A "Shake Up Christmas" új verzióján kívül az üdítőmárka bemutatta legújabb tévéreklámját, internetes és mobil tartalmait is. Az árushelyi promócióval és ünnepi csomagolással kiegészített "Nyiss a Boldogságra" platformra épülő kampány 90 országban indult útjára novemberben. A már nálunk is futó új spot a kereskedelmi és tematikus televíziós csatornákon, valamint a mozikban egészen karácsonyig látható lesz, de az ünnepi kampánnyal óriásplakátokon és citylight posztereken is találkozhatunk egész decemberben.
Az idei kampányban ismét a Mikulás Hógömbjébe visz el a Coca-Cola, ahol az emberek a hétköznapok szürkesége után egy emlékezetes dallam vagy különleges étel és egy Coca-Cola mellett újra egymásra találnak, hogy együtt élvezhessék az ünnepi pillanatokat. A kampány elkészítésében a spanyol McCann segítette a Coca-Cola mexikói, német és globális marketing csapatát.
Az integrált kampány digitális részében új mobil megoldásokkal találkozhatunk. Az egyik alkalmazással például bárki elkészítheti és megoszthatja karácsonyi jókívánságait úgy, hogy saját fotóját a "Shake Up Christmas" zenéjére előadott táncba applikálja. Az egyedi meglepetést készítő program - sok kis digitális ajándékkal együtt - megtalálható a karácsonyi microsite-on is.
Magyarországon a márka további árushelyi promóciókkal és ajándékokkal is készül. A nagyobb áruházláncok üzleteiben retro kamionok, a benzinkutaknál nosztalgia poharak és a korábbi reklámból megkedvelt jegesmedve figura mágnes változata várja a vásárlókat. A 2x2 literes kiszerelés mellé egyes üzlethálózatokban a legelső, 1899-es ún. Hutchinson kólás üveget idéző pohár jár az idén 125 éves Coca-Cola-tól. (forrás: Marketinginfo)