E kitüntető címek elnyerése ösztönzött bennünket arra, hogy a magyar kulturális örökség eme remekművét hazánkban még aktívabban népszerűsítsük olyan piacokon, mint pl. a turizmus vagy a hazai divat. Szeretnénk ennek a világon egyedülálló iparművészeti alkotásnak nem csak a szépségeire rámutatni, hanem 21. századi küldetését meghatározni és a mindennapokban betöltött, gazdag értékesítési lehetőségeit feltárni.” – vallja Kiliti Zsuzsanna, a Csipkeház igazgatója.
A Halasi Csipke Közalapítvány hitvallásának tartja, hogy a csipkét közelebb hozza a ma emberéhez, és szembesítse azzal, hogy a csipke nem csupán letűnt korok „dísze”, nem egy múzeumban kiállított „tárgy”, hanem jelene és jövője is van, sőt, életet teremt maga körül, azaz a ma embere számára is elérhető értéket képvisel.
Nem véletlen, hogy kiemelkedő művészi értékét jutalmazva 2004-ben a Hungaricum Klub ötödik tagja lett és azóta is a hungaricum-piramis csúcsán szerepelve viszi Magyarország hírét szerte a világban.