A Mellow Mood Groupnak a továbbiakban is célja, hogy olyan szállodákkal lépjen fel az idegenforgalom piacán, melyek valamilyen tekintetben különlegesnek számítanak. Ennek köszönhetően a cégcsoport újabb négy szállodára írta alá a szerződést a WORLDHOTELSszel. A 2010-ben megnyíló három, Fashion brandet erősítő hotel is bekerült a WORLDHOTELS szerződött partnerei közé. 2010 folyamán csatlakozik az Alta Moda Fashion Hotel, a La Prima Fashion Hotel és a cégcsoport első külföldi tagja, a bécsi Cosmo Fashion Hotel Vienna a WORLDHOTELS értékesítési és marketingtevékenységéhez, valamint foglalási rendszeréhez. A négycsillagos Expo Congress Hotelre vonatkozóan is megegyezés született. 2010 februárjától a cégcsoport Congress brandjéhez tartozó háza is megtalálható lesz a konferenciaszolgáltatásokat nyújtó „WORLDHOTELS Events” tagjai között. „Büszkék vagyunk arra, hogy Magyarországon jelenleg mi vagyunk a vezető és legnagyobb partnere a WORLDHOTELS-nek. Öt szállodánk része a szervezetnek, ebből négy magyarországi és egy bécsi egység. Kitüntetett jelentőséget tulajdonítunk tagságunknak, hiszen ez is azt mutatja, hogy szállodáink különleges színfoltot képviselnek a magyar idegenforgalom piacán. Partnerségünk világpiaci pozíciónkat erősíti majd” – állították a Mellow Mood Group ügyvezető igazgatói. A WORLDHOTELS a világ egyik vezető, független szállodákat tömörítő értékesítési és marketingszervezete, amelyhez jelenleg közel 500 hotel tartozik, 70 országban és 300 városban. 40 éve a cégcsoport törekvése, hogy a business és leisure szegmens számára elérhetővé tegye azon szállodák teljes palettáját, amelyek egyediséget testesítenek meg. Egységes marketingtevékenységgel támogatja tagjait, és saját foglalási rendszerén keresztül értékesíti a szálláshelyeket.
A Mellow Mood Group bővítette együttműködését a WORLDHOTELS-szel
A történet még 2008-ban kezdődött, amikor a Mellow Mood Group elsőként a 2010 végén megnyíló, ötcsillagos Buddha Bar Hotel Budapest Klotild Palace-ra kötött megállapodást a WORLDHOTELS-szel.
Művészet és vendéglátás a Káli-medencében
A Káli Art Inn lett 2023-ban az Art is Business Díj Vállalati kategóriájának győztese. Tulajdonosai, a Molnár Júlia–Héjja Róbert házaspár, szívvel-lélekkel elkötelezett amellett, hogy ötvözze a vendéglátást a művészetek szenvedélyes támogatásával. A Káli Art Park kialakításával pedig olyan egyedülálló kiállítóhelyet hoztak létre, ahol a kortárs szobrászművészek bemutathatják és értékesíthetik alkotásaikat.
Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen?
A tanulmányok szerint a fogyasztók több mint 90%-át befolyásolják az utazástervezésben az online platformokon posztolt értékelések, így nem meglepő, hogy az ágazat nagy harcot vív a hamis értékelésekkel, beleértve az indokolatlan rágalmazást és az érdemtelen túlértékelést egyaránt.
Szállodatörténelmet ír a Hunguest
480 teniszpálya területével egyenlő fejlesztést tudhat maga mögött a Hunguest, ami történelmi léptékű, hiszen Magyarországon ilyen volumenű szállodaipari felújítás és szállodaépítés még nem zajlott
Ráborították az asztalt a Bookingra
A beérkezett észrevételek értékelése után immár végleges a Gazdasági Versenyhivatal jelentése a hazai online szálláshely-közvetítési és szálláspiacon elvégzett gyorsított ágazati vizsgálatról. A Booking-botrányként elhíresült ügyben a hatóság több javaslatot is megfogalmazott a magyar fogyasztók és a hazai szállásadók védelme érdekében.
Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban
A téli időszakban is az egyik legfontosabb turisztikai motiváció az egészségturizmus, amely így Magyarország egyik legjelentősebb, négyévszakos turisztikai terméke. Azon vidéki települések, ahol a gyógy- és élményfürdő mellett magas színvonalú szolgáltatások is várják a vendégeket, ebben az időszakban az átlagosnál nagyobb forgalomra és magasabb foglaltságra számíthatnak.
A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése
A párizsi Ritz alkalmazottainak volt néhány izgalmas órája, mire egy porszívózsákból előkerült az ellopottnak hitt ékszer.
Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten
A Kimpton Hotels, az Intercontinental Hotels Group luxus lifestyle márkája, amely világszerte több, mint 80 egységgel rendelkezik. A 2024 nyarán nyíló, Bem téren épülő, dunai panorámás patinás épület szintén ennek az izgalmas boutique brandnek ad majd otthont.
Vendégélmény fokozása az AR segítségével
A vendéglátóipar mindig is élen járt az új technológiák bevezetésében a vendégélmény fokozása érdekében. A mobil bejelentkezéstől a személyre szabott szolgáltatásokig a szállodák folyamatosan innovatív módokat keresnek ügyfeleik kielégítésére. Az egyik technológia, amely forradalmasíthatja a vendéglátást, az a kiterjesztett valóság (AR).
Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata
A Hunguest Hotels megújult arculata elnyerte a Német Formatervezési Tanács által alapított German Design Award 2024 díjat a márkaidentitás kategóriában.
A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat
A BDPST Ingatlanfejlesztő egyik projektje, a Dorothea Hotel nyerte a Portfolio Property Awards díjátadóján az Év Hotelprojektje kategóriában járó elismerést kedden Budapesten. Az eseményen az év legkiemelkedőbb hazai teljesítményeit, megoldásait és fejlesztéseit bírálták.
Interjú
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk
Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban
Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.
Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket
Senior Interior designer a Lissoni Associati-nál. A Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének tagja.