózsákból előkerült az ellopottnak hitt ékszer.
Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten

Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten 

A Kimpton Hotels, az Intercontinental Hotels Group luxus lifestyle márkája, amely világszerte több, mint 80 egységgel rendelkezik. A 2024 nyarán nyíló, Bem téren épülő, dunai panorámás patinás épület szintén ennek az izgalmas boutique brandnek ad majd otthont.
Vendégélmény fokozása az AR segítségével

Vendégélmény fokozása az AR segítségével 

A vendéglátóipar mindig is élen járt az új technológiák bevezetésében a vendégélmény fokozása érdekében. A mobil bejelentkezéstől a személyre szabott szolgáltatásokig a szállodák folyamatosan innovatív módokat keresnek ügyfeleik kielégítésére. Az egyik technológia, amely forradalmasíthatja a vendéglátást, az a kiterjesztett valóság (AR).
Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata

Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata 

A Hunguest Hotels megújult arculata elnyerte a Német Formatervezési Tanács által alapított German Design Award 2024 díjat a márkaidentitás kategóriában.
A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat

A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat 

A BDPST Ingatlanfejlesztő egyik projektje, a Dorothea Hotel nyerte a Portfolio Property Awards díjátadóján az Év Hotelprojektje kategóriában járó elismerést kedden Budapesten. Az eseményen az év legkiemelkedőbb hazai teljesítményeit, megoldásait és fejlesztéseit bírálták.

Interjú

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.
Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket

Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket 

Senior Interior designer a Lissoni Associati-nál. A Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének tagja.